Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Prutter du ?
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 18:30

Ja, prutter du med prisen ?

Gør du det altid ?

Har du gjort det med noget større ? hus, bil, hest...

Jeg køber næsten aldrig varerne til den pris der er sat hvis det drejer sig om noget brugt, også heste *GG*

Og til bil, fik jeg ekstra udstyr med.

Mange hestehilsner fra SusanneJ
Naturligt foder til din hund el. kat www.ks-foder.dk/
0
0
Svar på denne tråd

Nej...
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 18:53

Jeg prutter aldrig om prisen, da jeg synes at det er frygtelig pinligt

0
0
Svar på denne tråd

så snart
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 19:23

det er dyrere ting som hus,bil,hvidevare og når jeg handler stort ind af noget bestemt, ja så prutter jeg om prisen hvorfor give fuld pris hvis man kan slippe billigere.

venlig hilsen Berit

Hvad naturen har nægtet påfuglen i hovedet, har den givet den i halen.

Kåret Tinker Hingst

Darma til salg

Hjemmesiden

0
0
Svar på denne tråd

ja men kan ikke lide det
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 20:00
Jeg har været "nødt til" at gøre det på et par heste fra en hestehandler, da jeg jo godt ved at de kalkulerer med det (ihvertfald nogen af dem), men jeg bryder mig ikke synderligt om det... synes mere om idéen om at man forlanger den pris man forventer at få...og det ville jeg nok også selv gøre hvis jeg skulle sælge... fast pris...
0
0
Svar på denne tråd

Gud...
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 20:56

Min mor prutter om prisen i dagligdagsforretninger som Irma. Det synes jeg er forfærdelig morsomt :D

Mvh Vegetacha B-)
-Med de tre H'er! (Og uden S!)

"Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest."

¤ Præsident og eneste medlem af M.I.B ¤

0
0
Svar på denne tråd

Desværre...
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 22:35

Sådan noget har jeg altid være hamrende dårlig til!

Jeg betaler bare og smiler sødt.

Jeg er GUF for de der gadehandlere, når man er på ferie i østen

Christel

Dejlig skovturs/dressur vallak til salg:www.heste-nettet.dk/ma...s/97191/2/
Kravlegård købes, hvid, hæve/sænkebund max 250 kr.

0
0
Svar på denne tråd

Ofte...
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 23:47

Specielt hvis jeg handler hvidevarer. Jeg vil altid have en god pris på hårde hvidevarer, og det får jeg også, da jeg køber lokalt og flere ting ad gangen ;-)

Ved brugte ting afhænger det helt, om prisen er fair - er den ikke det, og varen ellers er ok, så prøver jeg om prisen kan ændres, - ellers gider jeg ikke købe andet end nyt. Folk tror næsten altid, de har guld - nogen prøver endda at sælge brugt dyrere, end nyt koster til en god pris... Og så må de jo beholde deres gamle ragelse. Synes ofte nogle hyler op herinde om, hvorfor de ikke kan sælge deres brugte ting - de kan såmænd bare sætte en ordentlig brugtpris ;-) Vil jeg selv af med noget, sælger jeg hellere ultra billigt, end smide ud eller have noget liggende, jeg ikke gider bruge.

Hestekøb: begge mine heste er købt til den pris, de var udbudt til. Min islænder ville jeg gerne have haft lidt ned i pris, men sælger var hverken til at hugge eller stikke i - og jeg VILLE have ham, så jeg måtte op med den, for mig, lidt store pung. Min shetter kostede det, hun kostede - jeg overvejde ikke en anden pris, selvom hun nok kunne have været 1000 kr billigere - men hvad pokker, gider ikke være smålig for et liv ;-)

Mine tidligere heste har jeg fået til den pris, jeg ville give ;-) Og de har glædet mig hvert sekund, jeg har haft dem :-)

Hilsen May-Britt

0
0
Svar på denne tråd

Også i den
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 23:59

grad, men det var først da jeg mødte min kæreste, at jeg lærte tricksne. Han har været butiks halløj og har haft med sælgere, kundere osv. at gøre i mange mange år, så han kan nogle fif. Jeg har luret dem af, og gør det selv når det gælder dyrere ting, eller hvis jeg har købt meget samme sted.

Alligevel får han altid mest mulig ud af det, hvorimod jeg ikke altid får hvad jeg vil have. Gad vide hvad jeg gør forkert

0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  25-02-2006 09:56

Hvis man ikke prutter om prisen her i nordjylland, er der noget galt. Priserne er normalt altid sat til at der kan slås lidt af, selvfølgelig er der nogen der ikke har lært det, men de fleste har.

Jeg må indrømme at jeg driver det som en sport, når jeg skal købe noget og intet er helligt, min mand nægter at tage med mig når han ved at der skal handles, han mener det er pinligt, mens jeg synes at det er vældigt fornøjeligt.

mvh. Merete

0
0
Svar på denne tråd

Ja da...
Forfatter: 
Dato:  25-02-2006 11:01

Til den første gård fik jeg handlet en traktor med og til den nuværende en ekstra tønde land.

Jeg gør det dog noget mindre med heste. Kan evt handle lidt om transporten eller noget opstaldning eller dyrlægechecket osv men sjældent ret meget om prisen.

Mest når jeg skal købe :-)

Når jeg skal sælge tænker jeg mege tover at sætte en fair pris på hesten. Til gengæld er der ikke den store diskussion om prisen. mere om hvorvidt køber er den rigtige og kan få lov til at købe hesten :-))

Mvh Tina

0
0
Svar på denne tråd

Ork ja..
Forfatter: 
Dato:  25-02-2006 17:41

Det skal man da - som jyde ;-)

Hvis det er større/dyrere ting kommer kræmmeren/krejler genet ALTID op i mig det kan være hårde hvidevarer, sadel, briller, udstyr til hesten og hunden, tøj osv.

Så sent som idag fik jeg pruttet prisen på nye brilleglad ned med 400,- (de kostede 1600,-) og jeg måtte jo forklare jeg var vant til rabat i den forretning og jeg altiiid købte briller, linser, solbriller hos dem. Og at jeg bestemt måtte kunne få en go' pris og det var jo også lørdag osv, hehe og den virkede!

Mvh. Lise D

Med hest på WWW.STALD-LEERE.DK i Svenstrup J.

Jeg søger med lys og lygte efter en spring sadel af mærket COUNTY EXTREME - har du sådan en du vil sælge eller ved hvor jeg kan købe så giv lyd.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider