Hej med jer
For dem der gider høre om, det vil jeg gerne berette lidt fra min/vores helt perfekt polderabend i lørdags:
Ved 9-tiden rullede der en prærievogn trukket af to heste ind i vores gårdsplads. Ja, undertegnede er jo ikke til at styre, så hun var taget på en morgen ridetur. Selvfølgelig til min store fryd og til vennernes store ærgelse. Jeg kom dog hjem et øjeblik efter, og fik mig da også noget af en overraskelse da der stod heste og vogn i gården.
Vi kørte af sted i hestevognen ca. 20 personer med rundstykker, kaffe og gl. dansk og SANG. Vejret var perfekt og turen fra Gadbjerg til Nørup og videre til St. Lihme og ned gennem Ravning er jo faktastik smuk. Vi endte ved Vingstedcentret, hvor vi spille en frisk lille fodboldkamp. Holdene var blandede mænd, kvinder, unge, gamle. De var supersjovt, fordi alle var med!
Herefter var der frokost i det grønne. Der var virkelig gjort noget ud af forplejningen og der var dåseøl i massevis.
Senere slog pigerne mave i græsset, mens mændene dystede på skydebanen. Pigerne gik på skydebanen bagefter mens mændende fik sig (endnu) en velfortjent øl.
Så kørtene pigerne mig til Vejle og vi spiste is på Albuen (strand)og nød solen. Herefter blev jeg kørt ind til byen, hvor jeg skulle indspille et stykke musik (PINLIGT) Først to de tog tykt @!#$ på mig, og bildte mig ind, at jeg skulle optages på video, mens jeg lavede et frækt stripnummer. Under indspilningen drillede de mig selvfølgelig også og gav mig først musestemme og bagefter mandestemme.
Nu var klokken 17.30 og jeg blev kørt hjem. Her mødte jeg min kommende mand som havde været ude og bakke med lastbil og anhænger og havde været til gocart-race på Flyvestation Vandel. Vi fik en time til at hilsepå vors datter, gå i bad og klæde om.
Kl. 18.45 blev vi atter hentet og kørt hjem til et par venner der bor i nærheden. Her var der dækket op på terassen til det helt store grill-arrangement. Bøfferne kom på grillen og senere kom der shots i glassene. De bedste skytter fra skydebanen blev kåret. Det var sjovt nok bruden og gommen, der havde skudt flest point. Vi havde begge 181 point. Desuden blev der kørt noget rundt i hvorfor visse andre(heribladt to jægere havde et noget dårligere resultat) Vi havde det rå-hyggeligt hele aftenen.
Ca. kl. 01.00 brød vi op. Nu skulle der sker lidt mere. Vi blev kørt til Vejle. Piger og drenge hver for sig. Så var der fri leg i nattelivet. OH WHAT A NIGHT
Kl. 06.00 stod i atter i vores gårdsplads. Stangbacardi og bundlykkelige.
Sikke en herlig dag. Helt perfekt og lige efter mit hoved. Alle deltog i aktiviteterne og havde det sjovt. Jeg skulle ikke gennem tusind latterlige aktiviteter, mens de andre stod og gloede. Vi havde det så hyggeligt, vejret var perfekt og folk (herunder os selv) blev først for alvor berusede hen under aften.
Hvor er vi heldige, at have så mange dejlige venner og familie. Nu glæder vi os til at se dem allesammen igen til vores bryllup d. 2. juli. Bare nu vejret bliver ligeså godt
Mange hilsner
Katja