Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

SalaTEN..
Forfatter: 
Dato:  28-12-2005 16:53

Vi skal have raclette og fondu til nytår og så er det jo lidt af en kunst at holde grønsager varme hele tiden. Derfor vil jeg helst skippe kartoflerne og servere en lækker fyldig salat og flute... nu er ideerne bare væk, så har i en god salat med en masse lækre ting i? Vi er ikke kræsne og elsker når der er goumet over det...

IDEERE SØGES

Hilsen Malena

Motorcykelsæder ombetrækkes!

Klik ind på www.ombetraek.dk
0
0
Svar på denne tråd

Salater
Forfatter: 
Dato:  28-12-2005 22:42
Hej Malena
Hvad med en god pastasalat med bacon, rødpeber, roculasalat, fetaost... vendt i en god pesto...

eller en bulgursalat med rødpeber, broccoli, cherrytomater, roculasalat, fetaost og en lækker olie/eddike dressing...

Hvis du er mest til det "grønne", så tror jeg at jeg ville lave en lækker stor skål salat med forskellige "salater" bla. rocula... cherrytomater, salatløg, peberfrugter, evt fetaost... og ristede pinjekerner (jeg bruger tit solsikkefrø istedet, rister dem på panden i olie og groft salt)...

Og så ville jeg servere lækre hjemmebagte flute til... evt med drysset med et godt krydderi...

Bare et par foreslag, der måske kan give lidt inspiration :-)

Mvh. Dorte
0
0
Svar på denne tråd

En "let" kartoffelsalat
Forfatter: 
Dato:  28-12-2005 23:05

Hvad med marineret kartoffelsalat med rødlog, cherrytomat og evt roculasalat i.. det plejer at være et hit her.

Marinaden laver jeg af rødvinscider eddike/olie og vand + lidt sukker.

Cuscous med appelsin stykker, rød + grøn peber er også rigtig lækkert og fyldigt.

Mvh. Lise D

Med hest på WWW.STALD-LEERE.DK i Svenstrup J.

Jeg søger med lys og lygte efter en spring sadel af mærket COUNTY EXTREME - har du sådan en du vil sælge eller ved hvor jeg kan købe så giv lyd.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider