Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Hoteller i Amsterdam
Forfatter: 
Dato:  01-08-2005 13:15
Jeg vover pelsen og krydser fingre for at mit indlæg ikke bliver slettet selv om jeg faktisk doppeltposter nu, men jeg fejlposterede indlægget til opslagstavlen og det ville have været her jeg ville have lagt det oprindeligt.
So here it comes:

Vi skal til Amsterdam i vores ferie om nogle uger, og jeg ville høre om der er nogen herinde som kender et godt og ikke alt for dyrt hotel i eller omkring centrum.

Det eneste krav jeg har er, at der skal være mulighed for parkering og så skal der være bad på værelserne.

det skal helst koste mellem 400 og 600/700 absolut max.800 kroner pr overnatning for to personer...

Er der nogen her på HN der kender til et godt hotel så ville jeg være meget glad for at høre om det...
Eller hvis der er nogen der kender til en god side på internettet hvor man kan se hoteller så tager jeg imod med åbne arme.

Jeg har kigget på hotels.com tror jeg nok den hed..

Hvad er iøvrigt bedst?? at bestille over internettet eller ringe til hotellet, og hvad med parkeringsforholdene?? jeg gider ikke vi skal putte penge i en automat hver time, så det skal helst være en parkeringskælder eller lignende.

Hilsen
Katrine
-Nothing is original
everyone imitates someone-

;-) Rigtige ryttere rider uden hjelm ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Det ved jeg...
Forfatter: 
Dato:  01-08-2005 13:26
desværre ikke...Vi boede på campingplads da vi var dernede. Havde lånt en 8 personers autocamper til bare os 2, så vi havde vores eget hotel med på hjul.

Vi boede i noget der hed Gasper plas(staves?)hvilket lå midt i ghettoen. Voldsmose go home!!! Vi tog s-toget ind til centrum og var de eneste hvide mennesker i miles omkreds. Højhuse efter højhuse susede vi forbi i toget....Jeg vil tro, at ghettoen var på størrelse med en mellemstor provinsby herhjemme.

Der er vildt mange mærkelige mennesker i Amsterdam og alle nationaliteter er repræsenteret i bybilledet. Vi har dog kun gode erfaringer med de mennesker vi havde kontakt med. Vil gerne derned igen på et tidspunkt.

Håber, at du får en rigtig god tur...

Mvh Pommes :-)
0
0
Svar på denne tråd

Gaasperplas
Forfatter: 
Dato:  01-08-2005 15:18
Pommes:
Jeg var engang med ude for at hente en bil i ghettoen. Vi tog også metroen derud, og hold da op en oplevelse! :-)

Vi var de eneste to hvide mennesker og alle gloede rigtig underligt på os. Aldrig har jeg følt mig så anderledes og uvelkommen nogen steder.

Selvfølgelig fór vi vild derude, og måtte ringe fra en telefonboks, hvilket tilsyneladende virkede enormt provokerende på en gruppe afrikanske mænd ?:-)
Heldigvis nåede vi frem inden det blev mørkt og kunne køre i bil hjem igen.

Det var en underlig tur.

Katrine:
Jeg har altid kun boet privat i Amsterdam, men hvis du søger på
Google kommer der da en del hoteller op.
En parkeringskælder tror jeg også ville være smartest. Ud over at det er nemmest, er der godt gang i bil(og cykel)tyvene dernede...
Desuden er der ikke så mange steder man ikke bare lige kan parkere.
Og hvis man gør det alligevel fjerner de nærmest øjeblikkeligt (og dyrt) din bil!

God tur!

kh
minski

Har nogen set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
0
0
Svar på denne tråd

Jeg plejer
Forfatter: 
Dato:  01-08-2005 16:51
Jeg plejer at bruge www.accorhotels.com når jeg skal bruge hoteller i udlandet..

Mvh Jan
Springryttere søges til fotoopgave - her
JP-photo
0
0
Svar på denne tråd

hoteller
Forfatter: 
Dato:  01-08-2005 20:28
prøv forskellige rejsedier det gjorde jeg sidste år da vi rejste rundt i grækenland i en måned.

feks. rejsefeber

at rejse

og mange flere der kan du også søge på hostels og vandrehjem der er ret billige tit

0
0
Svar på denne tråd

hovsa hovsa
Forfatter: 
Dato:  01-08-2005 20:30
prøver lige igen. der skulle stå rejsesider og linksene er igen

at rejse

rejsefeber

:-)

0
0
Svar på denne tråd

vi har valgt....
Forfatter: 
Dato:  02-08-2005 08:16
Jeg bookede værelse igår aftes på Tulip Inn Amsterdam Center, et tre stjernet hotel i centrum af byen.

Jeg bookede det på www.hotels.nl og det er faktisk en god side syntes jeg.

Der er parkering på hotellet, og jeg skrev en mail til hotellet om reservation af parkeringsplads og en time senere ringede de for at bekræfte. :-)

Alt i alt, incl. Citytax på 5% og parkering for 22,50 euro pr dag (lidt dyrt, men pyt), bliver prisen for 4 overnatninger på lige godt 4000 kr.
Vi kunne sagtens have fundet noget billigere, men her er der både parkering på hotellet, bad og toilet på værelset, og så ligger det helt fantastisk, kun 300 meter fra Bourbon Street Bar som er en super blues natklub. :-) og i øvrigt ligger det som sagt stort set i centrum.

Amsterdam er en dejlig by, det er mange år siden jeg har været der sidst og der boede vi også på campingplads.

Men for søren hvor jeg glæder mig nu :-)

Hilsen
Katrine
-Nothing is original
everyone imitates someone-

;-) Rigtige ryttere rider uden hjelm ;-)
Spam spam spam spam spam and spam
0
0
Svar på denne tråd

AMsterdam er
Forfatter: 
Dato:  02-08-2005 14:03
bare en rigtig hyggelig by...

Jeg var der en enkelt dag i sidste uge...

En kanalrundfart kan bestemt anbefales... og så er der de ni gader med små hyggelige butikker frem for de noget trælse gågader ved Dam

God Tur!
-Matilde og Shalu :-D-

D.Å.H.M - S'ernes Treenighed

Uvidenhed står ikke i vejen for fremskridt, illusionen om viden gør
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider