Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

For mange regler på hn
Forfatter: 
Dato:  23-12-2005 09:34

Syntes du også der er for mange regler på hn - hvorfor er dine indlæg blevet slettet ...???

Jeg har nu 2 gange fået slettet mine indlæg i træk, og nu er jeg sgu snart træt af regler !!!

Nu håber jeg ikke at dette bliver slettet - man har vel ytringsfrihed eller hvad ...???

Først satte jeg en annonce ind at vi manglede en makker i "vores" løsdrift, men det var erhverv mente de.

Måske fordi jeg har en email adresse som kan hentyde til det...men absolut ikke havde noget med det at gøre..

Ja - og nu må man ikke engang HJÆLPE en anden hnér med at få oplyst et tlf. nummer på anden hjemmeside, som jeg nok ikke må nævne her. Det havde heller intet at gøre med heste.

Ellers syntes jeg da godt at vi kan hjælpe hinanden herinde. Vi er jo ret gode til at hjælpe hinanden.

Men hvorfor må vi dog ikke have lov til det ???

Men HA !!! Jeg nåede at få nummeret af anden hnér

Ja - lige et surt opstød fra mig her til morgen...!!!

Mange hestehilsner fra SusanneJ (Santhos)
0
0
Svar på denne tråd

Nu tænker
Forfatter: 
Dato:  23-12-2005 09:37

Nu tænker jeg at du sikkert har efterlyst et nummer fra DBA. DBA forsøger faktisk at leve af at sælge de oplysninger, og når du nasser dem gratis, så mister de en indtægt. Derfor har vi en regel om at vi ikke vil have at man efterlyser den slags oplysninger.

Med venlig hilsen

Jan Petersen

0
0
Svar på denne tråd

Ok, men..
Forfatter: 
Dato:  23-12-2005 09:42

Er det så ulovligt at nasse dem herinde ???

Jeg kunne jo lige så godt spørge en ven eller veninde, er det så også forkert ?

Og hvad med min annonce omkring løsdriften ?

0
0
Svar på denne tråd

Om det
Forfatter: 
Dato:  23-12-2005 09:46

Om det ligefrem er ulovligt ved jeg ikke, men hvis du læser i DBA brugerbetingelser, så står der ret tydeligt at de ikke vil have det.

Hvis der var mange nok som valgte ikke at betale for deres service, så ville resultatet jo til sidst blive at de lukkede..

Mvh Jan

0
0
Svar på denne tråd

Løsdriften
Forfatter: 
Dato:  23-12-2005 10:16

Hvor har du haft annoncen i til løsdriften? På markedspladsen? Et indlæg?

Hvis de henviser til at det er erhverv, og det ikke er så må det da være noget i kan kommunikere om, og få redt ud så du som privat person kan oprette den private annonce du ønsker.

At man ikke må offentliggøre DBA oplysninger her har ikke noget med HN at gøre men med DBA´s politikker at gøre.

Mvh
Linda
Jack, Pascall, og Thor
:-) :-) :-)

0
0
Svar på denne tråd

At nasse
Forfatter: 
Dato:  23-12-2005 16:49
Jan, det er vel ikke ligefrem at nasse at man beder en anden, som allerede har en betalt konto, om at skaffe nummeret? DBA får jo stadig penge for klikket til at se det pågældende nummer, bare fra en anden person.

Hvad der står i DBA's bruger-regler aner jeg ikke, så jeg vil tage dit ord for at de ikke vil have at folk gør sådan. Men ville det så ikke være smartere at sige det i første svar, i stedet for mellem linierne at kalde folk for nassere?

MVH
Kenneth.

0
0
Svar på denne tråd

Kenneth
Forfatter: 
Dato:  23-12-2005 16:55
DBA får ikke betaling pr. klik hvis abonenten har en 24 timers adgang. Så har man betalt for 24 timer til eget forbrug uanset hvor mange tlf numrer man bruger, men altså kun til aget brug.

Mvh
Linda
Jack, Pascall, og Thor
:-) :-) :-)

0
0
Svar på denne tråd

Til Jackpot
Forfatter: 
Dato:  24-12-2005 08:27

Den blev jo desværre slette ret kort tid efter...

Men jeg kan jo lige maile den til dig, så kan du se om den ser "erhverv"agtig ud, jeg syntes det ikke ??

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider