Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Utroskab...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 03:00
Min kæreste gennem 10 mdr., ham jeg troede jeg skulle blive gammel sammen med, har været mig utro...med den samme i mindst 1 mdr, og hun er også hendes mand utro...hvad er det dog for en verden vi lever i???? Jeg er flyttet fra ham i lørdags, og prøver nu at få det hele til at hænge sammen igen...det værste er at vi lige (for 2 mdr siden) har købt en hest sammen, og den mener han at han skal beholde, trods det at han ikke er interesseret i hest overhovedet, han gør det kun for at irritere mig. Udover at han har været mig utro, er det set i bakspejlet godt at jeg flyttede fra ham, da han også er sygelig jaloux, og har kontrolleret mig når jeg har haft fri fra arbejde, forespurgt mig flere gange om jeg var ham utro (tyv tror hver mand stjæler...), osv...
Mens jeg var i forholdet så jeg ikke de ting der kom snigende, men kan godt se nu at jeg har tilpasset mig ham og hans luner...( og nej, jeg er ikke en lille pige på 19 år, men en voksen kvinde på 33, og hermed siger jeg ikke at alle 19 årige er sådan, men I ved hvad jeg mener).
Sidder på mit arbejde og tænker på at det er jo ikke kun ham jeg mister, men også hans børn, min "papsvigerdatter", hans mor og hans venner, men til gengæld får jeg mine gamle venner tilbage (dem som jeg har ladet være med at have kontakt til fordi at han troede at jeg var ham utro med dem...), han trænger i den grad til at få noget professionel hjælp, det med utroskaben er et gentagne mønster, han har været ALLE sine kærester utro efter han blev skilt for 5 år siden, og han siger at når han står i situationen og skal til at tage sine bukser af, så er han ligeglad med konsekvensen...magen til barnlig hundehovede skal man lede længe efter....
Så nu sidder jeg i et sommerhus sammen med min hund og slikker mine sår, det er ikke ham jeg savner, men det vi trods alt havde sammen, og trygheden (ja, goddag min bare ...) ved at have fundet HAM, ja ham som ville det samme som mig, vi skulle have et lille landsted i Jylland, have et par heste, bo så billigt at der var plads til det sjove, at rejse til USA og besøge hans familie, og alt dette ville vi sammen...men det kan jeg godt skyde en hvid pil efter nu, og et eller andet sted takke ham for at have været mig utro, for det har fået mig til at se hvordan han virkelig er, og det gør at jeg egentlig ikke er ked af at have mistet ham men det vi havde sammen.
Håber at det gav nogen mening det jeg har skrevet, skulle bare ud med det, og vil gerne have nogle kommentarer fra Jer garvede HN`ænder....
Tak for at I gad tage Jer tid til at læse mit lange indlæg.

Smil - det smitter... {>
0
0
Svar på denne tråd

og lige een ting til...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 07:13
Her er lige en fortsættelse....
Oveni at jeg har opdaget at min kæreste var mig utro, har jeg også lige erfaret at der allerede er en ny på bedding.....og det var altså i lørdags jeg flyttede...men hende her er altså ikke den samme som han var mig utro med..(men måske var der flere han var mig utro med.?.?.?), jeg opdagede det ved et tilfælde da jeg var inde og tjekke hans mail,( som jeg også har haft brugt inden jeg fik min egen, og der er flere som skriver til den til mig, bla. mit arbejde, derfor tjekkede jeg den), pyt med at han allerede har en ny, næ det værste er at han har sendt nogle billeder til hende, bla. af min/vores hest som jeg ikke må få af ham....det gør sgu ondt at se, magen til klaphat skal man lede længe efter...men inderst inde har jeg ondt af hende den nye....for jeg ved jo af bitter erfaring at det kun er et spørgsmål om tid før han også er hende utro.....har halvt om halvt lovet ham at jeg ikke siger noget til hans familie og venner om hans utroskab, men får altså mere og mere lyst til at sige det.....er jeg bare en dum kælling eller??? er så ked af det/vred på ham over at jeg åbentbart ikke har betydet mere for ham end at jeg bliver skiftet ud hurtigere end jeg kan nå at blinke med øjenene.....men mest gør det ondt at jeg ikke kan få min/vores hest med mig.

Smil - det smitter... {>
0
0
Svar på denne tråd

vær søde...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 07:27
at komme med en bemærkning til det jeg har skrevet, har meget brug for at høre Jeres ord omkring denne sag...

Smil - det smitter... {>
0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 08:04
Ja, du skal da kun være glad for at slippe for sådan et fæhovede. Andet er der ikke at sige til det, og jeg ville være fløjtende ligeglad med, hvad jeg sagde til hans familie.

Hvad angår hesten - hvem har betalt og hvem står på kontrakten? For er det jer begge, så skylder han dig vel mindst en halv hest? Er det ham, ja, så er den hans. Surt men sandt.

Du kan vel altid håbe på han bliver træt af at passe den eller hans nye dame ikke kan lide lugten.

:Pia
0
0
Svar på denne tråd

tja - han er nok sådan lidt
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 08:05
afvigende.
Du skylder ham da ikke noget, så du kan enten sige, at du holder mund, hvis du får hestenn - eller fortælle det til hans venner og familie.
Ellers får han jo aldrig hjælp ....
Og du får det nok lidt bedre.
Tænk på den næste stakkels kvinde....

Godt du slap af med ham - sådan en idiot!

Men bortset fra det, hvis I har købt hesten sammen skal han da i det mindste betale dig halvdelen?

:-*Hilsen Lone

PBF Syns du også min præsentation er vildt kedelig?!!!
0
0
Svar på denne tråd

tak...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 08:08
Ja det er desværre os begge to der står på ejercertifikatet....og da jeg ikke har et sted at stille hende endnu, (leder med lys og lygte efter et sted nær Kaldred, Eskebjerg, Bregningeområdet), har han desværre alle kortene på hånden, og jeg ved at han kun gør det for at irritere mig...

Smil - det smitter... {>
0
0
Svar på denne tråd

sommerfold
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 08:16
Det er varmt endnu, det skulle da være muligt at finde en fold et sted, selvom det bliver midlertidigt? Bare så du kan få det hele færdigt og afklaret, så du slipper for at kommunikere med fjolset.

Ellers må du jo forlange at han køber din halvdel - så skal han nok fortryde.

:Pia
0
0
Svar på denne tråd

igen...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 08:30
Da jeg lige er flyttet til Kaldred, kender jeg ikke rigtig nogen derude, men ja en sommerfold kunne også sagens bruges. Så er problemet "bare" at få ham til at underskrive ejercertifikatet......og det gør han ikke frivilligt....

Smil - det smitter... {>
0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 08:38
Og med hensyn til at han betaler mig halvdelen af hesten er det desværre kun 5000 kr., da vi købte hende meget billigt, så hvis jeg sagde det til ham ville jeg få dem med det samme, og det er jo hesten jeg vil ha`og ikke pengene.

Smil - det smitter... {>
0
0
Svar på denne tråd

er der...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 08:45
nogen herinde som bor i nærheden af det område som jeg søger en plads til min hest i? I kan kikke under min profil og finde mit tlfnr. der, da jeg kører fra mit arbejde nu, og jeg har ikke mulighed for at tjekke HN derhjemme

Smil - det smitter... {>
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er.......
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 10:07

Lige flyttet fra Kaldred.
Jeg kender et sted du kan have den stående i løsdrift.

Skriv til mig.

BREEDING STOCK: BEST NON SPOT
0
0
Svar på denne tråd

Du har......
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 10:12

Ikke skrevet dit nummer på din præsentation :-P

Jeg har søgt på dit navn på Krak og de gule sider, men du kommer desværre ikke frem.

Men skriv lige ... eller ring til mig: 6118 6789

BREEDING STOCK: BEST NON SPOT
0
0
Svar på denne tråd

sådan en klaphat
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 12:42
Hvis i begge står på kontrakten på hesten, så skaf halvdelen af de penge og køb ham ud. Sig du fortæller hele familien og venner sandheden hvis ikke han giver dig hesten. Hvad skal han med en hest hvis det ikke har hans interesse ??

Hvis du stadig kan komme på hans mail, som jo er jeres fælles, så ændre kodeordet så han ikke kan bruge den, så kan du jo tjekke hvem og hvor mange han skriver til og med.

Livet kan virkelig gøres surt for sådan et fjols, hvis man virkelig vil. Han har såret dig dybt, og man bare ikke. Kan han ikke holde sig til en, burde han haft lagt det ærligt frem for dig fra start af

min mail

Min HP, kig indenfor, deltag i en chat, eller en debat, mens du lytter til lidt musik :-)

Når en mand siger sin mening, er han en mand. Når en kvinde siger sin mening, er hun en rejekælling.
0
0
Svar på denne tråd

Sikke en
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 13:07
Sikke en jubel-nar.. I det mindste slap du fra ham, før i fik købt landsted i Jylland og alt muligt..

Jeg synes godt at du kan være bekendt at presse ham lidt, og sige til at ham at enten får du lov at købe hans halvdel af hesten, eller også fortæller du alle du møder om hvorfor i gik fra hinanden. Og en lille mail fra jeres fælles mail ville jo være fin: "Hej allesammen, vi er gået fra hinanden fordi han var mig utro. I kan fange mig på min nye mail: blabla.dk." - og så sende den til alle kontakter...

Mvh Jan
Hest søges til fotoopgave - Læs mere her
JP-photo
0
0
Svar på denne tråd

Torsk....
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 13:37
Godt du kom fra ham.. Der er for mange fisk i vandet, så væk med den torsk..

Hvorfor skulle du lyve for ham som har løjet for dig ?:-) Du skylder da vist ikke ham noget.. Jeg syntes hele omgangskredsen skal vide hvorfor I ikke længere er sammen... og de behøver ikke at spørge først :-D Bare frem med det..

Ellers gør som de andre skriver: Brug det imod ham til at få hesten..

Pøj pøj..

Rikke S.
Man stinker af gris, lugter af ko og dufter af hest

DV vallak sælges, se foto på præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

sikke en nar
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 17:39
Som de andre siger, skaf pengene og tag hesten med. Derefter fortæller du alligevel alle, hvor stor et fjols han er! Sikke en nar.

Eller hent hesten, det er jo også din. Måske gør han ikke mere ud af det.

Kh Katja aka. Castor the Champ.

Se vores føllebasse 2005 i tråden her
0
0
Svar på denne tråd

Sikken en spade. Jeg tænker
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 20:01
du er heldig, fordi der kun er gået 10 måneder.

Se af at komme op på hesten igen, tag en hurtig galop væk fra ham, men husk at tage en skridttur på et tidspunkt, så du når at reflektere lidt.

Da du selv har været eftergiven i forholdet, er der sikkert noget du skulle lære, som du kan tage med videre i livet.

God vind

Peter
0
0
Svar på denne tråd

min mening
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 23:03
Hvis du har bil så du kan køre til Kalundborg, eller nærmere betegnet Kåstrup kan du opstalde din hest på Kildegaards ridecenter (www.Kildegaarden.webbyen.dk).

Men se dog at få købt ham ud, den paphat!!! 8-)

{>Maria {>
0
0
Svar på denne tråd

opfølgning...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2005 10:16
Hej allesammen...

Tusind tak for Jeres kommentarer, gode idéer og klap på skuldrene, det var lige hvad jeg havde brug for.
Skønt at man kan få hjælp af mennesker man ikke kender.
Mange kærlige hilsener fra Kathrine

Smil - det smitter... {>
0
0
Svar på denne tråd

Hej mollie
Forfatter: 
Dato:  28-07-2005 11:01

jeg håber du finder en god løsning.

det er bare så ærgeligt når et forhold ender på den måde og jeg håber i kan finde en god løsning.

Når der er en hest involveret er det jo ikke så nemt bare lige at tage sine ting og flytte.
I er nød til at finde en varig aftale ang. hesten og jeg vil fraråde dig at flytte hesten før i er blevet inige om det.

der har her på hn, været indlæg hvor personer har fjernet fælles hest fra bopælen. Desværre er det endt i strid og anmeldelse om tyverig.

Du skal tænke dig godt om og forslag med at lave hans email adgang om, vil jeg fraråde dig.
Det kan heller ikke betale sig for dig, at bruge en masse krudt på at gøre livet surt for ham, det giver måske glæde de første par minutter, men bagefter sidder du tilbage med en grim smag i munden.

Så synker du jo netop ned på samme plan som ham og vil kun skabe endnu mere splid i det, som jo netop skal munde ud i at i bliver enige omkring hesten.

Hvem står for lejligheden og hvem står for møbler og indbo.
Du kunne måske foreslå at han overtager lejlighed og en del af indbo, hvorimod du så overtager hesten kvit og frit.

Jeg håber i finder en god løsning som vil betyde at du får hesten i dit ejerskab. Men husk at få det hele på skrift, så du ikke bagefter står med en masse nye problemer.

imc

livet er herligt
nyd det mens du kan

flot 18 tm dressur sadel sælges
0
0
Svar på denne tråd

Mollie 1
Forfatter: 
Dato:  28-07-2005 11:18
Jeg vil håbe det bedste for dig, og som Inger skriver....Hold dig fra den hævntørst, det betaler sig ikke i sidste ende.

At gå ind og rode i hans mail, hvad fanden er det for et råd at gi.. dig ?????

Nej, hold du hovedet koldt og voksent, det står du dig bedst ved...ikke synke ned på så lavt et plan.

;-) Vivi ;-)
0
0
Svar på denne tråd

hej mollie1
Forfatter: 
Dato:  28-07-2005 21:59
Sad og læste dit indlæg, og kom bare til at tænke på noget: Hvis din (EX)kæreste virkelig har været utro med flere (bollet til højre og venstre :-() Så tag lige et smut forbi din læge snarest, og bliv tjekket for "lidt af hvert".... Ikke særlig rart ikke at vide hvor "den" har været henne - Bare lige et "mor-agtigt" råd ;-)

Held og lykke med fremtiden :-)

mvh Trine
:-D
Don´t let a fool kiss you
....or a kiss fool you

:-PKun den der forsøger det latterlige, kan opnå det umulige
0
0
Svar på denne tråd

lige lidt godt nyt...
Forfatter: 
Dato:  02-08-2005 09:40
Så er alt på plads.....min eks var forbi i aftes for at underskrive ejercertifikatet....frivilligt....så nu er hesten officielt min...jubiiiiii.
Jeg betalte ham de 5000, gad ikke ballade, så jeg betalte og så glad ud...
Og jeg har et (faktisk 2, tak Lydia...)steder jeg kan have min hest, starter med at flytte hende ud hvor jeg købte hende, og så skal jeg tale med èn ude hvor jeg bor, om han har plads til hende fra 1 oktober, ville være skønt hvis jeg kunne få hende så tæt på mig.
Så jeg er en lykkelig pige....
Tusind tak for Jeres opbakning, den havde jeg brug for.
Knus fra Kathrine

Smil - det smitter... {>
0
0
Svar på denne tråd

Dejligt
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 21:43
Må da lige komme med en kommentar. Tillykke både med at du nu er heste-ene-ejer og tillykke med at du nu er klar til at begynde et helt nyt liv, uden sådan en nar. Jeg har selv prøvet det med utroskaben gennem lang tid da jeg var yngre, jeg anede intet, man føler sig bare så misbrugt-naiv og dum når man finder ud af det, men kors hvor har jeg fået et godt liv bagefter. Det håber jeg også du gør. Held & lykke fremover.
Hilsen Mette

Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider