|
|
| ja så er terminer næsten fastsat |
| Forfatter:  |
sandra winther |
| Dato:  |
13-07-2005 08:46 |
|
som jeg ahr skrevet før her inde skal jeg jo gennem 2 opererationer i år.
jeg var på haderslev sygehus den 10 juni for at blvier undersøgt og sat på venteliste for at få fjernet mine skide galdesten og blæren der til jeg skulle regne med 2 til 8 ugers vente tid har dsog ikke hørt noget endnu. øv bøv.
ja og den 4 juli her var jeg så på århus idrætsuniværsitet og blvier undersøgt der på mit højre knæ.
og ja 3-4 mdr vente tid der på en ny operartion, jeg fik jo lavet et nyt ledbånd i okstober 1999 og skla igen have lavet et nyt dog på en helt anden måde denne gang.
jeg mår ærlig indrømme at jeg gruer for den sidste op, for der skal jeg have en skine på i 8 uger bagefter og så skal jeg igang med genoptræning og det var jeg jo slet ikke sidste gang.
kommunen vil helst sende mig i skole(mangler 9 klasse) dagen efter for som min sagsbehandler siger så er det jo KUn en operation i knæet det lød virkelig som om jeg bare lige skulle have sat en ny ring i mit øe for det er jo ikke noget der gør ondt jeg skal altså bare lige gå ca 1½ km hen tilskolen fr ahvor bussen stopper kan jo ikke køre bil og så med taske på ryggen ovs ovs. jeg blev godt nok gal kan jeg love for.
men nu må vi se hvornår jeg skal opereres.
MVH Sandra W
Inliners sælges. cc crazycreek str 40. meget gode gummeihul ny bremse. ny pris med taske 1650kr nu med taske 450kr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvorfor spørger du ikke .... |
Lisbeth Sejberg |
13-07-2005 13:48 |
|
.... om du har mulighed for en form for "sygetransport", hvis du skal starte i skole efter operationen ?
Hvis du synes sagsbehandleren tager let på din situation, kunne det jo være fordi, han/hun er klar over, at du trænger til et spark fremfor ynk ?
Jeg ved godt, jeg måske skriver noget, som du sikkert ikke bryder dig om at høre, men jeg synes også tit, det er det dine indlæg bærer præg af.
Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja.... |
Oraklet |
15-07-2005 16:12 |
|
...jeg vil også foreslå at du tager og undersøger om syge transport.....
Derudover deler jeg lisbeth sejlberg s mening...
hvrfor har du i øvrigt ikk gjort 9 kl færdig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet