Specielt hvis jeg handler hvidevarer. Jeg vil altid have en god pris på hårde hvidevarer, og det får jeg også, da jeg køber lokalt og flere ting ad gangen 
Ved brugte ting afhænger det helt, om prisen er fair - er den ikke det, og varen ellers er ok, så prøver jeg om prisen kan ændres, - ellers gider jeg ikke købe andet end nyt. Folk tror næsten altid, de har guld - nogen prøver endda at sælge brugt dyrere, end nyt koster til en god pris...
Og så må de jo beholde deres gamle ragelse. Synes ofte nogle hyler op herinde om, hvorfor de ikke kan sælge deres brugte ting - de kan såmænd bare sætte en ordentlig brugtpris
Vil jeg selv af med noget, sælger jeg hellere ultra billigt, end smide ud eller have noget liggende, jeg ikke gider bruge.
Hestekøb: begge mine heste er købt til den pris, de var udbudt til. Min islænder ville jeg gerne have haft lidt ned i pris, men sælger var hverken til at hugge eller stikke i - og jeg VILLE have ham, så jeg måtte op med den, for mig, lidt store pung. Min shetter kostede det, hun kostede - jeg overvejde ikke en anden pris, selvom hun nok kunne have været 1000 kr billigere - men hvad pokker, gider ikke være smålig for et liv 
Mine tidligere heste har jeg fået til den pris, jeg ville give
Og de har glædet mig hvert sekund, jeg har haft dem