|
|
| Jeg vil gerne passes |
|
|
Ligesom da man var lille og var syg - så blev man passet.
Nu er jeg heldigvis ikke syg, men jeg vil gerne passes og forkæles på samme måde.
Heldigvis behøver jeg ikke at ligge på sofaen og se tegnefilm hele dagen.
Man kan f.eks. godt tage mig med i Tivoli og give mig en stor is
Man kunne også lave fodbad til mig og give mig efterfølgende massage.
Jeg har faktisk mange idéer, så den der vil passe mig behøver faktisk ikke engang selv at bryde hjernen.
Det er da service!
Alle forældre burde blive passet engang imellem, for ligesom selv at komme i den rolle hvor man bliver vartet op.
Jeg er glad for at være mor og serviceorgan - men jeg vil gerne passes. Snart.
Har I andre det aldrig sådan?
Hvem vil have mig? Bare et par dage. Det behøver ikke at være lige nu. Bare på et tidspunkt.
Jeg vil gerne passes...
Mvh Jean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan |
|
|
Jeg kan godt lægge et godt ord ind for Jean.. Hun er temmeligt let at passe, og ikke specielt krævende..
Mvh Jan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skal I to |
|
|
ikke snart til at slå pjalterne sammen?? Syntes ikke der kommer andet end "kontaktannoncer" fra jeres side
Jeg vil også passes, men så skal jeg vist finde en anden at dele liv med... Er (desværre) også under overvejelse...
Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok "I virkeligheden som i drømme er intet helt som det synes"
Parter søges - se min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ved du hvad Jean |
|
|
Jeg vil meget gerne passe dig på et tidspunkt mod at du så vil passe mig på et andet tidspunkt.
Nu skriver du ikke noget om det skal være han eller hunkøn, som skal passe dig. Men jeg tvivler slet ikke på, at hunkøn er bedst til at passe andre hunkøn, netop fordi de ved, hvordan man varter andre op - vi gør det jo om og om igen!!!!!
Spørgsmålet er, om man overhovedet kan "finde ud af" at blive vartet op i hoved og r..
Men du har helt ret - det burde være en menneskeret - mindst 1 gang om året!!!
Hilsen
Line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pasningsordning! |
| Forfatter:  |
camillalai |
| Dato:  |
18-07-2005 19:15 |
|
Jeg er klart med på en pasningsordning!!!
Som selvfølgelig går begge veje...
Vi har en spa, som godt kan indgå i pasningstilbuddet.....
Hilsen Camilla.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad med en sejltur og i zoo? |
xtiny |
18-07-2005 19:26 |
|
Jeg trænger til en sejltur på Odense Å med indlagt Zoo tur- var det noget?
Det er faktisk en lidt fed tur.
Nørden/Nørdeleven er for maskulint arrogante og kedelige.
Jeg elsker at gå i zoo- i timevis. Jeg vil blot ikke følges med folk, der ikke bryder sig om zooér (dyr i bur). Jeg ER dyrefreak, så jeg véd noget om dyr. Så en guided tur! 
MVH xtiny <--!whitay> i just wanna kill mysql <--!whitay> myself* <--!heaika> that's an odd warning.. <--!whitay> mmm stupid reflex typing bash.org
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak for gode tilbud |
|
|
Mette: Vi HAR jo slået pjalterne sammen - så godt som det nu engang er muligt.
Hvorfor skal du finde en anden at dele liv med, for at blive passet?
Line: Jeg vil gerne passes af dig. Tror faktisk at du har ret i, at hunkøn er bedst til det. Det kræver jo en vis form for træning.
Jeg skal også nok passe dig og vi kan jo bare aftale at skælde ud, hvis den der bliver passet pludselig prøver at hjælpe til - for ja, jeg tror det kan være temmelig svært at finde ud af.
Men den der bliver passet må ikke have børn med. Så bliver man bare distraheret og kommer til at servicere dem.
Jan: Kan du ikke tage mig først? Så kan jeg komme med på arbejde og blive afleveret til Line, når hun skal passe mig.
Camilla: Vi kan sagtens lave en pasningsordning og vi ved jo at vi er gode til at nusse og ligge i bunke, så det kan ikke gå helt galt.
Kan både spa'en og den der mega-flyde-sofa indgå i ordningen?
Eller er det for meget forlangt?
Xtiny: Kan man bunde i Odense Å uden at synke i? Ellers tør jeg nemlig ikke at sejle.
Jeg panikker ret nemt.
Men jeg vil i hvert fald rigtig gerne med i Zoo!
Mvh Jean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mega-flyde-sofaen |
camillalai |
19-07-2005 15:26 |
|
Hej igen.
Ja, mega-flyde-sofaen kan sagtens indgå i pasningsordningen!!! Og udvalget af film kan også!
Hvad med at vi laver en fælles pasningsordning??? Sådan at en kvinde passer de andre, og så går det på skift?? Jeg synes da faktisk at idéen er ganske glimrende. Eller skal pasningen kun være 1 til 1??
Hilsen Camilla.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bliver passet |
Yiip |
19-07-2005 17:39 |
|
jeg bliver passet hver dag af kæresten... han kører til bageren om morgen, laver dejligt skum-bad til mig og putter mig inden jeg skal sove...
og ja, det er dejligt at blive passet...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Pasning |
|
|
Oj - sådan en dag med pasning kunne jeg godt tænke mig.
Morgenkaffe på sengen ville være himmelsk. 
Love your horses - they deserve it Take care........Lilli Proud owner of: Boons Prediction
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhh ja |
|
|
Nu har ungerne været hjemme i 5 uger, hvoraf jeg har været på arbejde i de 4 - så jeg vil også gerne bytte.
Jean:
Her i Vanløse kan vi tilbyde et par hundrede tegnefilm, og vi har 40 kanaler på fjernsynet - så du kan sagtens få en sofaplads hos os (hvis du fjerner ungerne og kattene).
Xtiny:
Carina arbejder i Københavns Zoo - så vi kunne måske bytte. Du giver en guidet tur i odense og Carina slæber os rundt i København.
Vi har ingen Å i København, men vi kan da tilbyde en havnerundfart - de tilbydes vist med guide, så vi også kan lære lidt om "kloge sten" (andet ord for historiske bygninger).
Næ en opvartedag for mig, ville være en fridag hos hestene - uden at børn og mand venter mig hjemme til en bestemt tid.
hilsen Schack
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jean, du skal være velkommen |
|
|
og jeg tror du har ret i, at vi ikke må have børn med, når vi skal passes.
Om du bare vil ligge dagen lang og slænge dig på min helt nye sofa, mens jeg laver mad og andet til dig, eller om vi skal i Tivoli, ud at ride en tur på hesten (den bliver selvfølgelig striglet, sadlet op og af for dig m.m.), på shopping i Aalborg City - ja, det er op til dig
Jan - kan jeg aflevere hende hos dig, hvis hun bliver for umulig og for krævende
Hilsen
Line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sagtens |
|
|
Sagtens - men det tvivler jeg nu på at hun bliver.. Jean er ganske let at passe og stiller ingen urimelige krav, som er svære at opfylde..
Mvh Jan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jean.. |
|
|
Hvis du kommer herover, kan vi passe hinanden
Lev mens du gør det Elsk mens du tør det
Er IKKE medlem af rygklapperklubben (RKK)
Nicole, min bedste veninde Jeg elsker dig s**, se hende på min præsentationVi søger bolig, se her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Perfekte tilbud |
|
|
Hvordan pokker får jeg nu planlagt al den pasning.
Jeg er jo nødt til at afprøve alle tilbud.
Og I må ikke være i tvivl om at jeg finder på at tage jer på ordet, så nu sidder I altså i fælden
Min største udfordring er at få passet Emilie imens, men det skal jeg nu nok finde ud af.
Jan passer mig i uge 31, men det er MED børn - som jeg går stærkt ud fra at han også lige passer
Det kunne være at vi skulle kigge ud forbi dig, Line? Hvis du er hjemme og har lyst til at få invaderet dit hjem.
Så kan du jo også lige se om du overhovedet gider at passe mig
Jeg vil gå igang med kalenderen, for at se hvornår jeg kan tillade mig at blive passet
Mvh Jean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jean, hvis du nu |
|
|
tager Jan med til københavn
Kan vi helt sikker finde en fortvivlet jydepige, som trænger til at komme retur til jylland.
Ellers har jeg en kusine på fyn, som trænger til at blive luftet - men jeg kan ikke få hende til at skrive.
hilsen Schack
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hva'!! |
|
|
Hvorfor kan du ikke få hende til at skrive?
Er hun genert?
Sig til hende at vi kun bider lidt - altså ret blidt.
Men ellers kan jeg sagtens få ham med til KBH. Jeg tror endda at han selv kører bilen, hvis jeg spørger rigtig pænt.
Mvh Jean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NU er jeg lyseslukker ... |
NinaL |
22-07-2005 23:55 |
|
Men på et tidspunkt ØNSKEDE jeg bare også at blive passet!!!
Jeg ville være fri for at passe andre op - jeg ville SELV passes op - og have maden serveret ...
....
Jeg blev indlagt akut med voldsomme mavesmerter og tilbragte to døgn med at blive "passet op" ....
...
Jeg ønsker aldrig mere - at blive "passet" igen!!!
Og apropos "ønsker".
JEG fik, hvad jeg ønskede mig ...
En veninde, jeg har, ønskede sig en masse penge.
Hun mistede sine forældre i en bilulykke og arvede ...
Så jeg vil sige:
Pas på med, hvad I ønsker Jer ... I risikerer at få ønskerne opfyldt.
Ok - Nu er jeg en slem lyseslukker - men måske skal man formulere sine ønsker på en utvetydig måde.
Venlig hilsen
Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| børn kan bruges |
|
|
passet?
Det blev jeg da af mine børn til morgen, der var kaffe og ristede boller på sengen i morges, og hestene var fodret og høns og gæs lukket ud og vandet,
hvad mere kan man forlange, jeg fik først fødderne ud af sengen kl. 10.30
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej søde JeaN |
|
|
Jeg vil rigtigt gerne passe dig , og jeg er sikker på du vil elske den måde jeg passer dig på ; )
ELSK SOM DU SELV GERNE VIL ELSKES
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har faktisk lige..... |
camillalai |
26-07-2005 20:58 |
|
Jeg har faktisk lige passet Jean lidt; kom til at spørge om hun ville have pizza med fra pizzariaet... Hun sagde først nej, men fortrød så, og sagde ja tak..... Det er da service, at få bragt "uventet" pizza direkte til døren; det er vel en slags at blive passet????
Hilsen Camilla.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja Camilla |
|
|
Det er en slags at blive passet og det var bare mums!
Du er altid så sød til at spørge om jeg skal have noget med, når du kører nogen steder. Det er dejligt
Mvh Jean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Louise.. |
|
|
Og jeg vil rigtig rigtig gerne passes af dig.
Jeg er slet ikke i tvivl om at du passer på en god måde
Mvh Jean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her er fodkoldt |
|
|
Og mit højeste ønske lige nu, er fodmassage - eller bare nussevarmning
Uhm, det ville være dejligt.
Mvh Jean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jean jaaa |
|
|
jeg passer på en rigtigt god måde .. fodmassagen springe jeg over , har fod fobi  Men alt andet pasning ¨skal du glæde dig til : )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis det |
|
|
så også er det eneste du springer over, er jeg vist rigtig godt stillet.
Mvh Jean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ha ha nu |
|
|
Ha ha nu overhaler jeg jer bare indenom og tager over og passer Jean.. Æv bæv
Mvh Jan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helt ærlig Jan |
|
|
Du ved godt at jeg er helt rundt på gulvet lige nu pga. hende hyle-ungen, så lad lige være med at sige "nu".
Man tror jo at det er som i lige nu og ikke som i om et par dage (TORSDAG! I MORGEN! Det har jeg sagt. Du er nødt til at komme i morgen - Eller lige nu!)
Mvh Jean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uh ha da da |
camillalai |
27-07-2005 13:29 |
|
Det lyder som om du lige nu har et stort pasnings-behov... Om det er dig eller Emilie der skal passes er vist lidt uvist.... Men jeg er jo på job....
Håber at du klarer skærene indtil en af jer kan blive passet lidt....
Og Jan, hvis du ser Jean før jeg gør, så må du passe hende lidt.... Det er lidt svært at passe hende samtidigt med at jeg passer mit job!
Hilsen Camilla.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej JAN |
|
|
Jeg vil passe Jean .. Må jeg ikke nok PLEACE ....
Hun vil blive rigtigt glad er jeg sikker på ---
Jeg kunne forresten godt bruge massage på min ryg ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Louise og Jan |
|
|
Nu skal I ikke komme op at slås.
I skulle jo også gerne kunne være i stue sammen fremover.
Det skal være min mindste kunst at finde rigeligt tid og overskud til jer begge to.
Lysten fejler jo i hvert fald ikke noget.
Mvh Jean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
Bluckie |
28-07-2005 08:57 |
|
Er altås godt at blive passet lidt og nusset lidt om...
Heldigvis har jeg jordens dejligste kæreste på det punkt...
Indimellem syne shan jeg skal have en pause, så han laver mad til mig. Efter madet losser han mig ind på sofaen, pakker mig ind i et tæppe, give rmig en kop varm kakao og en pose slik og sætter en film på til mig, mens han klarer opvasken. indimellem gør jeg så det samme for ham.
Og massage er ikke en sjældenhed for os, mmmm
Elsker at blive "passet"
 Knus fra mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu har jeg pasningsaftaler! |
|
|
Ih hvor dejligt
I morgen vil Allan passe mig. Han har arrangeret med sin eks at hun passer Emilie, så han kan passe mig.
Jeg får lov at flyde på sofaen, eller hvad jeg nu vil, mens han laver en tre-retters menu, dækker bord, serverer (endda topløs  ) og derefter rydder ud og vasker op.
Og så går jeg da udfra at der er mere til dessert end is
Jeg er SIKKER på at han også lige masserer mine fødder og min ryg - nej vent! Helkropsmassage!
Og han har garanteret også en helt vild stor trang til at fodre hestene, give mig gaver og dobbelt så mange komplimenter som han plejer!
(Er det ikke rigtigt, Allan? Det gider du godt!)
I næste uge tager jeg på ferie i det nordjyske og så bliver jeg også passet.
Det bliver nok noget med (og det er altså overhovedet ikke noget jeg forestiller mig inde i hovedet!) også at få serveret mad, blive puttet på sofaen og der bliver sat en film på, slik for 2000 kr. der i morgen bliver hentet i Tyskland, pasning af Emilie (Jeg kan jo ikke passe hende, når jeg ligger på sofaen), karbad (Ja, det klarer jeg så lige selv) og solbadning på græsplænen.
(Er det ikke rigtigt, Jan? Det gider du godt!)
Det bliver dejlig afslapning og jeg glæder mig!
Nu må det godt blive i morgen.
Mvh Jean
Spild ikke tiden med at slå på en mur i håbet om, den bliver til en dør.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar fra de to herrer..... |
camillalai |
10-08-2005 14:10 |
|
Altså nu har Jean jo givet udtryk for sine forventninger og ønsker til pasningen.
Så nu må det være de to herrers tur til at give deres svar til om de mon kan indfri disse pasningsbehov!
Så Allan og Jan, ud af sofaen, og i gang med tasterne.....
Hilsen Camilla.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan svare |
Allan |
10-08-2005 14:21 |
|
positivt på næstene det hele.
Dog må jeg sige, at hvis jeg skal komplimentere min dejlige hustru dobbelt så meget som normalt, har jeg jo ikke tid til andet!
Selvfølgelig vanker der helkropsmassage (med olie) - og selvfølgelig fodrer jeg hestene. Alternativt skal jeg jo hente hestene ind i stuen, så de kan fodres fra sofaen - og det er vores stue ikke velegnet til.
Hvad jeg ellers har i ærmet af lækkerier, overraskelser og dessert holder jeg for mig selv en dags tid endnu!
Håber I kan undvære Jean i morgen, da det bliver begrænset hvor meget tid hun har ved sin computer!
Allan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhm... |
|
|
Uhm...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror |
|
|
Jeg tror at Jean har været meget godt rundt om det hele.. Bare for at jeg bedre kan sætte mig ind i behovet for at blive passet, så har jeg lagt mig syg et par dage, så jeg kan se hvilke krav man rimeligvist kan stille til pasning..
Mvh Jan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal nok |
|
|
gøre gengæld, Jan
God bedring. Vi ses snart.
Kh Jean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hov hov Jan! |
|
|
Forresten, nu jeg lige tænker mig om - jeg er jo lidt træt...
Du ved godt at du skal bekræfte det jeg skrev. Du skal love mig det!
Nu taler du udenom igen. Du skal sige at alt det jeg fandt på...elller jeg mener...det var jo ikke noget jeg FANDT PÅ - det er jo fuldstændig i overenstemmelse med sandheden...er rigtigt.
Kh Jean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så er der |
|
|
Så er der hentet slik.. Check.. Badekarret, ja det står jo hvor det plejer.. Check.. Solbadning, man kan jo altid tage en sweater på.. Check..
Mvh Jan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad med en opfølgning??? |
camillalai |
12-08-2005 10:34 |
|
Ja, Jean, de to herrer kom jo med nogle gode løfter om at passe dig.
Levede virkeligheden op til disse løfter??? Følte du dig passet og forkælet??? Fik du hvad du ønskede eller noget helt andet???? Altså lidt opdatering på din pasning i går, vil vel være på sin plads
Hilsen Camilla.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ok Camilla |
|
|
Det må jeg jo hellere så.
Det var fuldt ud tilfredsstilende!
Fedt at sidde på køkkenbordet med et glas rødvin, mens Allan lavede mad til mig.
Menuen bestod af rejecoctail til forret, Oksebøf med rødvinssovs og hasselbachkartofler til hovedret og is til dessert.
Det der med desserten nåede vi bare aldrig rigtig til. Jeg var godt nok også mæt!
Hestene blev fodret - endda også her til morgen.
I det hele taget blev jeg bare super forkælet og skulle ikke lave noget som helst selv.
Det var dejligt!
Kh Jean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kunne |
Allan |
12-08-2005 16:55 |
|
godt lade sig gøre at passe Jean. Og det på trods af at flere kvindelige røster længere oppe i tråden kommer med påstande om at kvinder er bedre til at passe!
Men skulle nogle være i tvivl, lykkedes det faktisk Jean, ikke at blande sig i opvartningen. Egentlig kan jeg jo gå rundt og være stolt af mig selv! 
Nu glæder jeg mig til det en dag bliver min tur.
Og mine forventninger er høje - jeg bliver jo passet glimrende til hverdag, så en dag med superforkælelse vil jo være guld værd!
Allan (der snart skal passes?)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvem tager Allan? |
|
|
Er der ikke en af jer, der kan tage ham?
Jeg har ham jo hver dag. *GG*
Mvh Jean
Autostol til barn på 14 kg søges til låns i Nordjylland fra 18. til 22. august.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine telepatiske evner |
|
|
siger mig, at jeg skal rå-æde tre kilo Matadormix!
Mvh Jean
Autostol til barn på 14 kg søges til låns i Nordjylland fra 18. til 22. august.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Passe Allan??? |
camillalai |
12-08-2005 17:51 |
|
Hvad indebærer det lige præcis at passe dig, Allan??? Hvad forventer du af din oppasser, hvilke krav stiller du??? Det kunne da være at jeg kan passe dig, hvis Jean ikke orker det.
Hilsen Camilla.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Små krav |
Allan |
12-08-2005 18:06 |
|
Jeg er sikker på at du vil kunne begå dig som oppasser. Du har jo mega-flyde-sofaen + spa, og det kombineret med en god omgang massage, pizza, film og ellers bare reagere på mine vink, så er det jo en smal sag at passe mig! 
Allan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sen opdatering |
|
|
Jeg har jo helt glemt at rose mine oppassere. Fy dog!
Jan passede mig i fire dage og vejret blev da selvfølgelig til at ligge på græsset med bog og cola.
Jeg kom til at tømme opvaskemaskinen en gang, men der fik jeg altså også en skideballe 
Så med meget besvær fik jeg overtalt mig selv til IKKE at støvsuge, selvom jeg havde min fuldautomatiske kiksespreder med.
Ellers stod den på badekar, servering af mad og om aftenen film, slik og liggen i bunke i sofaen.
Det var dejlig dejlig afslapning!
Camilla har påtaget sig at passe mig hver mandag aften.
Den første mandag, altså i sidste uge, brugte vi på at ligge i bunke i megaflyderen hvor vi så Amarican Pie 1 og 2 og Camilla havde sørget for kaffe, varm kakao, øl, slik og kage.
I mandags lå vi i hver sin sofa i stuen og snakkede, mens vi ventede på at Camillas kæreste kom med pizza til os. Mums!
Vi tog hjem til mig efter at have spist. Allan arbejdede sent, så jeg måtte selv hjem og hente og putte Emilie, men da hun var puttet, hyggede vi bare videre her.
Det er altså guld!
På onsdag skal jeg passes af Line og der har Camilla været så dejlig at tilbyde pasning af Emilie.
Mvh Jean - Der efterhånden er temmelig meget gladere og har godt af at komme lidt ud engang imellem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skal lige siges..... |
camillalai |
08-09-2005 16:18 |
|
Jeg synes lige, at det vil være på sin plads at sige, at Jean faktisk er ret let at passe... Hun stiller ikke de store krav faktisk.
Og i øvrigt er det jo også rart og afslappende for mig at hygge med/passe hende. Jeg ligger jo lige så meget som hun gør; ren hygge!
Men på onsdag skal jeg nok ikke forvente at ligge på langs, for der er jo gang i den lille Emilie-pige. Men jeg glæder mig bestemt også til det!!!
Hilsen Camilla.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hm, måske er jeg |
|
|
simpelthen for blid!?
Er jeg virkelig så nem? Så kan jeg jo snildt tillade mig at stille højere krav.
Mvh Jean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej, nej, Jean |
camillalai |
08-09-2005 22:03 |
|
Det var såmænd ikke for at du skulle stille højere krav... Du er jo ganske tilfreds med pasningen, som den er nu, så hvorfor stille højere krav??? Eller er det fordi at din oppasser ikke må hygge sig samtidigt med at han/hun passer dig???
Men ja du er BLID
Nu må vi se, hvordan du vil klare dig uden pasning på mandag, for der skal jeg nemlig arbejde; øv. Men din onsdagspasning kan måske dække dit behov ind??? Det håber jeg da.
Hilsen Camilla.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg VIDSTE |
|
|
at jeg kunne få dig op af stolen ved at sige "blid", Camilla
Jeg er fuldt ud tilfreds! Og selvom at jeg vil savne din pasning på mandag, så bliver jeg mere og mere sikker på, at Line nok skal dække pasningsbehovet på onsdag.
Kh Jean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har du husket |
|
|
Har du husket at fortælle at planen er at fylde en masse slik og sodavand på Emilie inden at hun bliver afleveret? Og så stikke hende en pakke kiks i hver hånd.. Så kører den automatiske kiksespreder på højtryk *GG*
Mvh Jan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlig pasning |
|
|
Line kan bestemt anbefales!
Det er længe siden at 12 timer med en jeg aldrig før har mødt, er gået så hurtigt - og har været så sjove at tårene trillede.
Nogen burde give mig et årskort til selskab med hende.
Efterhånden har jeg et noget bredt program, når jeg er i Aalborg.
Jeg KAN jo ikke være der, uden at besøge Jan, Berit og nu også Line.
Tak for i onsdags, Line. Glæder mig til at gøre gengæld.
Mvh Jean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jean er vel nok nem at passe |
|
|
og let at gøre tilfreds.
Det er længe siden jeg har moret mig så meget og så især med en, som jeg faktisk ikke kender. Men det var ikke noget problem - Jean er bare lige ud af landevejen og en dejlig tøs
Jean - det årskort får du simpelthen af mig i julegave. Der var da ikke noget jeg hellere ville, end passe dig igen og være i selskab med dig så mange gange.
Jeg vil bestemt også glæde mig til at blive passet og skal prøve at være lige så nem, som du var i onsdags.
Knus
Line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|