Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Vaskebold eller i skuffen?
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 11:00

Hvad gør du når du vasker og hvad gør bolden egentlig godt for? At man undgår at skulle ordne den besværlige skuffe oftere, eller?

Selv er jeg blevet helt og holdent tilhænger af at bruge bold med vaskemiddel i - aner ikke hvorfor..

Hvad gør du og hvorfor?

:-)

Vh Gitte

mor til Tera 12 mdr. :-)

.

(KØBES: Emmaljunga Big Star Supreme 05/06 og Voksi pose)

Jack D. tilbyder naturlig bedækning - fotos på præs.

0
0
Svar på denne tråd

Direkte
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 11:04

ned i skuffen. For sådan har det altid været og man er jo vanemenneske!

Har prøvet vaskebolden for år tilbage, men har egentlig ikke fundet fidusen ved den.

Annette

Rigtige kvinder er gift med en cowboy

0
0
Svar på denne tråd

Skuffen...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 11:08

Jep, jeg bruger også skuffen.

Har aldrig brugt en bold. Skuffen er god nok til mig

Køb billigt her
Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd

Jeg hælder
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 13:30
det flydende vaskemiddel direkte i maskinen, så slipper jeg for at gøre skuffen ren Vaskeboldt nej nej behøves ikke...

PernilleKrake
0
0
Svar på denne tråd

Sjovt nok, Gitte
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 13:42

Jeg har gået og tænkt over de dersens vaskebolde på det seneste. Jeg er begyndt at bruge flydende vaskemiddel og hælder det i skuffen. Jeg har en bold, men tænker over om jeg nu kan være SIKKER på at ALT sæben kommer ud ved vasken eller om der også vil komme noget ud ved skyldningerne.

Nymodens vaskemaskiner svømmer jo ikke i vand, så får den al sæben med ud?? Jeg skal bare ikke have sæbe i skyllevandet!

Hælde sæben oven på tøjet... det var måske en mulighed, men er der ikke risiko for at den vil afblege noget af tøjet??

Venlig hilsen Lena

Ps: Hvad bruger I til at rense skuffen med? Jeg syns bare at det er svært at få alt væk.

Man bliver ikke større af at gøre andre mindre!!
0
0
Svar på denne tråd

vaskebold...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 13:42

jeg bruger vaskebold til kulørt da det er flydende og skuffen til hvidt da det er pulver...

Egentlig underligt... faktisk kan jeg ikke helt finde ud af hvilken side af skuffen det skal i når jeg putter pulver i.

Hilsen

Katrine

-Nothing is original
everyone imitates someone-
;-) Rigtige ryttere rider uden hjelm ;-)
Spam spam spam spam spam and spam
0
0
Svar på denne tråd

Lena..
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 13:46
Nu har jeg gjort det i snart 3 år (startede på det da jeg fik ny maskine) og har aldrig afbleget noget tøj ved det. Grunden til at jeg startede var at jeg syntes tit skuffen bliver temmelig ulækker af sæben...

PernilleKrake
0
0
Svar på denne tråd

Aribeth..
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 13:53
Kommer det ikke lidt an på, om det er forvask eller ej??

Køb billigt her
Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd

I maskinen
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 14:11

Uanset om det er flydende eller pulver, kommer det direkte ind på tøjet (nej, bruger aldrig forvask).

Iøvrigt køber jeg alt mit grej til vask og rengøring gennem et firma, der leverer direkte til døren til en meget fordelagtig pris. Deres produkter er meget koncentrerede, så selv om jeg køber til et ½ år af gangen, fylder det altså ikke alverden.

De har flydende vaskemiddel i dunk med doseringspumpe til al kulørt og uld, samt pulver til hvidvask og så ellers alt hvad hjertet kan begære til rengøring.

Deres produkter til opvask og rengøring er også anbefalelsværdigt.

Og så er det rart man ikke selv skal slæbe : sæbepulver, rengøringsmidler, filtersalt o.s.v. hjem fra butikkerne.

Mvh Dorte

0
0
Svar på denne tråd

Dorte.
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 14:12

Kunne man få et link?

Mvh Camilla

Successful people will do what unsuccessful will not.
0
0
Svar på denne tråd

Ja, gerne
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 15:11

Hej Camilla.

Det må du meget gerne www.topcare.dk

Jeg vil pointere at jeg, selv om det ville være muligt, IKKE får procenter eller billigere varer ved at anbefale det.

Anbefaler det alene af den grund, at jeg aldrig har haft bedre midler, de beregner ca. forbrug ud fra husstand (og man bruger altså mindre end man/de tror), leverer til døren og følger selv op efter ½ års tid om man mangler. Gør man ikke, kan man be' dem kontakte en igen efter 3 mdr eller hvad man nu selv regner med.

Gider man, tror jeg man også kan få rabatter ved at få nye kunder, men det har jeg som sagt ikke benyttet mig af.

Mvh Dorte

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt jeg ikke er den eneste
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 17:32

der ikke helt har fattet systemet med bold i vaskemaskinen *ggg*

Det kan da godt være skuffen ikke bliver så ulækker, men der er "da noget" snask i den alligevel synes jeg...

Vh Gitte

mor til Tera 12 mdr. :-)

.

(KØBES: Emmaljunga Big Star Supreme 05/06 og Voksi pose)

Jack D. tilbyder naturlig bedækning - fotos på præs.

0
0
Svar på denne tråd

vaskebold
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 18:22

sys vores vasketøj havde tendens til at lugte sur indimellem så skiftede vi til bolden og vi har ALDRIG haft det problem siden

knus sanne

Boxer-hvalpe forventes 10-03-2006 ægte med stamtavle, de vil blive dyrelæge kontrolleret, vaccineret og chippet! resevetion mod depositum. skriv for yderlig info!
0
0
Svar på denne tråd

Jamen...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 20:59

... så vil jeg da gøre det samme, smide vaskemidlet oven på tøjet.

VH Lena

Man bliver ikke større af at gøre andre mindre!!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider