Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

hjælp søges
Forfatter: 
Dato:  04-07-2005 11:27
Jeg var for 3 år siden i et lægerevarende forhold som desværre sluttede ret trist. Vi har ikke snakket sammen siden. Nu sidder jeg og rydder op i mine ting og finder nogle af af hans billeder, dvs billeder af ham og hans familie, og nogle fra vores ferier sammen. Hvad skal jeg gøre? Sende dem til ham eller lade det ligge?

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du
Forfatter: 
Dato:  04-07-2005 11:57
Hvis du ikke selv vil beholde dem, så ville jeg smide dem ud. Når kæresten ikke har savnet dem de sidste tre år, så kommer han sikkert heller ikke til det nu..

Mvh Jan

Fotografering for alle
JP-photo
Speciale i heste og portrætter
0
0
Svar på denne tråd

Du kan også....
Forfatter: 
Dato:  04-07-2005 12:00
sende de billeder der omhandler ham og hans famillie, behold eller smid de andre billeder ud fra jeres fælles ferier.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville
Forfatter: 
Dato:  04-07-2005 12:19
smide det ud.

Hvis du sender det til ham, vil det nok blive fortolket som at du gerne vil have kontakt til ham igen. Hvorfor ellers sende noget til ham?

Jeg ville synes det var underligt, hvis en af mine exer pludselig sendte noget til mig fra dengang da...

Køb billigt her
Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd

smid ud
Forfatter: 
Dato:  04-07-2005 12:54
smid det ud ellers kan han tro at du ønsker kontakt / eller mere igen !!!! han har jo ikke mangled det vel ;-)
nikita :-D
0
0
Svar på denne tråd

Hvis ikke
Forfatter: 
Dato:  04-07-2005 13:10
det generer dig at have det liggende, så kunne du jo også bare smide det i en kasse og gemme det på loftet. Hvis du så nogensinde møder manden igen, og i er på talefod, så kan du jo oplyse ham om at du forresten har det liggende.
Og SKULLE han nu selv komme i tanke om det og henvende sig, ja så kan han jo få det.

Du kan også bare smide det i en kuvert og skrive "fandt det her under oprydning, regnede med du gerne ville have det."
Det synes jeg ikke der er meget opfordring i :-)

Og du kan da også bare brænde det :-D

Synes ikke du skal have dårlig samvittighed eller kvaler ved nogen af løsningerne.

Mvh

-Helle

** Jeg har i dette indlæg givet udtryk for min personlige holdning - og denne står jeg ved - lige indtil jeg ændrer mening ** ;-D

** Der findes 10 slags mennesker i verden: Dem der forstår binært, og dem der ikke gør ** :-D
0
0
Svar på denne tråd

Kyl dem
Forfatter: 
Dato:  04-07-2005 14:24
Dog ud . Med mindre du glædes ved at kikke på dem .

Illum
0
0
Svar på denne tråd

ØHHH...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2005 18:41

nu ved jeg ikke lige, hvad der har holdt jer fra hinanden, så i ikke kan snakke sammen... MEN det kunne jo være, at han savnede de billeder, men bare ikke vil kontakte dig.. ???

Smid dem i en kuvert, send dem uden brev og afsender til ham, eller hans forældre.. Så er de ude af verden, uden at give dårlig samvittighed.. :) :) :)

Mkh.
Else.

Man lugter ikke af hest, man dufter.. :) :)

HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!

:) :) "Tinker/Irish Cob hingst sælges... !!!" :) :)

http://www.heste-nettet.dk/markedspladsen/hest/vis/63253/
0
0
Svar på denne tråd

Tja.......
Forfatter: 
Dato:  04-07-2005 20:03
Hvorfor ikke bare sende dem til ham - så kan han jo selv om, hvad han vil gøre ved dem?
Hilsen May-Britt B-)

God sommerferie til alle :-)

Pas godt på Jeres heste derude - stadig 0 opklaring vedr hestemishandlingerne.
0
0
Svar på denne tråd

send dem
Forfatter: 
Dato:  05-07-2005 13:48
Ja send dem til ham, men smid f.eks de billeder ud, hvor du selv er med på. Du behøver vel ikke skrive et brev til ham, så opfordrer du jo heller ikke til noget.

Kh Katja aka. Castor the Champ.

Se vores føllebasse 2005 i tråden her
0
0
Svar på denne tråd

tjaaee
Forfatter: 
Dato:  05-07-2005 15:20
Jeg synes, du enten skal sende dem til ham, eller gemme dem selv.
Synes det er synd at kassere fotos - om 20 år vil han eller du kunne mindes dét der var engang.

Niecer
0
0
Svar på denne tråd

ud med %&¤*"#
Forfatter: 
Dato:  05-07-2005 15:32
jeg ville da blive lidt negativ hvis min eks lige pludselig begyndte at sende gamle billeder...

bare lige en mands mening om sagen ;-)

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."

0
0
Svar på denne tråd

nemli ja
Forfatter: 
Dato:  05-07-2005 21:52
smid det ud hvis du ikke gider at have dem mere :-)
0
0
Svar på denne tråd

Hvis det var mig
Forfatter: 
Dato:  11-07-2005 14:19
Ja, jeg ville altså sende dem til ham og så skrive som HHansen skriver, synes det er noget mærkeligt noget, at smide dem ud....

Selvfølgelig skal du ikke sende, en masse ferie billeder hvor du er på, men dem hvor han og hans familie er på.

Venlig Hilsen
Louise
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider