Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Slås i for sjov ?
Forfatter: 
Dato:  22-01-2006 21:09

Ja som overskriften lyder - Slås du for sjov og kildekæmper du med din partner ind imellem ?

Ja det gør vi - Meget endda. Det holder humøret oppe og lattertårer og mavekramper er vidunderligt!!

Vi slås ofte med vand ude som inde - Kilder hinanden på stuegulvet til den anden beder om nåde. Vi er nogle store børn, og vi har ikke oplevet med nogen anden partner, at have det så sjovt og latterligt barnligt.

Slipper i jer selv løs på den måde ind imellem ? jeg er 24 og Niels er 31...

Christine

Natural Shirehorse
www.dreampics.dk

Beskæring - specielt problemheste - IKKE Strasser/barfods-princip

0
0
Svar på denne tråd

nej...
Forfatter: 
Dato:  22-01-2006 21:21

ganske enkelt nej.. men så griner vi af så mange andre ting

Sussie

0
0
Svar på denne tråd

Jo da!!
Forfatter: 
Dato:  22-01-2006 21:24
Jo det gør vi, og vi griner også af mange andre ting. Vi er ikke så voksne og følsomme og det bliver vi sgu nok aldrig*S*

"Alle er blot krummer i livets store kiksedåse...

Bortset fra mig, jeg er en lækker, lille chokolademarengs."

Citat: Garfield.

0
0
Svar på denne tråd

Pudekampe
Forfatter: 
Dato:  22-01-2006 21:31

... med eller uden hestesko indbygget - "kildelege" og almene uoverensstemmelser .. Dét går vi meget ind for her!

Nu har vi ingen børn (selvvalgt) - og når vi ikke har nogen "poder", vi skal være gode eksempler overfor - så går den "vilde jagt" ind til tider her på matriklen.

Vi ER store "legebørn" - og vi elsker at lave små "julelege", hvor det godt kan gå lidt vildt for sig.

Nu har vi KUN boet sammen i snart 20 år - så vi har vel lov til at lege lidt endnu?

Venlig hilsen

Nina

0
0
Svar på denne tråd

NinaL...
Forfatter: 
Dato:  22-01-2006 21:40

...Hehe..jeg bruger lige omvendt argumentation af dig...vi HAR børn, og vi synes det er vigtigt at vise dem, at voksne også kan lege og være fjollede! ;-) Og det er vi! Meget! ;-D

Vi har brydekampe, vandkampe, pudekampe, madkampe og kildekampe og der går næsten ikke en dag uden at vi liiige skal prikke til den anden! :-D Vi morer os gevaldigt og ungerne kigger grinende på inden de kaster sig helhjertet ind i legen. :-) Vi er nok et bar store legebørn, men af og til opfører vi da os også voksent og følsomt! ;-D

Camilla

- NU MED HUND!!! :-D

Festsange forfattes. 200 kr. pr. sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)
0
0
Svar på denne tråd

Jamen ...
Forfatter: 
Dato:  22-01-2006 21:53

Himmelfjer!

Dét tager jeg sq hatten af for!

Jeg hører bare SÅ tit, at "vi må da snart se at blive voksne" ...

Ehmmm "voksne" ... Er DET at blive grå, satte og kedelige???

Det glæder mig rigtig meget, at du/I stadig har det barnlige islæt, der gør livet værd at leve - for jeg ser SÅ mange "voksne og følsomme forældre" - der bare IKKE lige tør/vil more sig - for hvad vil børnene dog ikke tænke?

Thumbs up! (y) for Jer!

Venlig hilsen

Nina

0
0
Svar på denne tråd

Kilden KAN være nødvendig
Forfatter: 
Dato:  22-01-2006 22:01

Hejsa

Den kære kloge Anna Wahlgren, har i sin bog: "De kære børn" skrevet at det er livsvigtigt for børn at le.

At det er nødvendigt de griner lige inden de skal sove!

At det er OK at gribe til feje tricks som at kilde, for at få latteren frem før sengetid!

Så det har jeg grebet til, når jeg fandt det nødvendigt førhen.

Altså indtil de blev så store at jeg blev offeret! Jeg HADER at blive kildet, så "sådan leger vi ikke her".

Men jeg fornemmer at mine "drenge" på nu 18 og 20, syntes deres forældre er momentvis er MEGET barnagtige.

Men leg på anden måde, godmodigt drilleri og megen latter har vi da...indimellem.

Mvh Dorte

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-01-2006 22:08
Det lyder bare rigtig hyggeligt - jeg sidder her med et stort smil på læben.

Natural Shirehorse
www.dreampics.dk

Beskæring - specielt problemheste - IKKE Strasser/barfods-princip

0
0
Svar på denne tråd

jo da men
Forfatter: 
Dato:  22-01-2006 23:43

... det er nu mest Jesper da han ikke er kilden

0
0
Svar på denne tråd

JA!!!
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 08:08
Vi er ENORMT barnlige. Kildekampe, pudekampe og brydekampe. Jeg taber altid i brydekampe, bare fordi han er stærkere. ØV!
Til gengæld er han kilden. Hyper kilden. Det blir groft udnyttet.
Vi har to børn. Den ene synes det er PIIINLIIGT, med to forældre der er SÅ barnlige. Den holder lige indtil vi kilder hende.
Den anden hopper med på legen og kilder farmand. Børnefingre kan finde alle de små kildepunkter. Tøserne mod drengen. Se det er god hævn for, at han er stærkere end mig.
0
0
Svar på denne tråd

Ja da :-)
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 08:10

Vi har vel næsten daglet en kilde-kamp om sommeren kan det da også sagtens ske at vandpistolen løber løbsk (arrrhmm indendørs).

Ude er snebær (og grankogler) udemærket kasteskyts

Bare fordi man har passeret 35 (og 45) behøver man vel ikke at være kedelig.

Det er mulig at jeg bliver ældre, men jeg bliver aldrig voksen

Mvh

Charlotte

Med en Korat i huset bliver dit hjem aldrig det samme igen :-D

0
0
Svar på denne tråd

Hehe jo jo...
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 11:01

...dog ikke så meget mere efter 3 år sammen, men vi tager dog stadig en tur engang imellem

Nogle gange kan det gå så vildt for sig at man får blå mærker og alt muligt hihi.

Knabstruppere forever !!
0
0
Svar på denne tråd

Vi gør det
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 11:22

stadig, selvom vi har været sammen i en menneskealder snart og har store børn - nogle gange er det bare alle mod alle - og selv hundene deltager. Og det er altså svært at vinde, når mand og børn kilder en, mens hundene bider en i tæerne

Mvh Line

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....

0
0
Svar på denne tråd

Yepsen også her
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 14:42

Nu har vi boet sammen i 7½ år, 1 barn på 4 og også en 9 mdr. hund med i kampene...

Som spænder fra kildekampe, ned-og-ligge-nederst, vandkampe (sommer) og snevaskere når der er sne... Kampene kan komme uanmeldt, men pludselig er der en der starter... og så letter taget.

(Noget som vi ikke taler om, og som vores venner og familie ikke engang ved, er at det var før vi fik barn... der havde vi madkamp... men schyyysss vi taler ikke om det)

Vi har det ski*e skægt - hunden er dog lidt svær at få ned i gear igen, men det kommer nok.

Slave af:

Radissen, HN og alle vores dyr

se os på

www.123hjemmeside.dk/kloevested

0
0
Svar på denne tråd

Bestemt
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 15:13

det er bare drøn sjøv og som regl mig der starter

Mange Hilsner Henriette

Den, der ler sidst, tænker langsomst
Hippo-Logisk TræningPONYFØL SÆLGES
0
0
Svar på denne tråd

JA!!! Ville ikke undvære det...
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 20:36

Jeg siger altid til min kæreste at han ikke må gemme sit indre legebarn væk. For hvis det sker, så mistes gnisten og glæden...

Så her står den også på alt fra kildekamp til en flødebolle tværet ud i ansigtet. Den der er hurtigst vinder som regel... Når den står på kildekamp, så gælder det for mig om at få kilde min kæreste så hurtigt som muligt (han er MEGET kilden) - for ellers så ligger jeg pludselig nederst eller på gulvet... Men øvelse gør mester ...

Vi forsøger også at skubbe hinanden ud af sengen - eller plante et par kolde hænder på maven/ryggen... brrr... men hi hi - det er sjovt når det lykkes...

Mig - voksen - ALDRIG!!!

Gitte Laura Nielsen - kommende Fru Molnit
*
Forlovet den 24. december 2005
Dato for vielse - 23. september 2006
i Højdevangskirken, Amager
*
Hellere en god original end en dårlig kopi
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm, hvis
Forfatter: 
Dato:  23-01-2006 22:45
ellers jeg havde en kæreste er det sansynligt at jeg kunne finde på noget af det i nævner...

C

If you always do what interests you, then at least one person is pleased.
-Katherine Hepburn
0
0
Svar på denne tråd

Nu har jeg
Forfatter: 
Dato:  24-01-2006 01:14

da ikke lige en kæreste længere*GG*

Men jeg har altid, og vil sikkert altid kunne lide at slåsse for sjovt og tag de kildeture der må komme. Jeg sys det er sjovt, man hygger sig vel emd det - og det skulle være sundt*S*

Den dag der ikke længere findes et indre arn i mig, er jeg faldet af pinden. Det SKAL til en gang i mellem mener jeg

Tjek dette link:
www.heste-nettet.dk/fo...922/29922/
Paints er bedst i Quarter forklædning
Breeding stocks for life
Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

Nogle gode tips?
Forfatter: 
Dato:  24-01-2006 09:39

Vi gør det også i stor stil, men jeg taber altid

Han er ikke kilden, og de feje selvforsvarstricks, jeg kan, har jeg lært af ham - så han er way ahead of me.

Så tøser - nogle gode tips til at lægge 90 kg styrketrænende kampsportsgut ned?

Optimistiske hilsner Lea

Jeg søger hest/pony i nærheden af Nørresundby.

Se www.heste-nettet.dk/ma...ileid=6465

0
0
Svar på denne tråd

Sjældent...
Forfatter: 
Dato:  24-01-2006 12:36

"idioten" har gået til kampsport, så jeg vinder alligevel aldrig :-)

Næææ jeg banker ham i tekken istedet :-)

Vandkamp og slåsseri gemmer jeg til jeg besøger min veninde i jylland, det er de gode til...

Some people knows how to appreciate irony...

Silhuetter
Pintohingst-Castor-Søges

0
0
Svar på denne tråd

sådan gør vi også herhjemme...he he
Forfatter: 
Dato:  25-01-2006 20:58

...alle mand/dyr deltager gerne...især når vi "rotter" os sammen om farmand...
...og kan jeg i kampens hede, lige få min hånd ned i hans lomme...så har jeg ham..he he
...kille...kille...kralle...

...mine børn's veninder tror vi er rablende gale...

...og vi bliver "aldrig" voksen...jeg er snart 47 år, min mand er 59 år...

;-) :-) ;-) ;-) :-) ;-) ;-) :-) ;-) ;-) :-) ;-) ;-) :-) ;-) ;-) :-) ;-) ;-) :-) ;-) ;-) :-) ;-) ;-) :-) ;-) ;-) :-) ;-)

Min datter på 15 år giver af og til veninderne en "killetur"...det er de ikke vandt til, men de elsker det...

:-) ;-) :-D Med Venlig Hilsen Hanne :-) ;-) :-D

Tinker Magnus... :-)
0
0
Svar på denne tråd

Her er vi kun barnlige
Forfatter: 
Dato:  26-01-2006 09:35

vi kilder ikke.

Dels fordi det er det værste jeg ved og dels fordi det kan være ret farligt for den, der kilder mig. Hvis jeg bliver kildet under tæerne, kan man nemlig godt risikere et spark lige i hovedet eller hvad der nu ellers er i skudlinjen. Jeg kan bare ikke styre benene, hvis jeg bliver kildet; så spjætter de bare selv. Jeg har skadet mange og ødelagt storetånegle ved at knalde foden ind i et bord og den slags - ret ubehageligt

Men vi laver mange andre tåbelige ting - har egentlig ikke gjort tåbelige ting længe; måske skal vi i gang igen? :-)

Equin læderstøvler str. 38 til salg. Se min præsentation

Sadler til salg (se min HP)

0
0
Svar på denne tråd

Vand, sne og kildekamp..
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 20:58

Det sidste er dog lidt unfair, da jeg ikke er kilden ;-)

Men det bliver ikke til så meget for tiden, for lille Jeppe bryder sig bestemt ikke om det, da Far jo "råber", når han bliver kildet...

Men vi har da haft en rask sneboldkamp i år og plejer også at tage et par vandkampe i løbet af sommeren :-)

Det er hammer-sjovt...

Og ellers er kolde hænder på maven/ryggen også godt til at holde gang i blodomløbet...

Tanja

Se min dejlige tinker på min præsentation - venter føl i april 2006 :-)

Hoppeføl eller hoppeplag søges.. Gerne broget eller med store aftegn. Godt temperament. Max 120 cm i stg som fuldvoksen.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider