Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Hvem vil I gerne sende til
Forfatter: 
Dato:  22-06-2005 19:25
Bloksbjerg i morgen??? ;-)

Det behøver jo ikke udelukkende at være kvindelige eksemplarer. ;-)

Jeg har et par kandidater:

Min absolut IKKE kære nabo ryger afsted som 1. prioritet!!! :-*

Så har jeg et par overordnede kolleger, som jeg også gerne leverer koste til ...

Og så er der lige hende fra reklamefilmene:
"VI SES I BIVA!" ... 8-)

Flere bud?

Venlige Sct.Hans-hilsener fra
Nina
0
0
Svar på denne tråd

Min mor...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2005 19:57
og så et par andre kvindevæsner... En ved navn eva og en ved navn camilla... ;-D

Så jeg må vist ud og købe en tre stykker... :-D

Gitte

8-) Hellere være en original end en kopi :-P
0
0
Svar på denne tråd

min svigermor
Forfatter: 
Dato:  22-06-2005 21:27
ryger klart af sted imorgen.

Så er der osse et par tidligere veninder som får en kost imorgen.
0
0
Svar på denne tråd

De væsner.....
Forfatter: 
Dato:  22-06-2005 22:52
jeg blev for trætte af er for længst røget til Bloksbjerg eller tilsvarende ;-)

Når jeg er så træt af folk, at jeg ikke gider bruge mere krudt på dem, ryger de ud af mit sind, og får ikke længere lov til at fylde noget som helst - og i overført betydning er de så meget længere væk end Bloksbjerg *LOL*!

Lige pt er der ingen kandidater - men der skal såmænd nok dukke nogle op hen ad vejen :-)

Livet er for kort til at bruge på uværdige personer :-)

Hilsen May-Britt B-)

Healing mv. for dyr og mennesker.
0
0
Svar på denne tråd

min sindsyge nabo
Forfatter: 
Dato:  22-06-2005 23:04
jeg har en sindsforstyrret nabo der begynder at skrige midt om natten...Hun er ikke helt bagt færdig oveni knolden.

1 stk afskyeligt kvindemmenske fra ... måtte også godt smides på kosten og smutte med på Bloksbjerg...mage til ubehagelig heks skal man lede længe efter
0
0
Svar på denne tråd

Min underbo's
Forfatter: 
Dato:  22-06-2005 23:11
HUND! Og hun kan da såmænd få lov til at gøre den følgeskab. :-*

Og ellers ingen kandidater, for livet er for kort til denslags, skriver jeg og lyder frelst :-P

Glædelig midsommer. Var det forresten ikke igår at vi havde årets længste dag?

Céleste

Det er kun med hjertet, man kan se rigtigt. Det vigtigste er altid usynlig for øjet -Antoine de Saint-Exupery

Reikihealing se her
0
0
Svar på denne tråd

En klasselærer...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2005 07:49
min datter har haft i folkeskolen 2-6. klasse ryger afsted i aften, helt sikkert. :-* En matermatiklærer fra samme skole, der fortæller børnene at de ALDRIG bliver bare nogenlunde til matematik (fjols) ryger afsted sammen med hende, så kan de have det så godt.

Min nabo (kvinden) til venstre side ryger også. Hun tager sin hund med. :-* Manden og børnene må hun godt lade blive hjemme.

Og ellers så glæder jeg mig sådan til Skt. Hans i år. Dejligt at det for engang skyld skulle blive noget vejr man kan bruge til noget.
:-D

Misund aldrig nogen hans tilsyneladende lykke
Du kender ikke hans hemmelige sorger.
(indisk ordsprog)
:-)
0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg glæder...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2005 10:07
mig også. Rigtig dejligt med det gode vejr.

Hvis jeg skulle sende nogen afsted, skulle det vist være en gammel veninde, som faktisk altid har været lidt af en heks. Sjovt nok har jeg aldrig tænkt på at sende hende afsted til Bloksbjerg, men det tror jeg, at jeg vil gøre i år, så kan det være, at hun kan komme ordentlig ud af mit liv ;-D

Ønsker god Sankt Hans aften til alle.

Mvh K
0
0
Svar på denne tråd

Sankt hans
Forfatter: 
Dato:  23-06-2005 10:45
Jeg vil gerne sende min depression af sted. Kan man det?

Derudover håber jeg bare på godt vejr, vi skal have høet læsset og ind i aften, så SH bliver der nok ikke for meget af, men hyggeligt skal det nok blive.

God Sankt Hans til jer andre.
God hø sælges. Ringe 5750 Midtfyn. Henvendelse på mail mkcs@5750.dk
0
0
Svar på denne tråd

UUUUhaaaa.......
Forfatter: 
Dato:  23-06-2005 11:10
Det ser ikke ud til at blive hyggeligt på Bloksbjerg i år......... med alt det revl og krat I sender afsted.....Jeg plejer ellers at mødes der med vennerne.....når min familie altså sender mig afsted....... ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Måske man skulle...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2005 12:46
Måske man skulle indføre en ny tradition her i DK. I stedet for som amerikanerne at sende et hjertekort anonymt til ens "elskede" på valinteines day. Så kunne vi anonymt sende et lille brev og en mini kost til dem man mente burde ryge til Bloksbjerg ;-D

Men jeg har nu ikke rigtig nogen at sende dertil i år. Min svigermor og svoger har pludselig ændret kraftigt syn på mig efter jeg er blevet gift ind i familien - der er åbenbart forskel på at være samboende i 8 år og så at være gift 8-)

Men det kan jo' være at situationen er en anden til næste år ;-D

Hilsen

Trine
0
0
Svar på denne tråd

MBN kan
Forfatter: 
Dato:  23-06-2005 15:40
du så komme ud af mit hoved :-@

Du skriver PRÆCIS hvad jeg føler og efterlever.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider