Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

kan dette være lovlig?
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 09:56
da jeg skulle ind på min hjemmeside på hestemarked i norge fikk jeg besked om at man skulle verifisere sig. så læste jeg de nye vilkårene og blev forbauset. De skulle nå ha årsafgift for vipsidene (det samme som præsentasjonen/lodge her på HN)

1) Medlems-/årsavgiften beslastes automatisk én gang pr mnd. Den vil ikke bli refundert etter gjennomført bestilling. Pr dags dato er medlemsskapet på Hestemarked.no gratis!

12) For alle tjenester som brukes på Hestemarked.no, f.eks. rubrikkannonser, viper, auksjoner eller shop kan informasjon sendes ut som SMS melding etter gjeldende satser, normalt kr. 3,-. Ved oppgraderinger av systemer som krever nedetid kan Hestemarked.no sende ut en SMS melding om hva forholdet skyles. En SMS melding kan også bli sendt ut når tjenesten er oppe igjen. En SMS driftsmelding koster kr. 10,-

16) Du gir Hestemarked.no tillatelse til fortløpende å komme med tilbud om nye gratis og betalbare tjenester etterhvert som disse utvikles og introduseres. Du gir også Hestemarked.no og dens samarbeidspartnere tillatelse til å kontakte deg via post, epost, telefon, SMS eller annet for å informere om aktuelle tjenester og produkter, herunder også informasjon og reklame.

Det står ingen plads spesifisert hvor meget årsafgiften er i kostnad. med punkt 12 og 16 så bliver jeg tvunget til at modtage reklame mod mine ønsker og bliver pålagt at betale for denne reklamen. Dersom deres side ligger nede så skal jeg betale 10 kr for at de skal fortelle at nu er den OK igjen.

Dersom jeg ikke godtager dette kan jeg ikke komme ind på min hjemmeside. Hele aftalen kan man se i linket under.

www.hestemarked.no/info.asp

Er det nogen som har erfaring med liknende. Skal man være nødt til at modtage post og telefoner sms og mails fra en mengde frimaer somm er hestemarkeds samarbejdspartnere mod sin vilje for at have en præsentasjon? Jeg synes det høres helt vildt ud

Erdetmig der er helt ude at køre eller hestemarked?
0
0
Svar på denne tråd

absurd
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 10:50

Jeg skal ikke kunne sige hvorvidt det er lovligt i Norge, men vi kan godt blive enige om at det er noget svineri. Især hvis de ikke engang laver en overgangsperiode, hvor man så kan vælge at slette sin profil fx.

Hvis det nogensinde bliver sådan på HN, så er jeg den der er smuttet.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

kender
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 07:39
Jeg kender ikke til lovgivningen hverken i Norge eller i Danmark. Men hvis HN begynder på sådan noget så er jeg øjeblikkeligt daffet.

Mvh
Linda
Jack, Pascall, og Thor
:-) :-) :-)

Hvad man har forspildt af minuttet, kan ingen evighed erstatte.

Schiller

0
0
Svar på denne tråd

Forbrugerorganisation
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 14:37

Er der ikke sådan en i Norge? Kontakt dem for det her strider da imod al fornuft.

Hvis jeres norske hestenet fortsætter sådan, så ville jeg da opfordre til en boycot.

*** Små gule, der kan og vil ***

0
0
Svar på denne tråd

så nå forstår dere
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 15:26

hvorfor jeg heller er her på HN. Om det er lov? Det er ikke alltid nordmenn spør om det. Med fare for å få hodet kappet av, må jeg si at mange har innstillingen at "det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse2 og at "hvis ingen protesterer, så er det ok".

0
0
Svar på denne tråd

lilleulv
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 17:28
hestemarked kan da ikke sammenliknes med HN. Det eneste norske hesteforummet jeg bruker er vårt eget tinkerforum. De andre norske kun til annonser.
0
0
Svar på denne tråd

ja vi må
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 02:06

jo erkende at vi ikke er bange for at sige vores mening og kæfte op her i Danmark. Og det er sku en af de gode ting ved at være dansker.

Og og og lige til dit spørgsmål så er det simpelthen bondefangeri. Det bliver aldrig aktuelt her, for så er der nemlig ingen kunder i butikken mere.

Kender selv nogen fra Stavanger, og det er ikke lige alt vi kan diskutere i deres nærvær. De er sårn' meget påpasselige med at genere andre med deres mening. Så åbenbart hellere tie stille...

Jeg ville nok sige farvel og tak.

Hvis man går i seng med en r#v der klør, vågner man op med fingre der lugter . ( gammelt kinesisk ordsprog )

super knus fra Helle

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider