Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Studievejledning efter uddannelse - HVOR?
Forfatter: 
Dato:  21-06-2005 13:22
Er der nogen der har et bud på hvor man kan henvende sig for at få vejledning om studier - når man nu engang har været på arbejdsmarkedet i nogle år???

Bedækning tilbydes ved kåret miniature hingst

Se præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Hvad kunne du...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2005 13:53
.... tænke dig at blive?

Jeg kan se du er fra Mørke. Hvordan det lige er der oppe ved jeg ikke. Men her på Fyn, der er et sted som Tietgenskolen i Odense et rigtigt godt sted at starte. Eller et AMU center.

Lad os høre hvad du vil være? ;-D nysgerrig er man jo!

MVH Sussie :-D
0
0
Svar på denne tråd

Har flere forskellige
Forfatter: 
Dato:  21-06-2005 14:05
Jeg har da et par forskellige ting som jeg godt kunne tænke mig!

Har overvejet:
Pædagog
Fysioterapeut
Veterinærsygeplejerske
Og han endda haft en tanke inde på Jordmoder....

Men når man læser alle optagelseskravene står der jo alt muligt med kvoter osv. - jeg fatter ikke halvdelen af det.
Og det ville jo være rart med lidt vejledning om hvordan man bedst opfylder kravene for sig selv og uddannelsen.

Jeg har da Randers og Århus i nærheden men spørgsmålet er bare hvem man kan henvende sig til.

Er simpelthen bare blevet så træt af at knokle i en butik altid - selvom jeg sælger rideudstyr!

Bedækning tilbydes ved kåret miniature hingst

Se præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Studievejledning...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2005 08:44
Hmm. Afhængig af, hvad du vil læse, så er der studievejledere på hvert studie. :)

F.eks. henvendte jeg mig til studievejlederen på psykologiretningen og fik en masse foldere, ansøgningsskema, etc.

Ud over det kan du også søge efter det på nettet.

-+- Zip.
0
0
Svar på denne tråd

uddannelsesguiden.dk
Forfatter: 
Dato:  22-06-2005 10:30
her er der en oversigt over alle uddannelser i dk.

Min kæreste er i samme situation som dig at han skal have en voksenuddannelse men det er nu lidt sværere at finde ud af reglerne som hvis man kom lige fra gymnasiet.

På siden er der også en oversigt over hvor man kan få en overordnet vejledning til de forskellige studier, så kan man jo altid selv tage kontakt til den uddannelse der har ens interesse

>o< Charlotte
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider