|
|
| øv bøv ingne heste |
| Forfatter:  |
sandra winther |
| Dato:  |
14-10-2005 13:04 |
|
til mig alligevel, jeg måtte jo låne en dejlig ældre dame på 18år, men jeg kan bare ikek finde et ordentlig sted til hede vil jo geren have hun få det godt men ingen steder jo mange men også skide dyre go jeg er altså bistandklient. hvis jeg ikke finder et sted indne for 1 uge ja så blvier hun solgt vidre igne som lgie ksla siges at hun i forvejen er blevet meget siden jui da marianne her inde fra solgte hende. (marianne hvis du læser dette her så ved du det er din gamle hoppe jeg taler om og du ve djeg kun vil det bedte for hende håber ikke du blvier sur) så nu er jeg godt nok bange for at jeg ikke kan låne hende alligevel øv bøv. er bare ked af det. for hun er en vidunderlig dame. kan rides af alle stille og rolig bare dejlig.
MVH Sandra W
Inliners sælges. cc crazycreek str 40. meget gode gummeihul ny bremse. ny pris med taske 1650kr nu med taske 450kr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm? |
|
|
drøn ærgeligt men burde du ikke ha fortalt det til ejer af hest personligt og ikke som en sidekommentår i en tråd... var jeg udlåner af hest ville jeg finde det mærkeligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet