Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Øreproblemer og flyvning
Forfatter: 
Dato:  08-06-2005 14:31
Jeg står netop foran at skulle flyve på charterferie i denne uge men er hjemme fra arbejde pga. formentlig en virus, hvor jeg har ondt i halsen og især ørerne. Jeg har helt klart fået det bedre, men jeg er stadig øm i halsen, og mine ører er ikke helt OK. Skal jeg være opmærksom på det, når jeg skal flyve på fredag??
Overvejer om jeg skal have noget, så mit tryk i ørerne ikke bliver for stort?
Hvad siger I andre?
Anne
0
0
Svar på denne tråd

Du skal gå til læge
Forfatter: 
Dato:  08-06-2005 15:04

Hvis du har mellemørebetændelse, må du ikke flyve, så det gælder om at få gjort noget ved det, så du ikke ender med at ligge syg i hele ferien.

Ellers næsespray til at skaffe luft ca. 20 - 30 min. før flyet letter og lander, og så tyggegummi - er de bedste forslag, jeg kan gi.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg kommer
Forfatter: 
Dato:  08-06-2005 19:51
lige fra ørelægen med min lille datter som har væske i mellemøret (ikke betændelse)
Og han spurgte om vi skulle ud og flyve for så ville han på det kraftigeste fraråde det.

Så er jeg dig, så ville jeg smutte en tur til min læge imorgen og få ham til at tjekke ørene så du ikke ender med godt og grundigt ondt i ørene.

Miniature hingsteplag avlsemne sælges.
Dk´s mindste avlsgodkendte miniaturehingst tilbyder bedækning sommer 2005.
Miniature hoppeplag sælges.
Mini-knabstrupper hoppe sælges.
0
0
Svar på denne tråd

Allerførst
Forfatter: 
Dato:  08-06-2005 20:32
tal med din læge, ellers har jeg selv arbejdet som stewardesse tidligere, og det hjælper hvis man tager 2 plastikkrus og presser dem mod hvert øre.....

Men igen, tal med din læge. Væske i mellemøret kan forsage sprængte trommehinder. - Og det gør avs....

Rigtig god ferie.

KH

Linda
0
0
Svar på denne tråd

Tak for rådene
Forfatter: 
Dato:  08-06-2005 21:10
Jeg ringer fluks til min egen læge i morgen tidlig, for mine ører er stadig ikke gode.
Heldigvis har vi afbestillingsforsikring ved sygdom, hvis det skulle gå helt galt.
Anne
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider