ja alle 3 ord i overskriften betegner min sindstilstand..
Nærer intet håb om at nogen her kan komme med råd der hjælper mig, men i det mindste kan jeg komme UD med nogle af frustrationerne, det plejer også at hjælpe

Kan endda også være der er nogen der gider ynke mig lidt, det hjælper også
Som beskrevet for et par uger siden, har jeg fået smadret min bil. Jeg har nu fået penge fra forsikringen, og så skal jeg jo 'bare' finde en ny...
Godt så... Man kan bare ikke finde én der er ligesom den gamle (en audi 80) i ligeså fin stand og til ca samme pris..
DÉT er frustrerende!
Atengstedt har (mere eller mindre velvilligt

) udlånt ctengstedt som bilkonsulent, og vi har allerede været ude og se på en del.. bare ingen der er gode nok.
Har set én som kan gå an - men jeg synes egentlig ikke det skal være lige dén og den er også lidt for dyr. Og nu kommer desparationen så snigende:
For om 12 dage skal jeg have mine børn med på ferie til Rømø.. dæleme ikke let uden bil
Og jeg er også bange for at fare ud og købe det der står tættest på og kan køre bare en smule, fordi jeg nu er desperat - men synes samtidig at situationen er svær... Har undersøgt leje af bil, og det ender jo nok der - det fordyrer så min ferie med 2500,- lorteland!
Omvendt så mister jeg også mindst 2500 hvis jeg aflyser ferien, fordi det er så tæt på nu..
Læg dertil at jeg i denne uge er alene på mit job, har vildt travlt, og dermed heller ingen mulighed for at tage fri og tage ud og se på bil (iøvrigt og sk... besværligt at komme ud og se på bil - UDEN bil)

Og i førstkommende weekend skal vi til Kbh til et bryllup - det går hele weekenden med... så ingen bil
Og som prikken over i'et i hele møgsituationen, så har jeg rund fødselsdag lige når vi kommer hjem fra ferie - og her har jeg så inviteret min søster og svoger og min far og hans kone - så det bliver ikke noget stort - men de kommer mandag formiddag hvor vi kommer hjem fra ferie lørdag - og dvs at jeg INDEN vi tager på ferie skal have huset til at se fornuftigt ud (STOR opgave) og haven til at være LIDT mindre urskov (umulig opgave

) og have købt ind osv (ja og også købt ind til ferie)... synes bare det hele er uoverskueligt..
Sikke et klynke indlæg, kan godt se jeg piver over problemer der er små i forhold til så mange andres... Men jeg synes alligevel det hele er TRÆLS
Har lige nu mest lyst til at aflyse både ferie og ikke mindst fødselsdag
Er der ikke nogen der kan komme op med nogle RIGTIGE problemer, så jeg kan se jeg har det godt???

Og ellers, så bare tak fordi jeg kan få lov at brokke mig her