Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

At opsøge folk...
Forfatter: 
Dato:  24-06-2005 11:29
Nu spørger jeg lige alle du kloge onkler og tanter herinde.... ;-)

Jeg skal finde en person som jeg har navn og adresse på fra 1989. Personen må være flyttet da adressen ikke stemmer overens med navnet længere.

Er der nogen af jer der har en god ide til hvordan jeg så finder personen og hvor jeg kan søge hjælp til det?

Det er avleren af min hest jeg skal have fat på..

Håber I kan hjælpe..
På forhånd TAK.

Balu - elsket og savnet..

..Der er 2 ting som dyreejer: Enten så vil man det, eller også vil man det ikke..

..Medlem af SmåRytternes Klub..

..Ønsker alle H-Ænder en dejlig sommer...

Min hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

hvorfor
Forfatter: 
Dato:  24-06-2005 11:43
skrev du ikke bare videre i din tråd på Hygge??

mvh PiaR
quantum in me fuit.

5 små følbasser

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

folkeregisteret
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 20:53
Ikke noget problem du henvender dig blot til Folkeregisteret. for 50 kr. oplyser de dig hvor vedkommende nu bor henne.

Sune
0
0
Svar på denne tråd

adresseforespørgsel
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 21:18
du køber en aresseforespørgsel på dit lokale folkeregister, den koster 52 kroner.
For at man kan købe sådan en, skal man have mindst to oplysninger om personen, navn og tidligere adresse eller fx navn og fødselsdato. Det er ligegyldigt hvilken tidligere adresse du har på personen bare personen engang har boet der.

Hilsen
Katrine
-Nothing is original
everyone imitates someone-

;-) Rigtige ryttere rider uden hjelm ;-)
0
0
Svar på denne tråd

husk lige
Forfatter: 
Dato:  28-06-2005 14:31
det kun frigives hvis man IKKE har bedt om hemlig adresse.. For så skal folkereg. fremsende forespørgsel til den/de som har bedt om denne service.

"Hygge Gumpernes Klub en FED klub"

Lørdag 13/8 -2005 eller Lørdag d. 10/9-2005 er der "GUMPE TRÆF" på Fyn meld dig til en dato. Kun for "Hygge Gumpernes Klub"
sidste frist for dato er d. 4 Juli
0
0
Svar på denne tråd

hvis hemmelig adresse
Forfatter: 
Dato:  28-06-2005 15:16
Man kan kun få oplyst adressen på en person der har navne- og adressebeskyttelse hvis man har et økonomisk krav mod denne, altså hvis personen skylder en penge og man kan bevise det, så kan man få adresseforespørgslen mod en betaling på 52 kroner sammen med dokumentationen for kravet.

Ellers kan man i sjældne tilfælde, hvis man har en såkaldt retslig interesse få oplyst adressen, men her kræver det at personen der har navne- og adressebeskyttelsen giver bemyndigelse til folkeregistret om at de må udlevere adressen, og det er meget sjældet det forekommer.

Hilsen
Katrine (som arbejder i folkeregistret)
-Nothing is original
everyone imitates someone-

;-) Rigtige ryttere rider uden hjelm ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider