Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

At flytte fra kæresten men stadig være samme
Forfatter: 
Dato:  28-08-2005 19:20

Hejsa

Sidder i min lejlighed med en mærkelig følelse i kroppen..

Jeg har de sidste par måneder boet mere og mere ude ved min kæreste. Vores forhold har været lidt op og ned og i den sidste tid syntes jeg ikke det har været så godt.. så bad ham om at vælge hvad han ville, gøre det forbi, eler stadig være sammen, men bo hver for sig.. (dvs. jeg flyttede i min lejlighed igen)
Jeg har stadig følelser for ham, så vidste godt hvad jeg helst ville, men lod det være op til ham, for ikke at "tvinge" ham til at vælge noget frem for andet..
Han er meget dårlig til at snakke om den slags ting, hvilket gør at jeg ik altid ved hvad han mener når han siger "tjaa" , "hmm" og lign.

Nå det blev så til at jeg flyttede mine ting hjem igen igår..
Han sov hos mig i nat, men i dag kommer så første nat jeg sover alene.. i meget lang tid..
Det er mærkeligt at sidde her og tænke over det..
Hvordan forholdet skal komme videre osv. Det skal nu nok gå det hele, men ville lige ud med det og så høre om der er nogle af jer der har prøvet noget lignende??

Og hvordan gik det så?

MVH og ønsket om en god søndag aften..
Quinie

0
0
Svar på denne tråd

hejsa!!
Forfatter: 
Dato:  28-08-2005 21:03
For 6 år siden, efter min kærste og jeg have været sammen i 1 år og havde boet sammen i hans lejlighed i ca 9 mdr. meddelte han at nu ville han ikke mere.

Jeg anede virkelig ingen ting.

Jeg flyttede hjem til min forældre, jeg var meget ked af det....

Ca 1 uge efter fandt jeg ud af at jeg var gravid, virkelig flot!!!!!
Vi snakkede meget frem og tilbage og blev enige om at prøve igen..
Jeg fik dog en ufrivillig abort da jeg var 10 uger henne...

I dag 6 år efter er vi blevet gift har 2 børn og en 3 på vej, så det kan godt gå godt nogle gange selv om man er fra hinanden et lille stk tid...

Bodil
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-08-2005 09:53
Det kan godt gå! I Marts gik jeg også fra min mand, eller rettere, vi flyttede i hujhej vilde dyr pga uoverensstemmelser,samtidig med at vi har en datter, og venter nr 2. Fandt en lejlighed i Randers,og vi begyndte at se hinanden igen. Vi har brugt hele sommeren på Bornholm, mens vores gård lidt udenfor Odder bliver renoveret, og har ikke brugt min lejlighed mere end et par uger....sammenlagt. Så nu er den opsagt( har 6mdrs opsigelse, tror egentligt ikke at det er tilladt)Vi er blevet glade for hinanden igen, men vi havde lige brug for at have lidt distance for at finde ud af, hvad vi egentligt helst ville.
0
0
Svar på denne tråd

okay.. hmm
Forfatter: 
Dato:  29-08-2005 20:48

Okay, rart at vide at det ikke skal gå galt.
Og tak for svarene..

Han var lige hernede i dag og fortalte vi først kunne se hinanden onsdag.. det blev bare for meget(det hele, flytning,ikke kunne ses,han virkede sur osv) og jeg ville ha en snak om hvordan og hvorledes fremover.. det endte bare med at han gik og jeg tudede.. ikke fedt :(
Det er bare svært at få det til at fungere.. Han har et kæmpe pres fra alle sider generelt og derfor svært at få tid til mig og overskud til at høre på "små-brok" fra min side af.. men jeg gider jo heller ike finde mig i hvad som helst.. Har nu skrevet til ham at hvis han bare er bedre til at fortælle hvordan han har det og på en pæn måde, så vil jeg også prøve at være mere fleksibel og ikke brokke mig så meget.. Håber virkelig det kan komme til at fungere..

Nogen der har prøvet noget lignende den situation?

Jeg har ikke været i et så kompliceret forhold før, men vil gerne have det til at fungere.. meget svært..

Håber I har lyst til at svare, bare komme med en mening. tak

Hilsen hende der er lidt nede lige nu og som bare måtte ud med det her...
0
0
Svar på denne tråd

tjatjatja
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 16:43
Hej Q,

Jeg ved ikke helt om jeg tror på at det kan lykkes hvis han ikke kan committe sig ?!?

Min erfaring med mænd er at hvis de vil en - så er man ikke i tvivl . Selvfølgelig kan der være udefra kommende ting der gør at det i perioder kan være svært men hvis det er et generelt problem ville jeg vælge at sætte ham stolen for døren - Du skal da have en der er vild med dig og vælger dig først !!!

Læg du ham lidt på is - du har intet at miste men alt at vinde - hvis han vil dig skal han nok vise dig det :-)

Held og lykke.

Kh MetteH :-)
0
0
Svar på denne tråd

har prøvet
Forfatter: 
Dato:  07-11-2005 22:48
det - min mand og jeg flyttede fra hinanden sidste år. Ikke for at blive skilt men for at finde ind til alle de gode ting ved den anden. I april i år flyttede vi sammen igen. Vi har det SÅ godt.
Så det kan sagtens la sig gøre :-)

Mvh Connie

Jubii nu har jeg haft Laban i 2 mdr :-)
0
0
Svar på denne tråd

fortsættelse
Forfatter: 
Dato:  08-11-2005 08:40

Så lige tråden kom op igen, så villle lige komme med fortsættelsen.. Det gik ikke..

det har været en hård omgang at komme igennem, for vi så meget til hinanden, selvom vi ikke boede sammen mere og så pludselig fik jeg meldingen at han havde været sammen med en ny.. og de er så sammen nu.

Jeg er ved at komme ovenpå og har også set lidt til en ny fyr, selvom det er lidt hurtigt. Men dog er det dejligt at møde en ny, få tankerne lidt væk fra den gamle.. og hvad der er mest ekstremt, opleve at en ny fyr kan være sød ved mig.. at han gider sidde og nusse mig i nakken og fortælle han syntes jeg er dejlig.. Det er en næsten hel ny ting, da min eks hadede at nusse og aldrig kom med komplimenter..

Tænker stadig meget over tingene, men er overbevist om det nok skal gå og at jeg nærmest kun kan få det bedre.

Tak fro jeres svar

0
0
Svar på denne tråd

He is just not that into you.
Forfatter: 
Dato:  08-11-2005 09:23
... må jeg næsten gentage (fra andet indlæg) og skrive til dig også.

Hvis det er "svært" for ham at vælge - så er det bare ikke dig han vil være sammen med. Hårde ord - men sandheden. Mænd er ikke i tvivl når de gerne vil have noget - kun når de ikke vil..

Sorry - håber du hurtigt kommer vidre med dit eget liv med en mand som VIL dig rigtig meget.

Venlig hilsen Gitte,
mor til verdens smukkeste Tera, 9 mdr.

Jack - flot brogede hingst stg. 160 tilbyder sommerflirts - fotos på præsentationen

0
0
Svar på denne tråd

Ønsker
Forfatter: 
Dato:  08-11-2005 14:57
dig alt mulig held og lykke fremover!!!

Mvh Connie

Jubii nu har jeg haft Laban i 2 mdr :-)
0
0
Svar på denne tråd

det er vist...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2005 20:40
en meget udbredt misforståelse, at partnere hver især tror, at lige netop deres kæreste er tankerlæsere. Som om et svar såsom "hmmm" og "tjaa" er nok til at kæresten kan gætte hvad der ønskes af dem.

Min erfaring er, at hvis man ikke kommunikerer hvad man vil og ønsker, så kan man heller ikke forvente at kæresten forstår det.

Hvis en partner er "meget dårlig" til at tale om dette, er det for mig at se et tegn på manglende interesse og vilje. Jeg tror at kommunikation er alfa og omega, og hvis man vil hinanden kan vel også lære at "tale om de svære ting". Det er også svært at lære at ride, men dog muligt hvis viljen er der.

Quinie, håber din nye kærlighed er god til at tale om det svære. I alle tilfælde ønsker jeg dig god vind.

Peter

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider