Hejsa
Jeg vil lige høre ad herinde.
Forleden morgen fik jeg det månedlige. Ingen problemer eller noget underligt i det...
Min ryg værkede dog meget mere end den plejer, faktisk så meget at jeg hverken kunne udholde at gå eller sidde.
Det endte med at jeg meldte mig syg fra arbejde...
Jeg plejer at få lidt rygproblemer på dagen og dagen derpå, men ikke så voldsomme.
Rygproblemerne aftog så langsomt, men så meldte der sig en frygtelig kvalme og ondt i maven.
Jeg måtte ud på toilettet, hvor jeg strandede på gulvet foran wc'et.
Mine ben ætsede totalt, jeg kunne ikke rejse mig op jeg fik en frygtelig svedetur. (koldsved).
Min kæreste kom ud, han sagde at sveden rendte af mig og jeg var brandvarm, men jeg selv kunne bare sige at jeg hundefrøs og havde gåsehud...

Jeg fik 3-4 af de der opkast-trækninger. Der kom dog ikke noget med op.
Herefter klarede det lidt op, mine ben kunne da bære mig ind i seng igen og sveden aftog, det samme gjorde mavesmerterne og kvalmen. Men jeg hundefrøs.
Halv tolv vågnede jeg så, efter 3 timers dyb, men frysende søvn.
Jeg følte mig helt klar, ingen mavesmerter, ingen kvalme, jeg havde fået varmen og ryggen var helt normal.
Så jeg stod op, glad og frejdig og gik ud i køkkenet. Men dér svimlede det totalt for mig, og havde jeg ikke sat mig på gulvet var jeg besvimet!
Efter 10min hvor jeg sundede mig, kunne jeg med museskridt og støtte af væggen bevæge mig ind i seng igen... Det tågede for mig, og jeg følte gulvet gyngede.
Jeg sov til kl. 15:30 hvor jeg stod op og havde det fint.
Jeg havde dog ligsom en "hat" på, hvor svimmelheden sad og huskede mig på, at jeg ikke skulle bevæge mig for hurtigt.
Men i løbet af aftenen klarede det helt op, og dagen efter drog jeg på arbejde, helt upåvirket af gårsdagens begivenheder...
Mit spørgsmål: var det en følgevirkning af menstruationen???
Det kan da ikke passe, kan det?
At man skal føle sådant et kraftigt ubehag!?
Jeg var jo ligefrem bange for at være alene hjemme, tænk om jeg kollapsede og faldt ind i et eller andet!
Mine normale gener ved det månedlige er ganske almindelige og udholdelige rygsmerter, som i værste fald kan klares med en Ibumetin...
Sådan her har jeg ALDRIG haft det før - og håber aldrig jeg skal prøve det igen.
Var det følgevirkning eller måske en infektion/influenza eller andet? Sidstnævnte lyder bare underligt, da det kun varede ½ dag...?
Og nej, konsulterede ikke lægen

Hader dem