Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Symaskine
Forfatter: 
Dato:  03-04-2006 20:04
er det bare mig eller er det så svært at finde en symaskin etil en fornuftig pris der også er fornuftig?
Er der nogen der kender et godt sted i sønderjylland, bor i Haderslev men kommer jævnlig længere sydpå og over til als...

hyggehejsa
Renana
0
0
Svar på denne tråd

Hmm... kommer
Forfatter: 
Dato:  07-04-2006 08:44

an på hvad du mener med fornuftig pris??? Hvad forventer du maskinen skal kunne... skal du "bare" bruge den til at lægge bukser op med og lappe huller... eller vil du virkelig sy... altså gå til syning og udfolde dig...

Jeg startede i sin tid ud med min mors gamle maskine... den syr fint endnu... Senere købte jeg en til 2000 og den syr stadig... og nu har jeg en til 9000 og er igang med en overlocker til 7000.

Nu går jeg også til syning og syr rigtig meget af mit eget tøj... er efter signede god til det men har altså også en rigtig god sylærer... og det er 90% af det... ss.

Tit har Bilka en symaskine til en 500-800 kr. Og den er ganske udmærket som første maskine... for man har tit ikke brug for de fancy ting en dyrere maskine kan...

Håber du kan bruge det til noget... du må gerne kontakte mig hvis du vil vide mere... evt høre lidt om mærker... ikke fordi jeg har forstand på det... ss, men ved da hvad de fleste på holdet syr på. Nogle af dem syr på virkelig gamle maskiner og de syr flot.

Hygge

Sprit

0
0
Svar på denne tråd

tja ...
Forfatter: 
Dato:  07-04-2006 18:04

Det kommer an på hvad du mener med fornuftig.??

Jeg har selv købt en i fakta til ca 500,- det er da en plastik maskine, men den syr pænt og kan mange forskellige sting.

Den er fin til små rep. og oplægning af bukser, måske lige lidt gardiner osv.

Jeg så at min lokale ALDI havde nogen stående til 379kr. og det var også en ganske pæn symaskine.

Men går man rundt med en tøj designer i mavenog skal sy de helt store kreationer, så må man nok hellere starte med en brugt maskine, som man som regel kan få til en fornuftig pris..

Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)
Rytter søges

til 2 ridedyr.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider