Jeg sidder og er igang med at skrive en bog. Layoutet er færdig og ja er da begyndt at komme langt med den siden jeg gik i gang, hvor alt så håbløst ud.
Denne bog her er om hunde og deres ejere. Lidt ligesom tv-serien hunde på job, og dog...
i bogen er der en masse hundeejere der fortæller om deres forhold til deres hun, hvad de kan sammen, hvad de har lært hinanden, erfaringer osv. (imellem er måske ting man aldrig har hørt om) der tages billeder af ejeren og hunden som også kommer i bogen.
men inden jeg overhovedt fortsætter var der en tanke der slog mig, vil den overhovedt kunne sælge?
derfor vil jeg meget gerne høre jeres mening herinde??
mvh Stine
ps. har planer om at hvis dette går godt, vil der måske komme en serie ud af det.. med heste, katte, smådyr osv..
...at bedømme noget man praktisk taget ikke ved noget om. Selve idéen er der sådan set ikke noget i vejen med, sådan som du ganske kort har beskrevet den. Men derudover ved jeg ikke nok til at kunne bedømme om du er i gang med en bestseller eller ej.
Vi ved f.eks. ikke noget om, hvad din baggrund for at skrive bogen er, eller grunden til at du skriver den. Hvad vil du gerne have frem?