Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Opfølgning på sidst + nyt prob.
Forfatter: 
Dato:  02-08-2005 16:13

Hej alle

Jeg skrev et indlæg for noget tid siden vedr. min kæreste og hans eks, som han tit ser, men som jeg ikke måtte møde.
jeg ville lige give jer en opfølgning på dette og så har jeg et nyt problem som jeg håber på nogle af jer har en synsvinkel på.

Det hjalp meget at læse jeres meninger og erfaringer sidst, tak for det :)
Jeg fik gået ham lidt på klingen sidst og det endte med, efter lidt tid at han selv tilbød at jeg kunne møde hende. Hun var lige så perfekt som jeg troede (desværre), men meget flink at snakke med... Dog meget velvidende om hvor lækker hun selv er osv.
Det der gik mig lidt på var at min kæreste var meget obs på hende hele aftenen, men ikke så meget på mig.. hans begrundelse for dette var at jeg jo måtte føle mig hjemme og hun var gæsten..
Nå, men ellers er det gået rimelig godt mellem os noget tid..
.. Men..

Jeg har gået og tænkt.. syntes ikke han behandler mig fair.. og efter at have tænkt og drøftet det med veninder er det gået op for mig at min kæreste er en kæmpe egoist!! Ihvertfald når det gælder mig og ham. Overfor vennerne er han meget sød og flink, men ikke for mig og har ladet mig fortælle at han altid har været sådan overfor sine kærester..
Men hvad gør man så?
Han er åbentlyst helt tilfreds med sig selv, syntes han er noget nær perfekt (er han ikke i mine øjne, men kan jo li manden og kan li ham som han er!)
Og han tænker kun på sig selv..
Jeg kan godt li at glæde ham, købe en lille ting, hvis jeg ved det er noget han har gået og manglet, laver altid mad til os (skal han sørge for mad er det 1 gang hver 2 uge og så er det pizza ude), gør rent osv.
Jeg gør ofte ham tjenester, også sent om aftenen(i forbindelse med hans arbejde) men spørger jeg ham om han kan gøre noget for mig, hedder det at han ikke har tid eller ikke gider.. Tak, siger man så.. Og køber han ting er det ALTID til ham selv, selv på årsdagen mm.. intet til mig(forventer intet, men havde håbet på bare en blomst fra haven el. lign)
En anden ting er at han også "forventer" at jeg skal være perfekt.. køber jeg nye bukser vil han ikke sige de sidder pænt på mig, for han samligner med perfekt!! og da jeg har enkelte kg for meget på kroppen er jeg jo ikke perfekt.. hmm

Nå kære HN´er, hvad siger I til den?
Skal jeg give op og smutte?
Fortælle ham han er egoist? (han benægter jo højst sandsynligt)
Lade være med at gøre ham flere tjenester osv..=?
prøve at være som ham en periode?
Eller.. ??

Håber I er søde at svare.
Følelserne for min fyr er der, men de forsvinder langsomt, så er nødt til at gøre noget.. Vil gerne fortsætte, men ikke i denne dur.. så der skal ske noget.. men hvad.. ?

Mvh myvision

0
0
Svar på denne tråd

Find en
Forfatter: 
Dato:  02-08-2005 16:23
Der sætter pris på den du er ...

Ja det er nemt at sige , men tanken om al den energi du bruger på at være ked og utilfreds , kan du altså bruge på noget bedre .

Okay det er slemt at stoppe et forhold .

Men man bliver hurtigt glad ved ikke hele tiden at skulle tænke ØV tanker .
Og være ked over fornemmelsen over ikke at være god nok ..

Ud over kanten med ham .

Held og lykke med at finde energien til det .

Og måske skulle du lige læse det du har skrevet . Der er intet positivt i det og så er det jo sådan du føler om dette forhold ...

Illum
0
0
Svar på denne tråd

lad ham løbe
Forfatter: 
Dato:  02-08-2005 17:00
Lad ham løbe.

Ingen kan være tjent med at have sådan en som ham gående.

Lad ham dyrke sin semiperverse hengivenhed til hans ekskæreste i fred og koncentrer du dig om at dyrke dig selv.

"Den som ikke reagere - acceptere!"
0
0
Svar på denne tråd

Ja........
Forfatter: 
Dato:  02-08-2005 21:39
jeg vil også bare sige:

Pak dit gode tøj, som garanteret sidder pænt, og kom ud og lev livet!!! >:-(

Der er ikke en spandfuld, men et landfuld ;-) søde fyre derude........

;-D ;-D Hilsen Ann ;-D ;-D
0
0
Svar på denne tråd

er enig
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 17:27
med de to andre. Du sætter ikke dig selv højt nok - var du som ham ville du ikke være sammen med ham, for så ville du vide at du var bedre værd!!!!

Lærke
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider