Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

væddemål, ang bryllup
Forfatter: 
Dato:  12-07-2005 19:32
hej med jer

Vi min veninde og jeg har gang i et væddemål, ang det at når man bliver gift så kommer der som regl noget brudeslør på antennerne på bilerne , er det noget brudeparret skal sørge for eller er det kirken som ordner det?

Jeg holder på det er brudeparret og veninden på at det er kirken...

der står en middag på højkant!

Sanne

Fast-liggende campingvogn udlejes, ligger på Hejlsminde strandcamping, skriv for yderlige info!
0
0
Svar på denne tråd

Hos os.......
Forfatter: 
Dato:  12-07-2005 19:39
var det gæsterne selv som satte det på.

Hilsen

Jette
Hej hej
Jette;-D
0
0
Svar på denne tråd

Kirken
Forfatter: 
Dato:  12-07-2005 19:44
kan da ikke have noget med det at gøre?

Kirker gør ikke mere end det de får penge for..

mvh PiaR
quantum in me fuit.

Kvalitetsheste til salg

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail
0
0
Svar på denne tråd

Det er jo noget skidt
Forfatter: 
Dato:  12-07-2005 19:45
altså medhensyn til væddemålet så er der jo ingen af os der har vundet! :-P

Fast-liggende campingvogn udlejes, ligger på Hejlsminde strandcamping, skriv for yderlige info!

-Boxerhan søges til parring af vores tæve omk. oktober - november mdr.! Skal være avlsgodkendt
0
0
Svar på denne tråd

Gæsterne selv
Forfatter: 
Dato:  12-07-2005 20:21
Det sørger gæsterne skam selv for.

Og hvis nogen har glemt, har den der har lavet ris-poser som regel rigeligt i overskud.

De finder altid ud af det selv, på den ene eller den anden måde.

mvh Jean
0
0
Svar på denne tråd

Jeg påtager mig det også gerne ....
Forfatter: 
Dato:  12-07-2005 21:00
.... hvis brylluppet vel at mærke foregår i Ringive Kirke :-)
Jeg bor tæt på kirken og har gjort det for en kollega, der havde en søn der blev gift.
Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd

jamen det er da de
Forfatter: 
Dato:  13-07-2005 08:17
stumper af brudens slør gæsterne hiver af de binder på bilerne alså som de hiver itu samtidig med manden strømper ryger.....det gjorde de dengang jeg blev gift og har da selv været til bryllupper og gjordt det på den måde
Mange Hilsner Henriette {>

;-D ;-) B-) ;-D

medlem af AHNA<

Den, der ler sidst, tænker langsomst
PONYTRÆFKNABSTRUPPER PONYFØL SÆLGES
0
0
Svar på denne tråd

hold da op
Forfatter: 
Dato:  13-07-2005 08:29
det må da være surt for hende der så har lejet hendes brudekjole og slør.....

nå men det ser ud til ingen af os vinder.

klem sanne

-Boxerhan søges til parring af vores tæve omk. oktober - november mdr.! Skal være avlsgodkendt
0
0
Svar på denne tråd

vi gjordte det sådan
Forfatter: 
Dato:  13-07-2005 08:31
da begge mine brødre blev gik med 2 mdr mellem rum at når brudeparret der kl 0:00 har danswet brudevalsen så skal brudesløret og sokkerne på brudeparret jo klippes i stykker og fra brudesløret som jo blvier klippet i stykker sætter man det på bilantennen og dem der ikke har fåret noget skaffer noget selv.

kirken sørger IKKE for sådna noget det er gæsterne selv der skal det hvor har hun da hørt det henne???

MVH Sandra W

Inliners sælges.
cc crazycreek str 40. meget gode gummeihul ny bremse.
ny pris med taske 1650kr
nu med taske 450kr
0
0
Svar på denne tråd

Det er gæsterne
Forfatter: 
Dato:  13-07-2005 10:21
der sætter tyllet på antennen, og de fleste gør det i forbindelse med at bilen bliver pyntet til at køre i efter brylluppet, hvor der også kommer dåser på mm.

Man siger også at man ikke må pille tyllet af antennen, det skal selv falde af, ellers bringer det uheld.

DianaB
0
0
Svar på denne tråd

Riverboy
Forfatter: 
Dato:  13-07-2005 14:51
du kan ikke leje sløret alligevel - kun kjolen. Netop af den grund, at sløret bliver klippet i stykker efter brudevalsen, sammen med gommens strømper.

Nogle gæster har på dette tidspunkt allerede sat et stykke tyl fast i antennen - men de fleste tager det stykke slør, som de har klippet af bruden og sætter på antennen.
0
0
Svar på denne tråd

Sjovt nok
Forfatter: 
Dato:  13-07-2005 14:57
Blev mit slør IKKE revet i stykker , vores gæster viste at den sindssyge tradition var bruden IKKE fan af

Illum
0
0
Svar på denne tråd

leje af slør
Forfatter: 
Dato:  13-07-2005 15:08
jow det kan sagtens lade sig gøre... det gjorde en bekendt af vores hendes den blev lejet!

hilsen sanne

:-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider