Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Hvad kvinder gerne vil have... (mænd)
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 20:36

Hej

Jeg har en kæreste, som er typisk mand.

Han mener ikke det liger til ham at holde styr på årsdage, fødselsdage og den slags. Og komme med blomster, det gør man ikke.. og små søde beskeder og gaver.. nej sikke noget pjat..

men han har da mange andre gode sider.

Jeg kan bare godt savne nogle af de små ting.. lige at tænke en ekstra gang på sin partner og vise det med en lille ting/hint.

Så tænkte på.. Hvad er det egentlig vi kvinder gerne vil have vores mænd gør?

Må jeg høre jeres mening?

Jeg mener jo de små ting betyder en del i hverdagen.. lige et kys, et kompliment, en lille overraskelse, en sød besked osv.

Ikke noget dyrt og ikke nødvendigt noget for penge, bare lidt opmærksomhed kan man kalde det.

Men hvordan får man manden til at fatte at de små ting faktisk betyder meget. Har prøvet at sige det og har prøevt at forklare ham, dengang han kom med en gave til 3-400 kr, at jeg faktisk hellere ville have små søde beskeder og et hedt kys istedet(selvfølgelig forklaret på en pæn måde, at de små ting betyder meget)... Han siger det skal komme fra ham når han mener det og det kan jeg godt se.. men det virker som om han glemmer det og så kommer der jo intet.. hmm

Kan I se hvad jeg mener?

:)

0
0
Svar på denne tråd

tjaa...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 21:17
hvor tit kommer du lige med blomster og/eller chokolade til ham?

tænk lidt over det, blomster og chokolade er ikke noget man har krav på at få

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 21:24

Hej

Kender du udtrykket "jeg elsker ham ubetinget som han er NÅR JEG ER FÆRDIG MED AT LAVE HAM OM"

Vi har alle forskellige måder at vise vores kærlighed på. En lille ting/hint har for ham, måske intet med kærlighed at gøre. Prøv at finde hans måde.

Jeg selv elsker at give (og få) små ting. Jeg er gift med en mand som viser sin kærlighed ved at røre.

Hos os er det mig der glemmer alle de fjollede datoer. Prøv at spørge ham hvad dag vi mødtes, hvad klokken var og hvad jeg havde på, og han kender alle svarene

Vi har haft mange sjove misforståelser

Hej fra Irene

Tjen penge i fritiden på en sjov og spændene måde.
0
0
Svar på denne tråd

jamn jeg..
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 22:07

Jamen jeg gør faktisk mange af de ting.. Lige fortæller ham han er dejligt osv..(købte faktisk en sød chokolade til ham for 4 dage siden) men føler kun sjældent jeg er værdsat.. Ellers er jeg bare hende der har maden parat (og hvis ikke tager man bare en pizza).. og hende man lige kan sige godnat til når man går i seng..

han viser det ikke ved at røre og den slags..

Men jeg er måske den eneste med en så speciel kæreste?

han kan godt li mig, siger han når jeg spørger, men tit føler jeg det ikke så meget når der er gået 5 dage med max 10 tantekys, ingen @!#$ og ingen komplimenter.. jeg er ikke ude på at lave ham oom, det er helt op til ham selv, men mener det er vigtigt at sætte pris på andre mennesker og de ting de gør for en.. den måde jeg er opdraget.

men det var ikke mit forhold der skal granskes.. men mere hvad er det vi kvinder godt kan li mændene gør??

0
0
Svar på denne tråd

At han køber fuglefrø med hjem!
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 01:46
Selvom jeg ikke skrev det på huskelisten, da han så ville få for meget at slæbe hjem. [Hjerte hér]. Det er mig, der fodrer/kigger fugle i familien. :-D

Årsdage kan jeg ikke selv holde styr på... :-P
Mors Dag, Fars Dag og Valentines, synes jeg, er noget kommercielt plattenslageri.

Nørden vil gerne give mig dimser til computeren, især hvis han *selv* kunne tænke sig dem. :-D

Nå, ja- han køber ind, hvis jeg laver listen. Men at en mand, der kan huske 1017 stykker computerkodekinesisk ikke kan huske, at jeg vil have økomælk- det forstår jeg ikke. Og han vil gerne kramme, det er mig, det ikke altid passer at blive holdt om...

Hvis han kom med blomster, så ville jeg tro, at han var tosset- eller utro. ;-D

Mvh xtiny

<eras3r> who the hell is digdug?
<element_a> he used to be an old video game
<element_a> then he mutated into an IRC user after someone stole his shovel
<element_a> tragic
bash.org

0
0
Svar på denne tråd

Hehe...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 11:22

Ja hvad forlanger vi af vores mænd?? Min var så gavmild at han et år i fødselsdagsgave gav mig en støvsuger! Fattede ikke at jeg ikke klappede i mine små hænder.. "Hun bruger den da dagligt, så hvorfor ikke berige hende med en ny" tænke han...

Året efter fik jeg en kaffemaskine, selvom jeg ikke drikker kaffe og vi havde en ganske velfungerende kaffemaskine i forvejen. Det var nok det sidste jeg ønskede mig det år!

Jeg har prøvet alt, store som små hints, men den "fiser bare ikke ind" Jeg må nok bare finde mig I at han ikke er så romantisk og velovervejet, som jeg kunne ønske. Jeg har forklaret ham at det er ikke summen af penge han spenderer men tanken bag, det at han har overvejet sit køb og valgt netop den ting ud til mig.

I det daglige synes jeg faktisk, at han er ok til at vise at han elsker mig og gør mange små søde ting for mig. Men problemet er vel, at vi kvinder vil have mere, vi vil scorres hver dag ik?

BEAGLEHAN SØGES!!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har fundet frem
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 11:34

til at vi jeg have et kram, så må jeg jo starte med at give ham et eller kræve "bompenge" når han vil igennem en dør og jeg tilfældigvis står i vejen

Vi krammer en del fordi jeg har behov for det, men han gør det sjældent af sig selv, dog er han sød og betænksom på så mange andre måder, hvis jeg lader ham få mulighed for det.

Han går altid ud med skraldespanden, han køber de ting, der står på listen og mere til, hvis han synes vi skal hygge os lidt og han stryger selv sine skjorter.

Blomster får jeg sjældent, men når en af os er på rejse har vi altid en lille ting med til den anden.

Jeg har dog de sidste par gange ikke haft noget med hjem til ham, men fandt så et godt tilbud i Indien sidste jeg var afsted, så han fik 3 skjorter og 3 slips, så nu har han fået for et par gange.

Hvis man værdsætter de få ting ens mand gør for en på en god måde, så kommer der ofte flere til.

Hvis man brokker sig over alt det man ikke får, så sker der sjældent noget som helst.

0
0
Svar på denne tråd

Jo mere man værdsætter sin partner
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 12:49

Jo mere får man selv igen :-)

Jeg elsker at give små gaver, dele kys og kram ud. Og tit ligger jeg noget chokolade, eller en pakke smøger i hans rygsæk, som han så først opdager når han går til frokost. Og lige så tit sender jeg bare en kort sms, hvor jeg fortæller ham jeg elsker ham.

Og får lige så meget igen.

Da jeg fik min længe ønsket langhåret dværg gravhund i julegave kunne jeg da ikke få større kærlighedserklæring.

Han kan da tit finde på at køre en tur med ungerne når jeg har de dage hvor ryggen rigtigt får mig på langs. Så kan jeg få hvilet og når jeg vågner har han og ungerne bagt pandekager og lavet the til os.

Det er skønt med en mand som kan finde ud af andet end bare gå på arbejde :-)

La falto mientras que el sol falto la luna

Mail: Icewife@pcdk.dk
0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil have...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 12:53

...at min kæreste gider engagere sig i familien - herunder mig. Hvis han ikke gider os, hvad skulle han så her? Jeg forventer, at han siger hej og farvel og at han af og til giver mig et knus og et kys - fordi jeg gør det samme. Det er vigtigt for mig at vide, at han sætter pris på mig, for jeg sætter jo stor pris på ham og viser det. :-)

Mærkedage betyder ikke rigtig noget, men jeg må da indrømme, at jeg ville blive skuffet, hvis han glemte min fødselsdag. Men det har han ikke gjort endnu i de 8 år vi har været sammen. Han behøver ikke gøre noget ud af det - ikke engang komme med en gave, men et "tillykke" er vel ikke for meget forlangt... ;-)

Jeg føler selv, at jeg er ret heldig med min kæreste. Vi deles om tingene herhjemme, og når jeg har det skidt, er han god til at trække læsset. Han er evig optimist og jeg er pessimist, så det er tit ham, der trækker mig op. :-)

Han behøver ikke give gaver og komme med blomster o.s.v. Faktisk ville jeg nok mistænke ham for at have lavet ulykker, hvis han pludselig troppede op med blomster og chokolade! :-D

Camilla

- NU MED HUND!!! :-D

Festsange forfattes. 200 kr. pr. sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)
0
0
Svar på denne tråd

Søde ord til pigerne
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 13:52

Hej jeg hedder Per og er 43år

Uha uha det er ikke nemt at være mand og stille piger tilfreds med al den opmæksomhed i efterlyser hverdag og hele tiden.

Hvad gør i for jeres mænd/kærster har i spurgt dem, "hvad de kan lide" eller hvad de syntes der kunne være dejligt fra pigen side?...

Det er ikke nemt at være mand idag og heller ikke for 20år siden, kvinder kræver opmærksomhed OKAY. det får i så.

Hvis manden hænger for meget på pigen er det også galt, "han er blevet en sutteklud".

hvis manden lader sig forme efter pigens ønsker så bliver han til sidst kedelig nu er udfordringen jo væk.

Hvis manden er for meget sammen med vennerne er det også galt "tænk hvis han skulle kigge på andre piger", eller lige glemme hende trygheds narkomanden der hjemme!... UHA UHA.

Hvis manden ordner hjemmet og tager sig kærligt/leger af/med børnene, så er pigen ikke lige i centrum, så er det også galt.

Hvis manden ridder med på den bløde mands bølge, så er ham måske blevet lidt for fimset.

Efter al den opmærksomhed hele dagen igennem kommer vi til aftenens højdepunkt alså først når hjemmet er ordnet, børnene er lagt i seng og godnathistorien er blevet læst, opvasken er taget og handyret har været i bad og dufter dejligt, hvor kvinden skal elskes efter alle kunstens regler så hun spinder som en kat, kragler rundt på væggene og går som en cowboy dagen efter.

JA, kvinder er sgu da pragtfulde, det er det der gør jer dejlige at omgås.

venlig hilsen Per Jørgensen

ps. jeg lever selv sammen med en af slagsne og vi har været gift i 12år til foråret 2006.

Tro på dit hjerte og følg din sunde fornuft.
0
0
Svar på denne tråd

Umulig opgave.
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 15:08

Per...som talt ud af min mund. To sjæle én tanke.

Deerhunter

0
0
Svar på denne tråd

årh Deerhunter
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 21:42
jeg ved nu du gør noget for din kæreste, som jeg finder ganske betænksomt, måske det er en tradition i jeres familie, men det er det ikke i mange andre
0
0
Svar på denne tråd

Ej lave om...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 23:30

Jeg er også (når jeg nu tænker godt efter) så heldig at have en pragtfuld kæreste...og jeg er ikke i tvivl om han elsker mig når:

- Han klemmer mig hårdt og inderligt

- Bruger hele sin sommerferie på at lave stald til mine "tøser", ovenikøbet til langt ud på natten fordi han liiige skal...

- Lige nu står og brandisolerer fyrrummet mens jeg sidderher og stener

- Giver mig den sidste sjat kaffe og det sidste stykke chokolade

- Eller som lige nu giver mig et smil og et smaskende vindueskys

- Kører hø, halm ind i stalden til mig, og ovenikøbet muger mine heste når jeg er indlagt på sygehuset med vores søn

- Og jeg kunne blive ved...

Og nej, han husker heller ikke mærkedage, overdænger mig ikke med kys eller "jeg elsker dig". Blomster kommer han med et par gange om året, og jeg bliver rigtig glad for sådan en uventet gave hver gang, god rødvin kommmer han tilgengæld ofte med. Han kan sagtens finde på at give mig en ny stegepande i julegave, og den bliver jeg glad for fordi vi mangler en ny, men kan også finde på at komme med en smuk halskæde.

Han viser han elsker vores liv, dreng og mig i (næsten) al hans gøren og laden, og mere savner jeg ikke.

Du må ikke påtvinge ham at gøre de ting du savner, for så bliver det forlorent og falskt, men gør nogle ting han sætter pris på, forkæl ham lidt, overrask ham med noget han sætter pris på, og gør det til an vane at give ham dejlige kram og kys...Mon ikke det pludselig bliver gengældt så?!?

Mange kvinder (feks min storesøster) som har en fantastisk opfindsom kæreste der ofte begaver hende med alverdens pragtfulde ting, og hvad sker der, hun brokker sig og bytter det hvis det ikke er 100% rigtigt...det skal nok dræbe lysten til at give gaver ved enhver mand!

Mvh. Nanna.

"Børn er enestående væsener, og det er os

der skal søge at efterligne dem, og ikke omvendt"

Citat af Lone Dybkjær

Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk

0
0
Svar på denne tråd

Vi kvinder
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 01:18

er på et eller andet plan - sikkert et sted i generne - de ultimative rovdyr, i stil med kattedyr. Vi leder efter svagheder, hos vores bytte (I det tilfælde her, vores mænd), vi lægger planer, og leger små mentale lege - det meste af tiden med os selv - i form af små hints, som de fleste mænd ingen jordisk chance har for at tyde,- de er jo ikke kvinder! - Du kan heller ikke snakke russisk til en spansk mand, og forvente at han forstår en dyt af det du siger.

Der er formentlig en rigtig god forklaring på denne adfærd, jeg kender den desværre ikke, men har hørt kvinder udtale sig på samme måde som dig myvision utallige gange.

I mange situationer tror jeg det handler om, at tingene ændrer sig, efter man har været sammen et stykke tid og hverdagen melder sig. Det er de færreste, som kan opretholde 100% fokus på kvinden/manden og glemme alt andet resten af livet, selvom man med garanti husker tilbage på forelskelsen og kunne beskrive den som ens et og alt for en i en periode. Når hverdagen melder sig, "vågner" man op og nogle - både kvinder og mænd begynder på et eller andet plan at kede sig, og så er det man i stedet for at huske de gode ting, kan liste alle uvanerne op - uvaner som manden/kvinden også havde da man mødte hinanden, men som man godt kunne leve med, da man var vold-forelsket i personen.

Da jeg lærte Benjamin at kende, kom jeg fra et forhold hvor jeg ikke var vant til blomster, gaver af nogen art eller andre af de opmærksomheder de fleste kvinder gode kan lide. Jeg var faktisk ikke engang vant til jule eller fødselsdagsgave Men sådan var min tidligere kæreste - fra dag 1 af, så jeg forventede skam heller ikke en masse i den dur. Derimod værdsatte jeg de andre søde ting han gjorde for mig - kom pendlende fra KBH til Fredericia - uanmeldt for at være der for mig, da min mor kom på sygehuset osv.

Allerede 3. gang jeg så Benjamin kom han med en voldsom favn fuld røde roser til mig - og jeg endte med at sidde og halvtude - anede faktisk ikke hvad jeg skulle sige eller gøre. Han er så modsat af hvad jeg var vant til - både mht. materialle opmærksomheder, men også i dagligdagen.

Han kommer tit med blomster - han har endda også blomster med til min mor og mormor, når lejligheden byder sig.

Han laver mad, reder senge, ordner tøj, vasker hunde, gør rent - jeg sidder bare som en eller anden dumsmart prinsesse i kørestolen og klapper i de små tykke hænder

Sidste år på valentines dag forærede han mig en vase - for på daværende tidspunkt ejede jeg ikke en - jeg var som sagt ikke vant til at få blomster såehh..

I år kom han med en stor æske chokolade - desværre fyldt med alkohol - og jeg er jo gravid, men det var bestemt tanken der talte for mig. Dagen efter troppede han op med endnu en kæmpe buket smukke blomster - og spiste så selv af chokoladen

Så sent som i går, stod de her til mig:

Dagen i dag har jeg brugt på at kigge på brudekjoler, og da jeg kom hjem, havde han cleanet huset, flyttet et akvarie som vi havde talt om at ville flyttte og lavet frisk kaffe til mig, på trods af at han ikke drikker kaffe.

Det er så nemt for mig at sidde og være tilfreds til fingerspidserne

Jeg tror ikke man kommer nogen vegne med hints. Derimod tror jeg du skal tage en direkte snak med din kæreste/mand og fortælle ham, hvad du mener han skal gøre anderledes hvis han vil gøre dig ekstra blød om hjertet. - Og huske at rose ham når han gør det - og det er uanset om opmærksomheden har kostet ham 3-400 eller 10 kr. - det er irrelevant. Ros kan "udleves" på mange måder, og lur mig om der ikke er noget din mand vil værdsætte - som du gør for ham der er helt specielt

-Annette, den møgforkælede <3

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil mene
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 10:29

At man er, som man er.. Man skal ikke lave om på hinanden, men udvikle sig sammen, og det kan man kun, hvis man elsker hinanden.

Man forelsker sig jo i et menneske pga de kvaliteter det menneske indeholder, og man kan ikke få alt, så hvis man ikke er tilfreds, så må man jo videre, og se om man kan finde noget bedre, og indeholder det man søger..

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris.

0
0
Svar på denne tråd

myvision
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 15:42

Jeg tror det er et spørgsmål om at læse sin mand rigtigt. Din måde at vise kærlighed på med små søde beskeder, små gaver, huske mærkedage og kysse og kramme er meget fint, men det er jo ikke sikkert at det er den måde han gør tingene på.

Herhjemme er det mig der glemmer mærkedage mens Anders husker alt. Men det er mig der krammeoverfalder ham når han går forbi eller kysser ham i nakken hvis han får bukket sig så langt ned at jeg kan nå. Anders er heller ikke typen der overdænger mig med kærlighedserklaringer, søde beskeder, små gaver eller andre traditionelle romantiske ting. Der gik over ½ år før han fortalte mig at han elsker mig. I starten fik det mig til at tvivle på hans kærlighed, men i virkeligheden kigger jeg bare de forkerte steder.

Han viser sin kærlighed når han sender mig over i sofaen og selv laver mad fordi han kan se at jeg er træt. Han viser mig den når han laver langt hovedparten af staldarbejdet selvom det var mig der ville have heste. Han viser mig at han kender mig når han kommer hjem med mit favoritugeblad fordi han ved at jeg selv har glemt at købe det. Eller når han af sig selv har overtaget al tøjvask fordi han ved at jeg hader vasketøj.

Jeg er sikker på at din kæreste holder af dig selvom han ikke bruger alle de traditionelle romantiske kneb. Du skal bare hitte ud af hvordan han viser det.

-Dorthe

Magister Mundi Sum
0
0
Svar på denne tråd

jamen..
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 09:45

Hej igen

Dejligt så mange lever i de, tæt på perfekte, forhold med deres kæreste/mand!

Jeg kan godt se hvad I mener.. Og det er ikke på den måde..

Jeg sætter et kys, et kram meget højere end materielle gaver! Men problemet er at det heller ikke er der. Ellers det er der hvis jeg gerne vil have det. På en uge vil han i snit komme 1 gang og sige han vil have et kys og her er det tantekys vi snakker om.

Mange vil sige jeg skal smutte fra ham, men han ville have jeg skulle flytte hjem til ham og der bor jeg så nu, hvis han ikke kunne li mig ville han vel ikke have jeg skulle bo der. Han kommentarer når jeg kontronterer ham er at han da ikke siger han ikke kan li mig.. (nej, men heller ikke det modsatte)

Han arbejder en del, men bestemmer alligevel selv over sin tid mht. arbejde. I de snart 2 år vi har kendt hinanden har han lavet mad én gang (og det var grød, smagte ok, men ikke den overvældende middag) Selvom han har alle mulighederne for at lave maden engang imellem. Og han kan sagtesn finde ud af det, ved jeg fra hans venner.

Det sidste nye er at sexlivet også halter.. han har aldrig haft den store lyst(mens jeg har kendt ham). Min lyst har aldrig fejlet noget, men den er ved at forsvinde nu.. Jeg nyder ikke @!#$ mere på samme måde, der er ikke rigtigt noget forspil og han er ikke med på ar krydre det på nogle måder (har foreslået forskellige ting). Han virker til at det er okay, men jeg kan ikke leve med at det er så "kedeligt". der er ingen begær, føles bare som noget der skal overståes. Han ser meget porno på nettet og jeg ved han gerne vil være sammen med et par tøser på en gang mm. og der står jeg bare helt af. Jeg er med på mange ting(er ikke kedelig), så mener ikke der er behov for en pige mere i sengen.

Kontronterer jeg ham får jeg enten en østers(tier stille) eller et modangreb.

Han har også gode sider, ellers blev jeg ikke boene.

Jeg vil så gerne have det til at fungere bedre, men aner ikke mine levende råd.

Jeg vil ikke lave om på ham, men bare gerne have lidt krydderi engang imellem, den lille bekræftigelse så man går ud af døren med et smil, småtingene der gør hverdagen lidt mere spændende (bare at han tømte opvaskemaskinen ville være et plus), at han ville gøre nogle ting af sig selv..

Jeg har prøvet at sige det, men det trænger ikke rigtigt ind.

Men hvad gør man??

0
0
Svar på denne tråd

lige en ting mere
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 10:06

Lige en ting mere..

I skriver at jeres mænd ikke kommer med blomster osv.. men så gør han så meget andet..

Mit problem er bare at jeg har svært ved at se hvad han så gør.. for mig..

Maden står jeg altid for.. og rengøring.

En sjælden gang rydder han op, hvis jeg har bedt ham om det 5 gange.

Det jeg umiddelbart tænker på er at han som regel bliver hjemme hvsi jeg beder ham om at lade vær emed at arbejde en aften for at vi kan ligge på sofaen og se en film(når vi ikke har set hinanden andet en d 2 minutter om dagen i et par dage). Og det er rigtig hyggeligt (dog uden nusseri, da han ikke kan li det), men bare det at ligge og holde om hinanden, kan redde hele min dag..

0
0
Svar på denne tråd

myvision
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 13:50

du kan ikke lave ham om. Hvis din kæreste ikke er til små søde beskeder eller blomster så vil han aldrig blive det, og det synes jeg faktisk heller ikke du kan forlange. At han ikke har lyst til s*x kunne måske have noget at gøre med hans pornoforbrug? Ja jeg ved det jo ikke, men har hørt om flere af sådanne tilfælde ;-).

Kort sagt vil jeg sige: Han ændrer sig aldrig og hvis du ikke kan lide lugten i bageriet, så... Jeg ville i hvert fald ikke synes det var optimalt at blive i et forhold hvor man går kærlighedshungrende i seng hver aften.

Til dit spørgsmål om hvad jeg godt kan lide min mand gør: Det ved jeg faktisk ikke. Egentlig bare at han er glad og hjælper med at holde hverdagen sammen :-).

Crazy Cavy - Hvis du har hang til krøller

:-D Jubii - nu meget snart med søde, små, krølhårede, babies :-D

0
0
Svar på denne tråd

kærlighed
Forfatter: 
Dato:  09-03-2006 16:14

er mange ting bla. ærlighed mellem 2 mennekser ( hader utroskab)

Kærlighed er at give hinanden kærlighed.

Jeg er ikke til blomster mv. men jeg er til kys og kram og små kompimenter. Og da jeg er så heldig min kærestes kontor ligger i forlængelsen af hans hjem så er det jo nemt at lunte derned ( når jeg er på besøg) og lægge en lille ting som kunne være en seddel hvorpå der stod. "Tak for en dejlig nat"

eller have lavet en kande god the.

Mænd er forskellige og mange tænker ikke over at de skal huske en dato/mærkedag eller andet og det må vi kvinder jo bare leve med, er jo heller ikke en katastrofe at give manden i sit liv et lille hint vel...

Jeg giver ikke usunde ting til kæresten af den simple årsag jeg nu gerne vil beholde ham i lang tid..

Jillow

Kig forbi hestefolket.dk
0
0
Svar på denne tråd

Ved ikke...
Forfatter: 
Dato:  09-03-2006 17:47

hvad andre kvinder vil have...jeg vil kun have ham jeg har...som han er...

Venlig hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd

jubiii
Forfatter: 
Dato:  09-03-2006 18:31

Nøjsh hvor er jeg heldig

Min mand og jeg har været sammen i 15 år og har været gift i 11.

Kort efter at vi havde mødt hinanden, inviterede han mig ud. Med bind for øjnene blev jeg kørt rundt i ½ time, for at ende i Nyhavn - på den "kedelige" side. Her havde han sat et bord op, kom med 3 retter mad, vin og det hele. Så sad vi ellers der og spiste med 500 tilskuere fra den anden side

Og sådan kunne jeg blive ved. Han er altid så sød og kærlig overfor mig, han kan da også glemme en mærkedag, men da jeg ved at det ikke er fordi at han er ligeglad, tilgiver jeg ham. Med årene har jeg også lært at sige det til ham, frem for at rive hovedet af ham når det er for sent.

Mænd og kvinder kommer bare ikke fra samme planet, og det skal

kvinder bare lære at fatte. Vi kan ikke forlange at de kan læse

vores tanker 3 dage i forvejen og sådan er det bare.

Jeg tror ikke at det altid er mændene den er gal med, det er nærmere vores forventninger til dem som er lidt urealistiske...

Jeg bliver overdænget med kys og kram hver dag, jeg er aldrig et sekund i tvivl om at han elsker mig og pigerne og jeg er også god til at forkæle ham med søde ord eller overraskelser.

Godt jeg ikke er mand - det må ikke være let !

Dorte

0
0
Svar på denne tråd

Min skat
Forfatter: 
Dato:  09-03-2006 19:40

har idag givet mig mit livs største gave! Min 15-årige søn (ikke hans biologisk), har siden oktober været fritaget for skolegang - pga ekstrem skoletræthed.

Kæresten min talte med en mekaniker i byen, og sønnen fik fuldtidsjob hos ham.

Meningen var, at Mikkel - min søn - sku' tage 9 kl forfra, evt på efterskole.

Mekanikeren har idag tilbudt Mikkel en læreplads, ovenikøbet mesterlære!!

Så Mikkel starter i lære pr 1/8!!! (Han har villet være mekaniker siden han var 10 år)

Takket være være hans bonusfar!

Med venlig hilsen

Lene

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider