Jeg kæmpede sidste år, ja ved denne tid, og besøgte også det alternative, hun arbejder med livets blå farver (spørg endelig ikke hvad det er) hun gå ind og kommer i kontakt med dit indre dig, hun fortæller ikke noget om hvad der vil ske, men kom med nogle redskaber til at komme ud af det som var mine problemer, og de ramte så meget plet, hun kunne bla. fortælle lavt selværd, pga, en søster der altid er den bedste,, har aldrig følt mig akcepteret/elsket som den jeg er af min familie, har altid valgt at bøje nakken for at andre blev glade, for så gik det hele jo nemmere.er ordblind som i sig selv er nederlag hver dag. hun kunne fortælle at jeg inden for det sidste år havde været ude for en ulykke som vendte op og ned på alt, og gjorde mit faste holdepunkt til angst, jeg ikke vidste hvordan jeg skulle overvinde den, der kom hun med nogle redskaber, men ok de hjalp med væk er den ikke, og jeg ved nu at den aldrig forsvinder,men har lært at leve med den. ( det var en seriøs RIDEULYKKE)
hun fortalte også at jeg var ved at bryde med en mand som havde gjort mig meget ked,da jeg heller ikke der følte mig akcepteret, hun fortalte der at der var en mand jeg kendet, gik og ventede på mig,
ja jeg kunne blive ved, jeg syntes at det var godt men meget hårdt, det gode er jo at hun kom med redskaber til det hun så, alt blev optaget på et bånd, for du kan inted huske bag efter, gjeg tog det frem engang i mellem, for at minde mig selv om hvad det var hun sagde,
Håber at du kan finde hoved og hale i det hele, jeg har stadig hendes nummer, hvis det skulle være noget for dig.
held og lykke har læst din tråd og følt med dig,
hilsen Rikke