Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

AV min tand...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2005 10:33
Jeg var ved tandlægen i fredags og få gjort min tand klar til, der skulle en krone på (min tand var ved at flække, så der skulle en krone på). Jeg fik en midlertidig plastickappe på, indtil jeg skulle komme tirsdag (i går) og få kronen på, som jo først skulle laves. Jeg har bare haft enorme smerter i tanden siden den blev boret i... Det viser sig så, at jeg har slidt tyggefladen af (på plastickappen), da jeg skærer tænder om natten. Roden/nerven har derfor været blottet - så tror da pok*** det har gjort herrenas! Jeg fik kronen på provisorisk i går - og skal derned igen den 7.10. og havde den rigtigt på (HVIS nu der var betændelse eller lign., fordi jeg beklagede mig over at have ondt)... Men hvordan dælen får han kronen af igen - den er jo sat fast med cement!?!?

Jannie
Webdesign og grafisk arbejde!

3 ÅRS VALLAK & KAT. II SPRINGPONY SÆLGES - SE MIN PRÆSENTATION

0
0
Svar på denne tråd

Det går nok.
Forfatter: 
Dato:  28-09-2005 12:28
De kan så ment falde af, af sig selv, når man skære meget tænder. Men hvis tanden var flækket, kan jeg ikke forstå tandlægen ikke rodbehandlede med det samme !! Har selv 9 kroner , som jeg fik efter en ulykke. Furius
Satis temporis mihi est
0
0
Svar på denne tråd

Min tand...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2005 13:24
- var ved at flække, den var ikke flækket!

Jannie
Webdesign og grafisk arbejde!

3 ÅRS VALLAK & KAT. II SPRINGPONY SÆLGES - SE MIN PRÆSENTATION

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider