Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Kærstesorger
Forfatter: 
Dato:  07-11-2005 10:05
Hej

Jeg har lige brug for lidt opmundring og måske lidt gode råd. Historien er meget lang men vil prøve at lave en kort version, hvor der nok desværre vil smutte nogle vigtige detaljer

Min ex. og jeg gik fra hinanden for ca. 3 måneder siden, efter at have været sammen i 4 år. Der var egentlig ingen af os der ønskede at gå fra hinanden, men vi var løbet ind i nogle problemer som var gået i hårdknude og vi var begge drænet for energi (nok særlig mig, da der var sket nogle ændringer i mit liv som påvirkede mig mere end jeg viste)
Det sluttede fredelig og han blev boende 3 uger mere (hvor vi egentlig gik og hyggede os som venner). Han tog afsted på kursusophold. Hvor jeg efter 5 uger så ham igen og det sagde bang. Lige pludselig var jeg ikke i tvivl om at det var ham jeg ville have - med alle hans fejl og mangler Der gik efterfølgende tre uger mere, hvor han var på kursus ophold og hvor jeg gik og var helt fra snøvsen og savnede ham (havde fortalt hvordan jeg følte) Han kommer hjem igen og flytter faktisk ind igen (to uger siden).
I de to uger vi har "boet" sammen har jeg sovet på sofaen og der har ikke været noget kæresteri. Men vi har hygget os sammen, spist sammen osv. Vi har haft en del snakke. Han siger at han stadig har føleser for mig, men at han ikke føler sig sikker nok til at starte igen, men håber det kommer. Jeg har selvfølgelig fortalt ham hvad jeg føler. Jeg har nu meddelt ham at jeg flytter. Jeg vil jo gerne blive boende ved ham, men det kan jo ikke foresætte på denne måde.
Det skal lige tilføjes at han under sit kursus har mødt en anden pige. Han siger at han ikke føler noget særlig for hende, men hun er blevet ret vild med ham. Jeg ved de har kontakt over sms. Umiddelbart tror jeg på ham, når han siger at det ikke er noget særlig fra hans side, men under alle omstændigheder påvirker det ham selvfølgelig.
(Det skal lige siges at han som person er meget sød og rar, og ikke typen der røvrender andre og generel meget opsat på at gøre det rigtige og derfor også overvejer tingene en ekstra gang.)

Jeg er helt ulykkelig og ved snart ikke, hvad jeg skal gøre. Jeg kan slet ikke holde tanken ud om at han ikke er i mit liv mere og jeg har ikke rigtig lyst til noget mere. Ikke engang hesten
Jeg ved godt, at jeg skal komme videre med mit liv men det er bare så svært. Jeg savner ham hele tiden og føler egentlig at jeg måske også opgiver for let. Jeg føler også at jeg bliver ved med køre i ring. Det er de samme tanker der kommer igen hele tiden og jeg går og tuder hvert andet øjeblik. Æv hvis man bare kunne gøre om

Det blev vist ikke kort...
0
0
Svar på denne tråd

Stor kram
Forfatter: 
Dato:  07-11-2005 13:18
er lige nøgagtig hvad man får lyst til at gi dig!!!
Håber han finder ud af han hellere ikke kan leve uden dig.

KNus sanne

Campingvogn udlejes....Skriv for yderlig info!

0
0
Svar på denne tråd

Det er ganske
Forfatter: 
Dato:  07-11-2005 17:32
Naturligt at være " fra den " ved opbrud . Det er sorg over alt det man nu ikke får med den person , som man jo faktisk havde gået rundt og forestilles sig .

Men du ved jo også at hvis han ikke har den samme lyst til dig og jer igen , så holder det bare ikke .

Fint at han er en sød og betænksom fyr , men lige det kan jo også " få ham tilbage " måske uden de der helt ægte følelser som der jo skal til .

I har nogle ting I skal over og måske har I ikke samme lyst til at prøve .

Jeg håber at I finder ud af noget .

Illum
0
0
Svar på denne tråd

Er i gang med at flytte
Forfatter: 
Dato:  08-11-2005 12:00
Jeg er nu igang med at flytte. Jeg ved godt at det er det rigtige, men det føles bare som om at det er definitivt slut nu og at jeg aldrig skal se ham igen. Jeg er bange for at han glemmer mig, og straks bliver kærester med hende den nye og det gør så ondt. Han skal besøge hende snart(er dog blevet inviteret af nogle andre men skal se hende samtidig) og siger at han så vil finde ud af hvad det er med hende.
Samtidig siger han til mig, at han også ønsker af hele sit hjerte at vi kunne finde ud af det igen, fordi han godt ved at det vi har/havde var så specielt, men at han desværre ikke føler nok til det lige nu, men håber han kan komme til det. Hvorfor hel... prøver han så ikke engang på det og sørger for at grundlaget for at han overhovedet kan få stærke føleser er tilstede (for det er det jo ikke når der findes en anden. Han mener dog at han sagtens kan holde de føleser han har for hende og mig adskilte...? Kan man virkelig det? Vil det det i jeres tilfælde??)

Og hvor føler man dog man har betydet lidt når han bare efter 1½ måned finder en anden (han har godt nok hele tiden sagt at der ikke ligger noget i det med hende den anden, men jeg tvivler mere og mere)
Jeg synes slet ikke at det hænger sammen det han siger eller lyver han eller er han virkelig forvirret i hovedet...

Jeg prøver virkelig at sige til mig selv at jeg sagtens kan undvære ham og han ikke fortjerner mig. Det kan jeg også overbevise mig selv om i et par minuter, så smutter jeg tilbage i samme hak igen...

Puha og der er mere hvor det kommer fra. Gad vide hvornår familie og venner bliver trætte i ørene..?
0
0
Svar på denne tråd

¨vi blir ikke
Forfatter: 
Dato:  08-11-2005 18:47
trætte så du hælder bare af herinde hos os H-Ænder...

knus sanne

Campingvogn udlejes....Skriv for yderlig info!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider