Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Jeg savner min kiroprakter :-(
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 17:19
Ja jeg gør.. Hun har nemlig ferie de næste par uger og har kun en afløser som er der 2 dage om ugen..

Siden igår har jeg lidt af en dejlig hovedpine (smerter i nakke) som tager til hele tiden, fortsætter det med at tage til, ja så må jeg have andre til at passe mine børn. At sidde her ved computeren hjælper ikke, det ved jeg godt.
At sluge alverdens piller hjælper heller ikke, så imorgen må jeg nok tage en tur til lægen i håb om han lige kan trykke/hive eller hvad ved jeg så det bliver til at holde ud igen.

Og hvorfor så denne hovedpine, jo det skyldes såmænd en rideulykke for 2 år siden. Jeg har beskadiget de store muskler der går op i nakken og som til tider spænder kraftigt op. Og skadet nervebanerne i venstre arm så jeg nu skal til neurolog i næste mdr. Og en hel masse andre småting.

Alligevel hører jeg til en af dem der var heldige, jeg kan stadig sidde, gå, spise og fungere normalt.
Det var min ridehjelm der flækkede, ikke min hjerneskal.

Hvad gør i andre hvis i får så ondt at i ikke kan holde det ud længere? Jeg ved jo på forhånd at almindelige piller ikke hjælper mig.

0
0
Svar på denne tråd

få en bonyl
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 17:30
udskrevet hos din læge !!

Det er en gigtpille og den har en virkning så man første gang føler at man er løbet over af en elefant :-P

Jeg har i 15 år døjet med migræne og stærke smerter fra nakke og skulder efter at have slået en gigantisk kolbøtte med min hest :-(

Desværre er det aldrig blevet meldt til nogen forsikring og på den måde anerkendt så jeg har "vænnet" mig til at have ondt og til at visse bevægelser kunne ikke laves uden at blive straffet i ugevis bagefter ..

Så for 3 år siden fik min gemal piskesmæld og fik "bonyl 500mg" udskrevet til at tage nakkesmerterne med .. og næste gang jeg fik ondt skulle jeg da lige prøve om de osse virkede på mig :-)

- og det gør de!! (y)

De sidste 3 år har jeg haft 2!! (og nogle ½ ) anfald .. men jeg kan mærke hvornår de kommer og når nu at tage en pille og lægge mig indtil den virker - og så er der ingen "efter smerter" pga spændingerne (y)

Hør din læge om du må få dem ..

June

Man er klog når man ved, hvad det er man ikke ved noget om

Medlem af:

itchy bitchy witch klubben - VI DANSER GODT!!
0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil lige
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 18:13
tage en snak med lægen så hurtig jeg kan komme ind til ham. Har lige fundet min halskrave frem igen, den støtter da lidt. Jeg kan bare ikke fordrage at have noget om min hals.
Har haft astma så føler lidt det er samme fornemmelse som ved et anfald.

Miniature hingsteplag avlsemne sælges.
Dk´s mindste avlsgodkendte miniaturehingst tilbyder bedækning sommer 2005.
Miniature hoppeplag sælges.
Mini-knabstrupper hoppe sælges.
0
0
Svar på denne tråd

Nu kan jeg
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 18:45
ikke se hvor du bor, men healing kan hjælpe.. også selv om man ikke tror på det...

Céleste

Det er kun med hjertet, man kan se rigtigt. Det vigtigste er altid usynlig for øjet -Antoine de Saint-Exupery

Reikihealing se her
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider