Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Kranio Sakral Terapi
Forfatter: 
Dato:  17-11-2005 21:15

Jeg vil høre om der er nogen af jer som kender til kranio sakral terapi, og dets virkning.

Jeg har overvejet det, da jeg igennem mange år har gået med utrolig mange spændninger i hovdet og nakke, har haft læst om den behandlingsform, og jeg syntes at det lyder spændene.

0
0
Svar på denne tråd

prøv det og du vil ikke fortryde det
Forfatter: 
Dato:  17-11-2005 21:28

men vælg en som er godt uddannet og ved hvad det drejer sig om.

deværre er der her på egnen, indne for kun få år, ploppet tre forskellige behandlere op. de er alle sammen uddannet, men to af dem, tvivler jeg på har evner nok til at hjælep andre.

Jeg har valgt at gå til en, som startede som alm. kinosolog, men som i løbet af en del år, har videre uddannet sig inden for flere grene af alternativ behandling.

hun har mange gange hjulpet hele vores famillie.

Jeg har selv fådet løst op på en del nakke problemer og spændings hovedpine.

IMC

Hest købes:
Min 4 år.
Over 165 i stg.
Helst renracet.
Skal kunne lc dressur øvelser.
Gerne redet højere.
30 til 40000,
0
0
Svar på denne tråd

jeg hørte
Forfatter: 
Dato:  17-11-2005 22:23

... første gang om de mens jeg var i militæret i Fredericia. En af de kvindelige konstabler på vores kommandokontor var uddannet kraniosakral terapeut.

Hun var også clairvoyant og havde et husspøgelse :-P og hun lagde tarotkort for mig, hvor hun egentlig kom ret præcist ind på mig, og mit verdensbillede - og næsten fik forudsagt at jeg ville komme til at arbejde med noget kreativt. Og nu læser jeg til journalist.

Nå sidespring. Jeg har aldrig prøvet det, men jeg tror faktisk, at hun har ret i, at det er rigtig godt.

Så prøv bare :-D

0
0
Svar på denne tråd

det kan
Forfatter: 
Dato:  17-11-2005 22:39

klart anbefales. Jeg synes det er en meget behagelig, men samtidig effektiv behandling. Man kommer til at slappe helt af og hvis behandleren bruger musik og olie i sin behandling, ja så er det bare himlen.

Jeg har prøvet det flere gange, både med spændinger som du og med skæv ryg samt andre fysiske skavanker. Men se dig lidt omkring på behandlermarkedet og se om du kan få fat i nogen som har været hos vedkommende. For ligeså mange seriøse behandlere der er ligeså mange plattenslagere er der.

God fornøjelse.

Carina

0
0
Svar på denne tråd

Rosen berg teknik
Forfatter: 
Dato:  18-11-2005 08:47

Jeg har omsider fået has på mit piskesmæld i nakken via netop k-s-t.

Især dem der anvender Rosen Berg tenikken har haft størst effekt på mig.

Her er lidt mere info om det:

www.k-s-t.dk/rosen.htm

Puskin

0
0
Svar på denne tråd

Kranio sakral terapi
Forfatter: 
Dato:  18-11-2005 09:06
Vedkommendene jeg har overvejet at bruge, er uddanet, jeg lider også af dårlig ryg, jeg har nogle rygvirvler i lænden som er groet sammen, og begyndene slidegigt, så det er logisk at man går og spænder utrolig meget, er der flere former for uddanelse inden for den behandlingsform ?.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg havde
Forfatter: 
Dato:  18-11-2005 10:05

en overgang problemer med migræne op til min menstraution. Det hjalp mig rigtig godt at komme til K-S-T. På trods af at jeg ikke var afsted ret mange gange.

Men jeg vil foreslå dig at ligge behandlingerne på dage hvor du ikke skal noget vigtigt dagen efter.

´Jeg har to gange haft det af h.. til dagen efter, og det er normalt efter en behandling.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har KST niveau 1
Forfatter: 
Dato:  18-11-2005 10:08

og må faktisk behandle ud fra det - og kan kun anbefale det!! Det virker lidt "mystisk" det man gør når man behandler men det virker rigtig godt.

Venlig hilsen Gitte,
mor til verdens smukkeste Tera, 9 mdr.

Jack - flot brogede hingst stg. 160 tilbyder sommerflirts - fotos på præsentationen

0
0
Svar på denne tråd

mzpkn...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2005 11:23
Jeg kan se du bor i det nordjyske - så kan jeg kun anbefale en tur til Mølholt i Poulstrup ved Hjørring
0
0
Svar på denne tråd

HundeGitteMor...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2005 12:23

Har du nogle erfaringer med leddegigtpatienter??? Jeg spørger fordi jeg selv har leddegigt og har prøvet alverden både indenfor "almindelig" medicinsk behandling og diverse alternative behandlingsformer...uden held !

Jeg forventer ikke at blive helbredt! Men hvis mine smerter bare kunne lindres lidt ville jeg være jublende lykkelig!!

Hilsen

Malene

0
0
Svar på denne tråd

Malene.
Forfatter: 
Dato:  19-11-2005 07:13
.. jeg har ikke brug KST på mennesker så jeg ved det ikke. Jeg kunne foreslå dig at bruge ArthroFlex og Vital Animin (begge produkter til dyr) - kender en del mennesker som har gode erfaringer med at bruge dette mod led smerter.

Venlig hilsen Gitte,
mor til verdens smukkeste Tera, nu 9 mdr.

Jack - flot brogede hingst stg. 160 tilbyder sommerflirts - fotos på præsentationen

0
0
Svar på denne tråd

Leddegigt...
Forfatter: 
Dato:  25-11-2005 20:36

Leddegigt (rheumatoid arthritis) er en lidelse, der udskiller sig fra f.eks. slidgigt ved at have en nedbrydende proces i de angrebne led.

Jeg tager absolut ikke afstand fra KST, men tror ikke, du vil få effekt af sådanne behandlinger.

Såfremt du ønsker - alternativ - smertelindring, vil jeg foreslå akupunktur.

De bedste ønsker

Badusen

- Smilet fra en Samojed gør hver dag til noget særligt -
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider