Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Frustreret, stresset, desperat...
Forfatter: 
Dato:  18-07-2005 19:23
ja alle 3 ord i overskriften betegner min sindstilstand..
Nærer intet håb om at nogen her kan komme med råd der hjælper mig, men i det mindste kan jeg komme UD med nogle af frustrationerne, det plejer også at hjælpe :-*
Kan endda også være der er nogen der gider ynke mig lidt, det hjælper også ;-D

Som beskrevet for et par uger siden, har jeg fået smadret min bil. Jeg har nu fået penge fra forsikringen, og så skal jeg jo 'bare' finde en ny...
Godt så... Man kan bare ikke finde én der er ligesom den gamle (en audi 80) i ligeså fin stand og til ca samme pris..
DÉT er frustrerende! :{-(

Atengstedt har (mere eller mindre velvilligt ;-D ) udlånt ctengstedt som bilkonsulent, og vi har allerede været ude og se på en del.. bare ingen der er gode nok.
Har set én som kan gå an - men jeg synes egentlig ikke det skal være lige dén og den er også lidt for dyr. Og nu kommer desparationen så snigende:
For om 12 dage skal jeg have mine børn med på ferie til Rømø.. dæleme ikke let uden bil :{-(

Og jeg er også bange for at fare ud og købe det der står tættest på og kan køre bare en smule, fordi jeg nu er desperat - men synes samtidig at situationen er svær... Har undersøgt leje af bil, og det ender jo nok der - det fordyrer så min ferie med 2500,- lorteland!
Omvendt så mister jeg også mindst 2500 hvis jeg aflyser ferien, fordi det er så tæt på nu..

Læg dertil at jeg i denne uge er alene på mit job, har vildt travlt, og dermed heller ingen mulighed for at tage fri og tage ud og se på bil (iøvrigt og sk... besværligt at komme ud og se på bil - UDEN bil) :-(
Og i førstkommende weekend skal vi til Kbh til et bryllup - det går hele weekenden med... så ingen bil :{-(

Og som prikken over i'et i hele møgsituationen, så har jeg rund fødselsdag lige når vi kommer hjem fra ferie - og her har jeg så inviteret min søster og svoger og min far og hans kone - så det bliver ikke noget stort - men de kommer mandag formiddag hvor vi kommer hjem fra ferie lørdag - og dvs at jeg INDEN vi tager på ferie skal have huset til at se fornuftigt ud (STOR opgave) og haven til at være LIDT mindre urskov (umulig opgave :-( ) og have købt ind osv (ja og også købt ind til ferie)... synes bare det hele er uoverskueligt.. :-(

Sikke et klynke indlæg, kan godt se jeg piver over problemer der er små i forhold til så mange andres... Men jeg synes alligevel det hele er TRÆLS :-( :{-(

Har lige nu mest lyst til at aflyse både ferie og ikke mindst fødselsdag :-(

Er der ikke nogen der kan komme op med nogle RIGTIGE problemer, så jeg kan se jeg har det godt??? ;-D
Og ellers, så bare tak fordi jeg kan få lov at brokke mig her :-)

Mvh

-Helle

** Jeg har i dette indlæg givet udtryk for min personlige holdning - og denne står jeg ved - lige indtil jeg ændrer mening ** ;-D

** Der findes 10 slags mennesker i verden: Dem der forstår binært, og dem der ikke gør ** :-D
0
0
Svar på denne tråd

Jo- Min knallert er stjålet
Forfatter: 
Dato:  18-07-2005 19:38
Og vi kommer ikke til England- for jeg måtte købe en ny.
Ærgerligt.

Nul job -> nul kørekort -> nul bil.

Surt surt.

Nå ja, jeg får ondt i ryggen af "Det blå Lyn"- og jeg vil hellere have min gule "Mukkebik" igen. Selvom den "Blå" kører bedre.

Til gengæld har Nørdeleven 9 i snit. Jeg VED GODT Claes har mere- du har mere!

Jeg har bare *aldrig* fået 10 i tysk... :-D (Y)

Cheer up. Du får nok en bil- ellers køber du éen og sælger den igen. ;-)

MVH xtiny

<--!whitay> i just wanna kill mysql
<--!whitay> myself*
<--!heaika> that's an odd warning..
<--!whitay> mmm stupid reflex typing
bash.org

0
0
Svar på denne tråd

Tak Xtiny
Forfatter: 
Dato:  18-07-2005 21:45
vidste det ville hjælpe at skrive her :-)

Og tillykke med nørdelevens fine snit! :-) (y)

Sidder og overvejer om jeg skal ringe til Rømø i morgen og græde i røret.. Måske de kan udleje huset med kort varsel så jeg ikke mister alle mine penge - kan slet ikke overskue at skulle afsted på ferie lige nu... Mine unger tilgiver mig vel - engang :-(

Eller er der nogen her der vil købe en ferie på Kommandørgården på Rømø i uge 31??? :-)

Mvh

-Helle

** Jeg har i dette indlæg givet udtryk for min personlige holdning - og denne står jeg ved - lige indtil jeg ændrer mening ** ;-D

** Der findes 10 slags mennesker i verden: Dem der forstår binært, og dem der ikke gør ** :-D
0
0
Svar på denne tråd

Stort trøsteklap herfra
Forfatter: 
Dato:  18-07-2005 21:49
Håber inderligt at du finder en løsning :-)

Så vil jeg også klynke lidt....Jeg kan stadig ikke få Bisse alias Sabina til at gå i højregalop, og jeg savner min ridelærer :{-(

Mange Hilsner
Søs
0
0
Svar på denne tråd

Tak til dig
Forfatter: 
Dato:  18-07-2005 21:58
også Søs, det hjælper tros alt at vide der er nogen der savner mig :-)
Vil du ikke købe en endnu ikke brugt ferie???
Så skal jeg nok finde en bil så jeg kan komme tilbage og undervise ;-)
Savner også at komme ud til jer om mandagen! :-(

Mvh

-Helle

0
0
Svar på denne tråd

aflys fødselsdagen...
Forfatter: 
Dato:  18-07-2005 22:14
..jeg kan garantere dig for, at du NOK skal fylde 40 alligevel.
;-D

(jeg er trods alt uden påfaldende besvær blevet både 35, 40 - og kobberbrud - til trods for, at jeg ikke har "festligholdt" det på nogen måde! ;-))

- Og Søster Din bliver vel nok god igen om en 12-15 år.
;-D

Se så: nu har du allerede sparet dig selv for MINDST 75% af det beregnede besvær..så nu har du sagtens råd til at leje en billig bil til ferien!
(i)

Kommer tid kommer råd.
Der står TO pæne og nydelige Audier i Dyskland - og VI har heller ikke tid til at køre ned og kigge på nogen af dem!
>:-(

med venlig hilsen
atengstedt

Man skal aldrig slås med et svin.
Begge parter bliver beskidte, men svinet kan lide det!
(desuden er svinet ofte den stærkeste...)

ALDRIG mere grimer på!!
0
0
Svar på denne tråd

Jamen jeg vil hellere til Anholt
Forfatter: 
Dato:  18-07-2005 22:39
Eller Svendborg. Rideferier/prærievogne.

Rømø har vi været på (bondegårdsferie i 92 ved Vidåen), jeg har et billede af Nørdeleven og et lam, der griner. (Begge to!) Nørdeleven kan noget med dyr- det har han lært/dyr kan lide ham.

Ellers er I da velkomne til at slå telt op i haven. 2 km til stranden (8 til Æbelø). Der er ikke edderkopper mere (på toilettet)- ellers kan den trefarvede tage dem (også dem bag radiatoren!)... Hun ligner en pære pt, så killinger...

Vi har terrasse og havemøbler- der kan grilles.

MVH xtiny

<--!whitay> myself*
bash.org

0
0
Svar på denne tråd

Jamen der er
Forfatter: 
Dato:  18-07-2005 23:01
også heste på Rømø ;-)

Lyder iøvrigt som et rigigt godt tilbud med teltferie i din have, Xtiny - om ikke andet så tager vi den ferie næste år :-) Lyder nemlig hyggeligt - og jeg kan GODT lide edderkopper :-D

Mvh

-Helle

0
0
Svar på denne tråd

Tak for tilbudet
Forfatter: 
Dato:  18-07-2005 23:10
Men nej tak, for så kan jeg jo ikke komme ud til Bissen og øve på højre galoppen, og tænk hvis jeg gik glip at en ridetime *gys* forfærdelig tanke :-D
0
0
Svar på denne tråd

Årrhhhhh
Forfatter: 
Dato:  18-07-2005 23:18
En Audi 80 ...

*Bliver helt nostalgisk* ...

Dét var jo sådan een, at min tidligere forlovede og jeg blev sjællandsmestre i - i et Rally .... ;-)

Nå - men lad nu nostalgien ligge lidt ...

Det ER da pokkers surt, at bilen lige skal lide et havari - inden ferie og fødselsdag. :-(

Mit råd er - fat den Blå avis - og gennemsøg bilmulighederne ...

Køb en billig "lortebil" - som nok skal kunne klare "strabadserne" på ferien - og skib den af igen bagefter ...

Fødselsdag ...
Jamen ... Er det ikke familie og nære venner, der skal komme?

DE er garanteret totalt ligeglad med "faciliteterne" ... Det er DIG, der skal fejres! - og så er resten sikkert ligemeget ... Bare maden er go'. ;-)

Ellers inviter mig .. JEG er mest glad for at se fødselaren! ... ;-D

Venlig hilsen
Nina
0
0
Svar på denne tråd

Nåh ja- undskyld
Forfatter: 
Dato:  19-07-2005 00:12
Det er June, der ikke kan lide edderkopper..!
Men vi har ikke så mange iår.
Og Nørdeleven tager de store natsværmere (hvor jeg SKRIIG!) pænt og sætter udenfor.

Okay- så lukker jeg gedehamsene ud- og bierne. (Dem er JEG ikke bange for! 8-) ).

I skal være meget velkomne! Husk man skal GÅ igennem vandet til Æbelø.

Næste år har jeg nok en jolle. ;-)

MVH xtiny

<--!whitay> myself*
bash.org

0
0
Svar på denne tråd

Så er ferien reddet
Forfatter: 
Dato:  21-07-2005 22:49
for jeg har i dag købt en ny gammel audi 80 :-)

Får den på tirsdag.. glæder mig vildt til at have bil igen :-)

Har også opdaget at jeg ikke behøver en hel uge for at gøre rent inden der kommer gæster - for i tirsdags fik jeg besøg med 3 timers varsel og nåede at rydde huset inden de kom ;-D

Så jeg når det nok også til min fødselsdag. :-D

Er i MEGET bedre humør i dag.

Men tak til jer der deltog i tråden - det hjalp faktisk meget på min humør den dag :-)

Mvh

-Helle

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider