|
|
| vil lige sige farvel |
| Forfatter:  |
sandra winther |
| Dato:  |
31-03-2006 12:45 |
|
hejsa. jeg smutter fra denne side nu orker bare ikek disse sure svar mere, når jeg beer om hjælp eller spørger pænt om noget, det er bare blevet mig for meget nu. i skal ikke svare på dette indlæg for jeg sletter min præsentation om lidt. men mange tak de dem der altid har været søde ved mig her inde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fint nok |
Illum |
31-03-2006 13:17 |
|
Må 3. gang være lykkens gang...
Illum, navnet forpligter!! Uægte formering det kan enhver begive sig ud i...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg synes |
|
|
der er noget bekendt ved dette "ikek"!  Eller tager jeg fejl?
Smil, det varmer...  Rid på det bedste: Rid Frederiksborg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvorfor dog |
|
|
gøre os andre opmærksomme på du ikke vil være her mere? Synes simpelthen de indlæg her er for underlige
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hi hi... |
Mette J |
31-03-2006 14:39 |
|
.. og dette skulle være SENIOR nettet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg forstår |
|
|
heller ikke disse indlæg. Nu søgte jeg på Sandra's navn og jeg kan ikke se de sidste 30 dage, at hun skulle være blevet overfaldet eller andet. -Men det kan jo være at jeg er blevet blind. -Det sker jo. Men farvel farvel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen hej hej |
|
|
Hvorfor ikke bare lade være med at logge på??? Øh, mig der er dum?
1'er pony udlånes til selskab - se præsentation Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vil det sige, at jeg ikke |
xtiny |
31-03-2006 15:07 |
|
Må optræde barnligt, bare fordi, jeg skriver på SENIOR?  "MOAR!!" De driller!  Jeg må indrømme, at jeg heller ikke forstår den type indlæg: "Farvel onde Verden". Jeg synes, det er nemmere bare at holde pause fra HN, hvis jeg kan mærke, at HN og jeg vil have godt af det. 
Mvh xtiny
<eras3r> who the hell is digdug? <element_a> he used to be an old video game <element_a> then he mutated into an IRC user after someone stole his shovel <element_a> tragic bash.org
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen farvel |
inger christensen |
31-03-2006 17:43 |
|
vi ses jo nok snart igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Christ altså... |
|
|
Ja begriber simpelthen ikke de der "farvel - nu kommer jeg aldrig tilbage men jeg synes bare at i allesammen skal vide det alligevel indlæg" Men jeg må tilslutte mig Illums kommentar "må 3. gang være lykkens gang" så..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fornemmer jeg ... |
Lisbeth Sejberg |
31-03-2006 21:22 |
|
... at du Sandra, er blevet rigtig knotten over, at du ikke får medhold i din tråd på Ble og Ve ??? Omkring det med at få en hjemme-hos-pædagog, så er det ikke en falliterklæring, men at nægte at tage imod det er i mine øjne en falliterklæring. Børns adfærdsmæssige problemer skal ofte findes i nogle for forældrene måske ubetydelige detaljer i hverdagen, som en person "udefra" kan se ... men sig da endelig farvel til HN og spil fornærmet, det hjælper da sikkert din søn rigtig meget  Hvis det er den atitude, der smitter af på din søn, ja så får han sgu da problemer. Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| angående |
Tralle-trold |
01-04-2006 12:23 |
|
det at tage farvel herinde, så kan jeg forstå at nogen skriver det. Det er enkelte man kan ha blevet nære venner med/knyttet bånd til og gerne vil tage farvel med.
Nu har jeg ikke sett så mange negative svar til dig, men det kan skyldes at jeg ikke har vært så meget inde eller lest dine indleg lige efter at du har skrevet dem.
Jeg vil ønske dig all lykke i fremtiden, med børnene, huset, slankingen og det hele.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mon ikke hvis |
Illum |
01-04-2006 12:50 |
|
Det er nære venner !!! at man så stadig har kontakt ?? Og nej jeg tror ikke 3. gang er lykkens gang kun endnu et problem...
Illum, navnet forpligter!! Uægte formering det kan enhver begive sig ud i...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke nødvendigvis |
|
|
Man holder ikke nødvendigvis kontakt på andre måder end via HN. Så det kan da udemærket være info til dem man skriver sammen med her inde om at man nu ikke vil være at finde længere. Dog en kende useriøst hvis det er tredie gang man stopper helt, men det ved jeg så ikke noget om. Men jeg har selv offentliggjort en pause for noget tid siden, og det var for at dem jeg skriver sammen med her på HN ikke skulle begynde og udrer sig over hvor jeg var blevet af, og intet andet.
Mvh Linda Jack, Pascall, og Thor  Hvad man har forspildt af minuttet, kan ingen evighed erstatte. Schiller Sommergræs til 1 års hingsteplage tilbydes. Kontakt på mail eller PB. Rapport afgivet af Justi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Frit valg |
|
|
Ja det var en mulighed, en anden er den jeg valgte. Det er jo et frit land, og HN har mig bekendt ikke regler imod den slags indlæg. Men med det fur Sandra får i denne tråd, kan jeg faktisk godt forstå hun vælger at stoppe, hvis hun generelt svares på den måde.
Mvh Linda Jack, Pascall, og Thor  Hvad man har forspildt af minuttet, kan ingen evighed erstatte. Schiller Sommergræs til 1 års hingsteplage tilbydes. Kontakt på mail eller PB. Rapport afgivet af Justi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså.. |
|
|
Jeg synes ikke Sandre får "en tur" som Jackpot skriver - faktisk synes jeg lidt hun selv ber om den.. Og nogle jeg slet ikek forstår er at Snadra siger farvel her men fortsætter med at skrive på BLE VE? Troede det var HN hun sagde farvel til og ikke kun senior? Så det er bestemt ikke for at køre hetz på Sandra, tværtimod. Jeg undres bare - meget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg forstår |
|
|
ikke disse tråde, om at nu gider man ikke HN mere og bla bla. Jeg føler da folk herinde er meget hjælpsomme, og nogen er mere kontante end andre, men det er da kun dejligt at se, at folk er forkellige. Hvis man ikke kan lide tonen, så lad dog være med at gå ind i pågældende tråd, basta.
Penny- og Wendyblade købes/sælges. Se mere på præsentationen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|