hej
ja som overskriften siger, så mister jeg mit arbejde efter jul...det har jeg lige fået at vide i dag!
min kontrakt udløber her den.31/12-05 og den bliver desvær ikke fornyet øv øv øv...
der er en fast ansat som skal have min stilling, da hun lige pludselig er i overskud i hendes gruppe (klasse) (arbejderpå en handicapskole) da der bliver ansat en ekstra pædagog i den gruppe!
så er lidt ked af det, for så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre...
min leder siger hun meget gerne vil beholde mig som vikar og når der så kommer en tidsbegranset pædagogmedhjælper stilling (1 år af gangen) så ville jeg da helt klart tage mig i betraktning igen!!! for de kan sååå godt lide mig, og vil helst ikke undvære mig...
men sådan har jeg gået de sidste 2 1/2 år nu... og fået en stilling,for så at blive fyret, blev vikar og så igen blive ansat...
alle oppe på skolen siger jeg skal smutte nu, for de udnytter mig groft siger de...og de vil bare blive ved med at træde på mig!! og ja det er nok også rigtig...
men jeg er så glad for min gruppe (klasse)
tak fordi du læste så langt...skulle bare lige ud med det,dethavde jeg virkelig behov for...