Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Skal jeg søge nyt job?
Forfatter: 
Dato:  11-04-2006 15:10

Jeg har nu i 3 år haft en stilling som projektleder i et forretningsegment på en større dansk virksomhed.

Jeg har lært meget i det nuværende projekt og har også rejst en del, men jeg er begyndt at kede mig.

Der kommer ikke nye ting i projektet og projektlederen tildeler ikke længere nogen af de for mig spændende opgaver.

Selvfølgelig er det fedt at rejse så meget som jeg gør, men jeg kan også mærke på mig selv at så spændende er det heller ikke mere, når man efterhånden har været en stor del af verden rundt.

Jeg var inden min ferie virkelig kørt fast i nogle situationer og jeg troede det ville hjælpe med lidt ferie.

Under min ferie sker der så uventede ting og sager i min afdeling, som betyder nogle større omvæltninger på sigt.

De problemer jeg havde inden ferien er blot blevet værre mens jeg har været væk, da jeg jo også har haft tid til at tænke nogle ting igennem.

Jeg er kommet frem til at nogle ting må ændres og det har jeg også talt med min chef om. Vi skal have en samtale her efter ferien.

Så er det bare det at skal jeg se hvad min chef kan gøre for at jeg igen får opgaver jeg finder mere spændende/udfordrende og lærer noget af eller om jeg skal søge helt andre græsgange?

Problemet er bare at jobs indefor mit område ikke hænger på træerne hernede.

Puskin

0
0
Svar på denne tråd

Udviklings- eller afviklingssamtale...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2006 10:39

Hej Puskin,

Det er jo et af de ret svære spørgsmål at svare på, for reelt er det jo kun dig der kan besvare det !

Men jeg synes bestemt du gør det helt rigtige for at finde ud af svaret ved, at tage en mus el. pu samtale med din nærmeste overordnede.

Husk dog at have fokus på, at det ikke kun er din overordnedes opgave at finde nye opgaver du finder mere spændende/udfordende - men derimod en fælles opgave ! om, at I får aftalt/afstemt om der er muligheder for indhold i dit job fremadrettet og hvordan du/I kommer derhen.

Netop gennem denne dialog kan du finde svaret på om fremtiden ligger i dit nuværende firma eller ikke.

Held og lykke.

venligst

Lone

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider