Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Fluer-argh
Forfatter: 
Dato:  17-08-2005 09:02
Hej.
Vil lige høre,om der er andre,der har samme problem-og gerne,hvad I gør ?:-).
Sagen er den,at jeg lide pludselig har ca 1 million små fluer(fluebørn??) >:-(.
Jeg er mildest talt ved at blive tosset :-Paf at rende rundt med fluesmækker,støvsuger eller bare prøve at få dem ud!!
Har I det også sådan,og er der en"løsning"på dette irriterende problem?
Ergo gode råd søges.
Hilsen Charlotte
0
0
Svar på denne tråd

fluepapir
Forfatter: 
Dato:  17-08-2005 11:02
Jeg bruger fluepapir - altså en strimmel ned fra gardinstangen! - selvom jeg bor i kbh er der stadig mange fluer om sommeren, når man har 3 pelsdyr :-) (kaniner og et jordegern) også selvom de ikke lugter. Men vi klasker de store og lader de små flyve ind i klisterpapiret :-*

- vi kan jo heller ikke bruge alm. gift, når nu vi har dyrene, da egernet ikke kan flyttes (buret er 2,3 m højt og 80x160 cm i grundareal, og egernet kan ikke være i et mindre bur, så bliver det tosset!) desuden har vi også akvarie...

Mette

Ridemærkebøger købes - ikke nummer 6 og 11 - send besked!

0
0
Svar på denne tråd

FlueLampe
Forfatter: 
Dato:  17-08-2005 11:34
Hvor kan man købe sådan en, for vi er også ved at gå til pga. fluer.

Vi har så overvejet at hænge sådan en lampe op, og tænde den når vi ikke er hjemme (jeg kan simpelthen ikke fordrage lyden af svitsede fluer).

Helena
0
0
Svar på denne tråd

Lampe duer ikke
Forfatter: 
Dato:  17-08-2005 14:33
Vi har prøvet denne lampe, men den virker ikke. Hænger vi den udenfor ved bagdøren, så går der en masse i - men tilsyneladende mest natsværmere og myg. Inde, hvor vi "kun" har fluer, går der ikke en eneste i.

Lotte

Bare min mening...
0
0
Svar på denne tråd

Her jeg bor
Forfatter: 
Dato:  18-08-2005 07:53
har vi ikke rettt meget fluer. Jeg købte Trap-N-toss. Hvordan den ser ud kan i se i linket under. Det følger noget stoff med som man blander med vand og henger fellen op så flyver fluene inni men kommer ikke ud igjen. Istedetfor drukner de.

Jeg har en hengende i stuen men så og si ingen fluer. Jeg får ind 4-5 fluer når jeg lufter ud, men de finder ind i fellen af sig selv.

Jeg betalte ca 9 dollar for 2 stk.

TRAP-N-TOSS

;) Den perfekte ponny har ingen bestemt farge ;)

livet består af både solskinn og regn og sammen bliver de til den vakreste regnbue

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider