Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Hvad kan I anbefale?
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 14:07

Vi har fået nyt køkken, og med det skal der jo også være en opvaskemaskine og en vaskemaskine (vi er nødt til at have sidst nævnte i køkkenet).

Nu er det sådan, at vi skal bruge en smal opvaskemaskine og bare alm. str. vaskemaskine.

Der er jo mange producenter og mange priser, derfor er det jo rart med en masse erfaringer - vi er nemlig grønne på området

Hvad kan I anbefale, og hvorfor valgte I netop det I har? Er der ellers nogle råd der er gode at få i forbindelse med køb af sådanne fætre??

Nogle butikker eller hjemmesider I vil anbefale man kigger?

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Siemens og AEG
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 14:11

Vi havde en Siemens opvaskemaskine i den gamle lejlighed, og den var bare supergod. I den nye lejlighed er der en AEG, og den er jeg mindre begejstret for - når køkkenet skiftes ud, ryger opvaskemaskinen med ud. Dog er min mor glad for sin AEG, men det er også en noget nyere model, og alle har jo lov til at lære af fortidens fejl, også fabrikanter af hårde hvidevarer :-)

Til gengæld har vi AEG vaskemaskine og tørretumbler - som vi bare er så glade for!

Venlig hilsen
Randi G.

Mors hest er bedst
(Anne-Katrine, 4 år)

0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg har
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 14:26

nu også kun hørt godt om AEG, men de nye modeller er da forhåbentlig bedre end de gamle, ellers er der jo ikke meget ved at købe dem.

Ved du forresten hvor mange desibel der hører under lav støj?

Kom endelig med flere erfaringer

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Asko vaskemaskine
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 14:35

Jeg har en ASKO vaskemaskine og den larmer når den tage vand ind

Mere end vores 15 år gamle maskine. Så hvis den skal stå i køkkenet ville jeg vælge en anden-

Elles er der ingen fejl på maskinen.

Vores opvaskemaskine er en Siemens, bare en super maskine, meget støjsvag.

0
0
Svar på denne tråd

Julle...
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 14:45

dét havde jeg ikke troet. Havde hørt at ASKO'en var total top super duper osv. og overhovedet ikke larmer.

ingen der ved hvor mange decibel en støj svag maskine hører ind under?

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Miele...
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 18:12

Hej Sasser.

Miele G2870SCVi er en god maskine med et støjniveau opgivet til 42 dB. Den er meget støjsvag i forhold til vores gamle "Fru Siemens" som jeg desværre ikke kan huske modelbetegnelsen på.

Vi lægger ikke mærke til at "Fru Miele" tager opvasken - heller ikke når vi sidder i køkkenet. Den vasker helt rent uden problemer, og har mange smarte funktioner.

Med venlig hilsen

Deerhunter

0
0
Svar på denne tråd

Hvidevarer
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 18:38

Jeg har en ASKO Vølund opvaskemaskine, den er jeg bare så glad for. Den er meget støjsvag, vigtigt når man har stue og køkken ud i et. Og så vasker den bare rigtigt godt. Jeg ved dog ikke om den kan fåes i en smal udgave

Her er et link til test af forskellige opvaskemaskiner:

www.asko.dk/_graphics/...CF3203.pdf

Min vaskemaskine er en Gorenje som jeg også er meget glad for.

Med hensyn til at larme når maskinen tager vand ind så gjorde min vaskemaskine også det. Det ordnede min mand blot ved at justere/dreje på vandhannen så vandet løber lidt langsommere ind i maskinen. Den vasker lige godt selvom vandet løber langsommere ind i maskinen.

Caroline
Heste er født med en fri vilje og nogen gange gør de brug af den

0
0
Svar på denne tråd

Bosch...
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 18:49

nærmere betegnet model Bosch LogiXX automatic auto 3 i 1, Silence comfort.

Vores en en indbygningsmodel men den fåes også aom alm med front i hvis, stål eller alu.

Den er godt nok lidt pebret (pris ca. 8500,-) men den er alle pengene værd, den siger ikke en lyd, den kan det hele indvendigt, alt kan vendes og drejes, der kan sættes spulehoved i, den kan sætte i blød, klare bageplader da den øverst skuffe kan tages ud og sænkes/hæves, den kan times --> det bruger vi rigtig meget så den f.eks. starter kl 05.00 og er færdig kl 07.30 (den bibber når den er klar) og indbygget rødt spot der lyser ned i gulvet - smart da man eller ville kunne se eller høre om den var færdig ;-)

Vi er i hvertfald rigtig glade for den.

Af vaskemaskine har vi også en Bosch Maxx 1400 omdrejninger. Den fungere godt - jeg ville have et 30 graders program samt et uldprogram på kold vand.

Mvh. Lise D

Med hest på WWW.STALD-LEERE.DK i Svenstrup J.

Jeg søger med lys og lygte efter en spring sadel af mærket COUNTY EXTREME - har du sådan en du vil sælge eller ved hvor jeg kan købe så giv lyd.

0
0
Svar på denne tråd

Fleeggaard...
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 21:07

sælger hårde hvidevarer til fornuftige priser. Vi har der købt både vaskemaskine og tørretumbler over nettet. Vaskemaskinen er af mærket Beko, tørretumbleren Bosch.

Alle vores andre hvidevarer har vi købt samlet i vores lokale punkt1. Vores opvaskemaskine er en Bosch, som vi er meget glade for. Vi har køkken og stue ud i et og den skulle derfor være støjsvag og det må man sige, at den er.

Mvh Pommes :-)

0
0
Svar på denne tråd

Tak for
Forfatter: 
Dato:  24-01-2006 10:18
de mange gode svar. Vi har også køkken/stue i samme rum, så støj svag er vigtigt! Både med det ene og det andet.

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider