Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

clairvoiant
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 10:41

Jeg går med store overvejelser om, evt. at kontakte sådan en eller lignende..

Er der nogen der kender nogen, hvad er priserne.

I det hele taget; erfaringer omkring dette.

Bitches
have more fun
www.wimp.com/dogscompilation/
Får smilet frem.

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 11:08
jeg har også haft overvejet det men ved fra min nu ex svigerfamilie at jeg skal lade være.
man laver bindinger til det man får at vide.

min svigerfar er claivoyant. de har healerskolen sønderjylland.

fra din anden tråd ved jeg jo hvordan du har det. jeg har også været fristet til at søge en clairvoyant men gør det ikke fordi man laver bindinger til det man hører. men fortår godt dit ønske. håbet.
min mor var i sidste uge hos en kort lægger og hun skulle så tænke på noget mens kortene blev lagt. hun tænkte også på mig og den clairvoyante fortalte også om mig men bla sagde hun vi ville finde sammen igen men at det var noget løjerlig noget.

hvad kan jeg bruge det til... jo håbet voksede da. jeg bad dog min mor om aldrig at spørge om noget vedr mig igen. og endnu mindre fortælle mig det.

jeg er af den overbevisning at der ligger lære procceser i de her svære ting. selvom de smerter så uffattelig meget.

limelight, vi kommer igennem de her ting og vokser med dem. det er desværre de færreste af os der lærer noget udenmodgang.
men jeg ved hvordan du har det.

MVH NICOLE
-husk indsigt gir ansvar-
-ansvar er at søge indsigt og handle på den-
tjek min præs. har plag til salg til den rette køber
0
0
Svar på denne tråd

jeg har prøvet det
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 11:20

to gange. og fik faktisk intet ud af det.

Den første gang var en masse small talk som alligevel ikke førte til noget som helst. når jeg tænker over det, kunne det hun sagde passe på alle og enhver.

Den næste jeg prøvede han kunne meget detaljeret fortælle en masse om mig som person, men når det kom til det med kærester (er single) blev han ved med at sige at jeg vendte ryggen til at alt og alle og slet ikke var det mindste tilnærmelig.

Sandhed er bare at jeg aldrig har været mere åben overfor fyre end jeg har været det sidste lange stykke tid.

Desuden beskrev han en fyr for mig som jeg ville finde sammen med...meget detaljeret. I starten tænkte jeg lidt over det, men glemte det hurtigt igen. Sandhed er jeg har været single siden jeg talte med clairvoyanten og det er snart 1 år siden.

Så det meste er fis i en hornlygte!

LAd være limelight... det er mit råd.

Du er meget sårbar lige nu pga. dit brud og clairvoyant rådgivning vil nok ikke hjælpe dig, da det giver en masse falskt håb man absolut ikke har brug for i din situation.

Lykke til hvad end du vælger!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger det
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 11:43
af og til eller forholdsvis tit, og har helt vildt meget ud af det. Vedkommende har endnu ikke taget fejl! SKRÆMMENDE!!!

Hvis du er interesseret kan jeg sende navnet privat til dig?

C

If you always do what interests you, then at least one person is pleased.
-Katherine Hepburn
0
0
Svar på denne tråd

hejsa..
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 12:13

Jeg kæmpede sidste år, ja ved denne tid, og besøgte også det alternative, hun arbejder med livets blå farver (spørg endelig ikke hvad det er) hun gå ind og kommer i kontakt med dit indre dig, hun fortæller ikke noget om hvad der vil ske, men kom med nogle redskaber til at komme ud af det som var mine problemer, og de ramte så meget plet, hun kunne bla. fortælle lavt selværd, pga, en søster der altid er den bedste,, har aldrig følt mig akcepteret/elsket som den jeg er af min familie, har altid valgt at bøje nakken for at andre blev glade, for så gik det hele jo nemmere.er ordblind som i sig selv er nederlag hver dag. hun kunne fortælle at jeg inden for det sidste år havde været ude for en ulykke som vendte op og ned på alt, og gjorde mit faste holdepunkt til angst, jeg ikke vidste hvordan jeg skulle overvinde den, der kom hun med nogle redskaber, men ok de hjalp med væk er den ikke, og jeg ved nu at den aldrig forsvinder,men har lært at leve med den. ( det var en seriøs RIDEULYKKE)

hun fortalte også at jeg var ved at bryde med en mand som havde gjort mig meget ked,da jeg heller ikke der følte mig akcepteret, hun fortalte der at der var en mand jeg kendet, gik og ventede på mig,

ja jeg kunne blive ved, jeg syntes at det var godt men meget hårdt, det gode er jo at hun kom med redskaber til det hun så, alt blev optaget på et bånd, for du kan inted huske bag efter, gjeg tog det frem engang i mellem, for at minde mig selv om hvad det var hun sagde,

Håber at du kan finde hoved og hale i det hele, jeg har stadig hendes nummer, hvis det skulle være noget for dig.

held og lykke har læst din tråd og følt med dig,

hilsen Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Gitte Sparsø
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 16:33

Jeg har kun været til et interessant foredrag med hende en gang, ikke til sådan en privat session. Det er 3-4 år siden, dengang tog hun 1000,- for 1 time.

Mvh Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider