|
|
| har børnefri atten men hvad skal vi lave? |
| Forfatter:  |
sandra winther |
| Dato:  |
07-10-2005 10:07 |
|
hejsa ja så har vi en børnefri aften i aften, jeg er i fuld gang med at vaske tøj som jeg plejer hver fredag, kl 14:50 kommer min svigermor og henter tøjet, og så tager hun hen efter rasmus i børnehaven og bagefter tage vi over efter jessica, jeg vil gerne der over og hente hende for det har altid været mig de rkommer(bortset fra min far har hentet hende et par gange) men ham kende rhun jo her hjemem fra min svigermor kan hun ikke altid lide, først efter 15 min ca, så jeg tager lige med der over så hun lig ehar en chance for at vende sig til hende igen. og ja så for vi først begge børn i morgen aften igen lige inden spise tid. men hvad skal vi så lav ei aften det er ved at være længe siden vi har haft en friaften sidst det var til michaels 26års fødselsdag hvor jeg vidst nok blev lidt fuld  der er ikke rigtig noget i bio i aften så det gider vi ikke, tage ud og spise blvier bare så dyrt jo mindre vi tager til tyskland og finder et græsk restaurant dernede. har i nogle gode tips til hvad vi kan lave i aften???
MVH Sandra W
Inliners sælges. cc crazycreek str 40. meget gode gummeihul ny bremse. ny pris med taske 1650kr nu med taske 450kr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det samme |
Illum |
07-10-2005 10:32 |
|
Som I fortog jer inden I fik børn ... I må da også af og til ha´ længdes efter at gøre noget som kun var muligt uden børn ... Tænk at man ikke kan huske livet fra før man fik børn , underligt . Illum Som ville sidde i et kæmpe karbad og drikke champagne og spise caviar i timevis . Lyttet til dejlig musik og nyde varmen fra 100 levende lys 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eller... |
|
|
... det I lavede som resulterede i børn  Nu ved jeg ikke præcist hvor du bor, men ellers kunne I jo tage en tur i teateret. Hvis der skal ske noget særligt. Men det er jo godt nok også dyrt. Jeg tror faktisk at jeg ville tage ud og spise, og så være ligeglad med at det er dyrt. "Fejre at man er fattig", som min far plejer at sige  Hav en god aften
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en rigtig hyggeaften |
Aribeth |
07-10-2005 11:01 |
|
Hvad med en rigtig hyggeaften ?? Nu elsker jeg jo at lave mad så for mig ville en aften med rigtig god mad levende lys på bordet, og et par flasker god vin lige være sagen... så kunne man jo eventuelt supplere aftenen med en god videofilm, godt musik eller et par venner på besøg??? Når og hvis vi får børn engang så håber jeg aldrig at jeg glemmer hvordan det er ikke at ha dem  Hilsen Katrine
-Nothing is original everyone imitates someone- Rigtige ryttere rider uden hjelm Spam spam spam spam spam and spam
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis vi lige |
Vibeke |
07-10-2005 11:51 |
|
pludselig ingen børn har, ja så står den på lækker mad, rødvin og levende lys. Eller bare et par salatpizzaér og rødvin. Tage et langt bad, og nyde at der ikke er nogen der lige skal på toilettet, eller at de skændes. Enten er vi bare os selv, og rigtig hygger, eller også får vi gæster af nogen som evt. ingen børn har, eller besøger venner vi ikke ser så tit. Er det om sommeren, ja så er det fluks ned til Munkholmbroen købe deres største is. Og bare nyde freden. Jeg elsker mine børn, men jeg elsker dælme også mig selv. Og bare at være os to, ja det er rart ind i mellem. Håber at i får en dejlig aften.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ah, jeg håber I |
|
|
får Jer en skøn aften. Gør ligesom I gjorde før rollingerne kom til  Vi har "fri" næste weekend. Endelig har vi fået os taget sammen til at slippe Albert. Han skal passes af sin moster, for første gange hjemme hos hende  Og overnatte for første gang ude uden hans forældre. Vi skal ud og spise, på en lækker intim resturant, gå rundt på gader og stræder i Københavns City, tage hjem i en taxa, have et langt karbad og sove længe søndag morgen. Håber husbonden opfylder mit ønske om morgenmad på sengen  Beagle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sandra du chokerer mig ... |
Lisbeth Sejberg |
07-10-2005 17:46 |
|
...  tænk at være så ung og så fantasiforladt  Jeg ved dælen skisme godt, hvad jeg gerne vil foretage mig sammen med manden, når han vender hjem fra Irak til jul  men min blufærdighed forbyder mig, at give en detaljeret beskrivelse af det her  Jeg kan måske godt afsløre, at det måske kommer til at kunne sammenlignes lidt med små børns måde at kaste sig over julegaverne på  Håber ikke den sammenligning stødte nogen ?  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bage til Jul Lisbeth |
Illum |
07-10-2005 19:10 |
|
Det elsker små børn vist  Illum
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bage til jul ... |
Lisbeth Sejberg |
07-10-2005 20:05 |
|
... ja den er go´ med dig  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Illum og Lisbeth, |
|
|
*GGG* den var go´ jeg er flad af grin over at bage til Jul ! Beagle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Come on Sandra ... |
Lisbeth Sejberg |
08-10-2005 17:32 |
|
... hvornår får vi en tilbagemelding om hvordan aftenen forløb  >o< Til at fordrive tiden med kan i da lige kigge på mit (H)julebag fra sidste år  Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helt ærligt.. |
kloven |
08-10-2005 22:26 |
|
Nu er de nok lidt sent. Men som Illum siger. " det er da utroligt..." Hvad med en anden gang, bare at lave noget aftensmad, og så bare smide stængerne op på bordet (efter maden altså), og så evt. leje en film, eller bare zappe rundt, og så ellers ikke blæse det op til en masse stort. Men bare nyde stilheden og ingen børn, der ikke vil spise det, der bliver serveret og ikke vil bades og ikke vil gå i seng... Det er vel det børnefri aftener handler om. Ingen børn. Ro og fred. Og ikke en masse ræs efter en masse andre ting.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tilbagemelding kommer HER |
sandra winther |
09-10-2005 14:49 |
|
hejsa ja så kom ungerne hjem igår igen jessica kl 16 og asmus kl 18 rasmus ksulle lig ehjælpe med at lukke hestenene ind. men her er tilbagemelding på vores aften: kl 17 kørte vi ud til føtex og købte pitabrød,sodanvand,tyrkisk gyrus, og is. da vi kom hjem gik jeg igang med at lave mad og manden dækkede sofabordet så kunne vi se lidt fjernsyn imens vi spiste (plejer vi nemlig ikke at må når børnene er hjemme) og ja så nød vi aftensmaden drak lidt sodavand med sprut slappede af jeg gik i bad(skal have renset min navle for betændelse) og tog nattøj på. kl 23 gik vi i seng for at se lidt tv der oppe og ja resten vil jeg slet ikke fortælle jer, men vi stod op dagen efter kl 8 der kunne vi ikke sove længere men vi kom i hverty fald førs ti seng kl 02.00. men i alt var det rigtig hyggeligt og dejlig rolig i hjemmet. men lige tilbage til jeres svar, michael og jeg har ikke haft nogen tid uden børn inden de kom til verden. rasmus er fra et andet forhold, og derfor kender vi kun det med børn, og diskoteker ovs er slet ikke os mere vi vil heller hygge og nyde den ro vi kan få de par timer selv. men mange mange tak for jeres svar lige til LISBETH SEJBERG jeg har lige bagt julekager(jødekager) med min søn i dag og de smager godt.
MVH Sandra W
Inliners sælges. cc crazycreek str 40. meget gode gummeihul ny bremse. ny pris med taske 1650kr nu med taske 450kr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det lyder |
|
|
som om i har haft en rigtig gode hygge aften sammen (uden børn).
Linda
Hestetrialer til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvis vi for passet |
|
|
alle tre , sker sjældent . holder vi partyyy for alle venneren og drikker os bacardi . Går i byen danser og hygger. går hjem , og ... hi ja det kan man jo ikke så højlydt med børn hjemme så ja det gør vi også LOL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|