input. Så jeg er ikke den eneste der har oplevet dette. De vil få et brev fra mig hvor jeg skriver hvordan jeg har oplevet dette og at jeg absolut ikke vil søge der hvis de senere vil slå en stilling op der.
Det var ellers hos en kendt kvindelig hjerneforsker....
Boatdrink: jeg skriver ansøgningerne efter hvert stillingsopslag. Har fået et kursus i hvordan man skriver stillingsopslag og fremhæver sine fortrin i forhold til stillingens krav.
Jørn: meget pænt af dig at foreslå at søge ind på Dako igen. Men når man blev fyret derude fra, for nogle måneder senere erfare at man ansætter folk i "dyre" stillinger samt man også blev pålagt at modtage en bonus, så har man bare en sårende følelse for at arbejde for en virksomhed som ikke ved hvad er op og ned i økonomien............. gad vide om den fyringsrunde var en form for udrenselse ????
I den virksomhed som min mand arbejder i, havde de en fyringsrunde året før den på Dako (i 2003) siden 2003 har de ansat 4 nye medarbejdere (fordi 4 enten gik på pension eller flyttede fordi København blev for dyr at bo i). Så det siger noget.......... det var også en forskningsvirksomhed i Lyngby.
Desuden søger jeg også noget på deltid, da jeg gerne vil tilbringe min fritid sammen med drengen
Men jeg søger videre.....