Prøv noget andet før du får dem fjernet. Min, dengang seksårige søns mandler, var enormt store. Han havde konstant halsbetændelse, og blev indstillet til at få dem fjernet. Så fandt jeg ud af, at man i helsekostforretninger, kunne købe noget der fik mandlerne til at svinde ind.
Det var fra Allergica i Silkeborg, det blev bestilt hjem, gennem helsekostforretningen. Jeg har selvfølgelig glemt hvad det hedder, men min søn, der havde haft halsbetændelse et utal af gange, fik mandler, som man næsten ikke kunne få øje på nede i halsen, og operationen blev aflyst.
Nu er han snart 18 år, og har kun haft halsbetændelse 1 gang siden. Hvis vi har optræk til noget med halsen, her i huset, bruger vi noget pulver, også fra Allergica, som får det til at gå væk, aldrig mere pencillin her i huset, på grund af halsbetændelse og meget andet.
At få fjernet mandler som voksen, er ikke altid lige sjovt, inden jeg fandt ud af alt det her, fik jeg mine fjernet som 30 årig, og det var absolut ikke sjovt, børn kommer nemmerer over det.
mvh. Merete