Jeg havde blærebetændelse 3 gange i 2004, men jeg fandt heldigvis årsagen, så det stoppede. Grunden var at jeg havde en cykel, hvis sæde sugede vand. Når jeg satte mig op på cyklen, blev jeg så selvfølgelig våd forneden. Da jeg opdagede det, og gjorde noget ved det problem, stoppede jeg med at få blærebetændelse, og jeg har ikke haft det siden.
Sørg for at man er varmt klædt på, og ikke bliver våd forneden (skal IKKE misforstås

). Hvis man får det, så ja, drik en masse, evt. tranebærsaft. Tranebærsaft
kan forebygge og tildels helbrede, MEN ikke alt tid. Den første gang jeg havde det, var det en bakterie, som ikke kan forebygges/helbredes med tranebær. Jeg drak dog tranebær alligevel, og fandt ud af, at det smagte meget godt

Og ja, tis efter s.e.x. Det gør jeg altid, og det hjælper.
Symptomerne som jeg har haft har
ikke gjort ondt, men været så djævelsk ubehagelige. Det gjorde ikke ondt for neden, men det snurrede mystisk dernede, og jeg kunne ikke andet end at side på toilettet. Jeg kunne ikke holde ud at være andre steder end hjemme, og 80 % af tiden sad jeg på toilettet, selvom der ikke kom noget ud. Øv, hvor er det træls, og det er den værste sygdom jeg har haft. Så hellere en omgang influenza.