Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Langt tøj kontra kort tøj.
Forfatter: 
Dato:  14-10-2005 14:27
Overskriften er lidt mærkelig men aner ikke hvordan jeg ellers skal formulere overskriften. Mit "problem" er at jeg har en kort jakke som går lige ned til lænden, en jakke jeg er meget glad for og som er perfekt til mig. Problemet er bare at nu har jeg været så letsindig at købe en håndfuld lækre, smarte tunika´er som går ned om numsen. Altså det ser ikke sååå smart ud med en kort jakke på. Ehh, hvad gør man så ?? Lader som ingenting eller ville I gå ud og købe en lang jakke ?? Jeg er meget perfektioniskt, alt skal passe sammen ellers bliver jeg dårlig. Bliver helt dårlig ved tanken om at blusen titter frem forneden af jakken. Det kan jeg bare ikke klare. Eller skal jeg bare s*** på det om at der stikker 20-30 cm stof ud under jakken og bare lade som ingenting. Det bliver godt nok svært ! Eller trækker I stoffet op eller hvad ville I ellers gøre ?? Returnere tøjet i forretningen eller ? Det er ellers noget meget lækkert tøj... Beagle, som er meget i tvivl nu.
0
0
Svar på denne tråd

Hvis din
Forfatter: 
Dato:  14-10-2005 15:01
jakke passer nogenlunde i farven med de nyindkøbte tunikaer, ville jeg bruge jakken som hidtil. Medmindre farverne skrige mod hinanden, synes jeg ikke det gør noget at blusen titter lidt eller mere ud under jakken. I dag er det jo modemæssigt stort set tilladt med alt. ;-) Jeg har selv en lysblå skindjakke jeg er utrolig glad for. Farven er jo ikke just på mode, men jeg går da gladeligt i den alligevel, bare den ikke ser fuldstændig forkert ud i forhold til det andet tøj jeg har på samtiddig med. Puskin
0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor ikke...
Forfatter: 
Dato:  14-10-2005 15:39
.. pakke tunikaen i tasken - de fylder jo ingenting og de færreste er sådan nogle krølle krølle nogen, så er du ude over det problem. Jeg ville IKKE tage en kortere jakke end tøjet indenunder.

Vh Gitte, mest mor til smukke Tera {>

"Uanset hvad du hører og læser, så husk altid at danne dig dit eget indtryk"

Jeg ejer den smukkeste brogede hingst - flotte fotos på præsentationen

0
0
Svar på denne tråd

jeg ville
Forfatter: 
Dato:  15-10-2005 15:57
købe en lang frakke -hader når det stikker ud forneden

Hilsen

Sanne

<
0
0
Svar på denne tråd

Det samme her..
Forfatter: 
Dato:  15-10-2005 18:40
Jeg ville klart vælge at investere i en længere frakke, synes det er lidt usmart ud når en tunika, nederdel eller kjole titter frem under en kort jakke..
Hygge - Lise :-)
0
0
Svar på denne tråd

Tak for Jeres svar,
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 13:12
har snakket med min bedre halvdel om dette. Han synes det var forfærdeligt at se tunikaerne stikke ud under jakken (det er en pelsjakke) så det var ikke så godt. Jeg kan altid rulle tunikaen sammen og lægge den i tasken, det kan jeg gøre når jeg tager på Universitetet. Men det er ej så fikst når man tager på resturant eller café, når man lige skal hive en tunika over hovedet. Så jeg tyer til den sidste løsning: at købe en ekstra frakke, som bliver lang nok til at dække tunika. Korte nederdele er hotte her i kvarteret (Charlottenlund) så det bliver nok en frakke der går til knæene. Men jeg har også tidligere haft en tråd om hvor svært jeg havde med at købe tøj fordi jeg var blevet mor. Alle pengene og lysten til at købe tøj går til den lille dreng. Men i fredags var jeg ude med en veninde og storshoppe masser af tøj til mig :-) Nu har jeg endnu en grund til at tage ud og shoppe ;-) Solskinsknus fra Beagle.
0
0
Svar på denne tråd

God shopping...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 17:59
...Beagle. Jeg ville også have foreslået den løsning. Må vi hører hvad du køber? :-) kh minski

Har nogen set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider