Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

PAS PÅ RÅDENT KØD
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 20:40

i fleegaard i tyskland jeg købte knap 3kg flæskesteg der nede i mandags det var pakket den 27 altså mandag det kunen holde til den 9/3 så jeg lage den i køleskabet den var jo varkumpakket i aften ville jeg så lige skære den over i to dele og smide dne i frysern da jeg så åbner pakken stinker den som vildt og den er fuld af ringorm(min mand er udlært i faget) mig ned til fleegaarg sammen med min mor og ja vi kom kun lige ind i butikken og hen til kundeservicen og der står en sød ung medarbejder og siger osse jer, i lørdags var et helt bryllup øddelagt pga det kød da vi så går rundt i butikken opdager vi at de stadig sælger det kød.

min mor spørger så den samme dame af om de ikke burte fjerne det og jo siger hun men hun kan ikke gøre noget de ved det men de fjerner det ikke adder siger jeg bare men folk for deres penge tilabge også uden bon men hvorfor fjerner de ikke kødet???

MVH Sandra W

0
0
Svar på denne tråd

Det skal jo meldes?
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 20:43

Fy for satan!

Der skal man helt sikkert have fat i hvad - fødevaredirektoratet eller noget i den stil??

Føj hvor er det ulækkert.

Christel

Kravlegård købes, hvid, hæve/sænkebund max 250 kr.

0
0
Svar på denne tråd

det vil jeg også gøre tror mig
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 20:49

jeg ringer med det samme i morgen og melder det for det var bare så ulækkert mine finger stinker stadig af det kan bare ikke få lungten væk igen ahr bare prøvet alt.

MVH Sandra W

0
0
Svar på denne tråd

evt nogle med et nr jeg kan ringe til
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 20:53
er der nogen der har et nr jeg kan ringe til syne sikke jeg kan finde nogle nr man skal ringe til og melde det til.

MVH Sandra W

0
0
Svar på denne tråd

Føj hvor...
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 21:07

... KLAMT!

Forstår ikke helt hvordan det kan være kommet så langt som butikken hvis det har været med ringorm - det er jo en ganske synlig hudsygdom.

Og at det så er råddent - det er da for ækelt!

Se omkring anmeldelse har:

www.foedevarestyrelsen...orside.htm

Du skal amnelde til din lokale Fødevareregion.

www.foedevarestyrelsen...orside.htm

£isbeth & Baloo

It's our choices that show what we truly are,
far more than our abilities.
(Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 00:10

jeg er ikke helt sikker på du kan anmelde det til den danske fødevarestyrelse, for butikken ligger jo i tyskland.. så det var bare lige en tanke fra mig...

Hilsen
Louise

Thilde... du vil altid være i mit hjerte..
0
0
Svar på denne tråd

venter på opkalde fra dem af nu
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 09:34

jeg har snakket med fødevarestyrelsen i haderslev men de sad i møde lig enu men de ringer tilbage til mig i løvet af kort tid.

MVH Sandra W

0
0
Svar på denne tråd

hvad forventer I
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 10:53

Forventer I virkeligt at de danske levnedmiddelmyndigheder skal bruge tid og penge på Jer, når i har valgt at at lægge jeres penge i udlandet og dermed unddrage statskassen for moms og skatter.

0
0
Svar på denne tråd

Du mener nok
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 12:51
ikke ringorm. Ringorm er jo en sopp som lever udenpå huden.

Kan det være rundorm du tenker på ? ellers så høres det vemmelig ud. Man mister lysten på den sort kød i lange tider bagefter slike hendelser.
0
0
Svar på denne tråd

kommer i tvszd i aften
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 13:13

ja så er det vidre til tvsyd nu har været der nede igen og hente en flæskesteg for dem og jo den var skam god nok hylden var fuld af dem endnu med samme datoer og føj den er rigtig vammel denne her.

nej jeg mener ring orm de sidder på sværet altså huden på svinet.

ikke nok med det men det ser virklig ud som om svinet har fået så mange klæ med alle de blodspænginger den er fuldt med på stegen.

men tvsyd henter mig her kl 16:15 og så køre vi der ned så jeg kan få mien penge tilbage igen og resten ordner de.

som sanne selv sage så tænk på de folk der kommer fr anordjylland og handler der nede køber oveni købet flere stege og kommer hjem og glæder sig vildt til at få en dejlig lækker frisk flæskesteg til aftensmad hmm ja den er esværre bare total råden, de køre jo ikke lige frem ned til fleegaard igen og brokker sig og køre hjem igen.

jeg ville være skide ligeglad hvis de så bare havde fjernet alle stege fra hylderne ved de første klager men nej de fylder bare lige hylden op igen med flere rådne stege.

men i aften skulel det være slut

og nej de danske myndigheder gør ingen ting jeg skulle ringe til tyskland det gjrodte sanne så fra tvsyd i stedet for.

MVH Sandra W

0
0
Svar på denne tråd

Helt ærligt Sune ...
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 18:09

... skal du nu gøre det til noget nærmest kriminelt, at man handler syd for grænsen ???

Unddrage staten for moms og skatter ... ... der er "bare" tale om, at man betaler tysk moms og afgifter.

Sidder rigtig her og skammer mig da, fordi jeg købte 10 pakker dåseøl i Tyskland i vinterferien ... Nej vel gør jeg ikke nikke nej.

Desuden køber vi også alt vores brændsel syd for grænsen, lige bortset fra den energi vores solvarmeanlæg suger ud af solskinnet ... er det også fy skamme ???

Nøj Sandra kommer du i Tv-syd ??

Synes det er fint du forfølger sagen og pudser pressen på dem, for det er da noget svineri.

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 18:54

Godt gået Sune

Og ja dybt uansvarligt ikke at fjerne det fordærvede svinelig.

Natural Shirehorse
www.dreampics.dk

Part til Shiva *** Hjælp til Roskilde dyrskue

0
0
Svar på denne tråd

Øhh ringorm???...
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 20:09

...ringorm er svamp og ikke orm og det gror ikke inden i ting...

Siden din mand ikke ved hvad det er så syns jeg ikke du skulle skrive at han er udlært i faget.

Du skriver at du ville skære den over ikk´?

Kunne det ikke bare være en byld som du har fundet?

Der er faktisk ret mange grise der bliver slagtet der har bylder som man ikke opdager før man vil til at tilberede eller spise kødet. Ved det lyder vildt klamt, men det er der jo ligesom ikke ret meget at gøre ved.

Den er jo indkapslet i muskulaturen og vil først blive opdaget når det går hul på skidtet!

Knabstruppere forever !!
0
0
Svar på denne tråd

føj hvor var det ulækkert
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 20:53

tror i ikke jeg skulle stå og skære rundt i det gamle kød det var altså ekstrem ulækkert fingerne klistrede helt vild og de stank men katten gik helt amok for den vilel sku have af det kød vi stod uden for da jeg ikke ville have kødet i mit køkken og det skærebrædt jeg brugte til det blev smidt ud bagefter.

MVH Sandra W

0
0
Svar på denne tråd

her er udslaget
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 21:09
www.tvsyd.dk/# så kan i selv vudere

MVH Sandra W

0
0
Svar på denne tråd

så ka de ..
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 08:36

lære det kan de..

Godt gået Sandra, man skal nemlig ikke bare lade dem slippe, folk kikker nok en ektra gang på kødet når de handler i pågældene butik.

god dag til alle..

Bettina

0
0
Svar på denne tråd

Link til artikel
Forfatter: 
Dato:  04-03-2006 01:54
Da jeg ikke kan se indslaget (på trods af opdatering af Mediaplayer), så fandt jeg denne artikel med billede: www.tvsyd.dk/page/13?a...e_id=15694

Mvh xtiny

<eras3r> who the hell is digdug?
<element_a> he used to be an old video game
<element_a> then he mutated into an IRC user after someone stole his shovel
<element_a> tragic
bash.org

0
0
Svar på denne tråd

Adddrrr.
Forfatter: 
Dato:  04-03-2006 08:20

Det lyder vildt ulækkert.

Men jeg har hørt at man kan bruge citronsaft til at få lugten af med igen. Håber at det virker, for det er en vildt ulækker lugt og man kan bare fornemme lugten selvom man bliver ved med at vaske hænder.

Med venlig hilsen

Helle

0
0
Svar på denne tråd

Adddrrr.
Forfatter: 
Dato:  04-03-2006 08:22

Det lyder vildt ulækkert.

Men jeg har hørt at man kan bruge citronsaft til at få lugten af med igen. Håber at det virker, for det er en vildt ulækker lugt og man kan bare fornemme lugten selvom man bliver ved med at vaske hænder.

Med venlig hilsen

Helle

0
0
Svar på denne tråd

Nyt link
Forfatter: 
Dato:  04-03-2006 12:35
Tak til Lisbeth S: www.tv2regionerne.dk
Dette link virker, søg på Tv2 Syd 2/3.

Så fik jeg set Sandra svinge kniven! ;-)

Mvh xtiny

<eras3r> who the hell is digdug?
<element_a> he used to be an old video game
<element_a> then he mutated into an IRC user after someone stole his shovel
<element_a> tragic
bash.org

0
0
Svar på denne tråd

Nam nam...
Forfatter: 
Dato:  04-03-2006 17:05
eller noget Sikke en oplevelse Sandra, men kan godt lide din kommentar om, at det ikke lugtede godt det kød. Det var meget pænt formuleret fra din side, for jeg kan udemærket forstille mig, hvor fælt det har lugtet.

Super at der blev gjort noget ved det omend kødet selvfølgelig burde være blevet fjernet noget hurtigere.

Plethesten: Du er en smule hurtig til at dømme. Sandra har da på intet tidspunkt sagt det var en orm? Eller har jeg misset noget. Vi kan hurtigt blive enige om at ringorm er et misvisende term, men det har intet med sagen at gøre.

Jeg synes måske du er lovlig grov i din tone, når du ikke har noget at have din udtalelse i. Du kan da ikke dømme hendes mand på den måde, som du gør...

Citat: "Siden din mand ikke ved hvad det er så syns jeg ikke du skulle skrive at han er udlært i faget. "

Slap af, det lyder som om Sandras mand udemærket ved, hvad ringorm er; en svampeinfektion som sætter sig på huden, som Sandra længere oppe har beskrevet sad på sværdene (altså huden på grisen).

Penny- og Wendyblade købes/sælges. Se mere på præsentationen.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider