Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

At pudse sin glorie
Forfatter: 
Dato:  02-09-2005 13:02
Jeg har lige fået stor lyst til at glæde mine to yngste tøser,når de vender hjem fra et besøg hos den ældste på Ærø på søndag 8-).Er lige gået igang med at lave risengrød,der skal ende ud i at blive til ris a`la`mande,som de begge er helt vilde med :-P.
Så lige nu går jeg og pudser min glorie ;-),og synes jeg er en meget flink mor :-D.
Andre,der har det på samme måde?
Hilsen Charlotte,den pt flinke mor ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Tænk jeg troede
Forfatter: 
Dato:  02-09-2005 17:43
At det var ligmed at være MOR at glæde sine børn 8-)

Men hvad ved jeg ,jeg ER jo bare ;-)

Illum
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-09-2005 18:25
Tja,tjo det er det da også-men ikke altid med 3 teenagepiger!! 8-)
Så i dag havde jeg bare lyst til lidt ekstra,som jeg ved de vil sætte pris på.Det er nemlig ikke altid meningerne er ens,mildt sagt 8-)
God weekend til alle
Charlotte
0
0
Svar på denne tråd

Og omvendt
Forfatter: 
Dato:  03-09-2005 08:27
Jeg ved ikke om jeg har "forkælet" mine, nu voksne, tøser. Men et eller andet MÅ jeg have gjort i deres barndom. For hvor ER det da dejligt når de nu forkæler MIG, (hvad de ofte gør). Åh - hvor skønt, når man får en opringning på arbejdet, hvor de inviterer os til at komme og spise med. Eller kommer med en blomst, uden anledning. Tager initiativ til en skovtur osv.osv.
Jeg/vi må nu altså have gjort noget rigtigt hen af vejen.

Jette
0
0
Svar på denne tråd

Jeg kender det skam også...
Forfatter: 
Dato:  04-09-2005 11:19
...hvis jeg laver noget ungerne "elsker"...ja...så kan jeg slet ikke vente med at "overraske" dem ;-)

Da mine unger var mindre, pralede de af deres "mor"...som kunne "alt"...de fik endda overbevist deres små venner så meget, at de gerne ville have mig til "mor"...
...så er "man" da noget særligt...ikke sandt ;-)

...nu er ungerne blevet store...og ikke så lette at "dupere"...men veninderne er da heldigvis stadig "vilde" med mig ;-)

...ja...noget må man da ha' gjort rigtigt ;-)

Ps...jeg overdriver kun en lille smule ;-)

:-) ;-) :-D Med Venlig Hilsen Hanne :-) ;-) :-D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider