Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

jeg trænger til en peptalk
Forfatter: 
Dato:  05-06-2005 13:35
Uha. Min hest er begyndt at væve fordi hun står alene pga boksen ved siden af er tom. Hun er ensom og mangler social kontakt med andre heste. MEN de vil på gården ikke rykke hende en plads hen så hun kan se de andre heste. Nu har jeg fået en god snak m pretty fancy herinde samt nogen jeg kender. Og læst mig frem på nettet. At det IKKE smitter (det er derfor de ikke vil rykke hende)
Jeg har printet jeg ved ikke hvor meget materiale ud med "beviser" og nu skal jeg så ud og forlange at de flytter hende.
Men jeg tror bare ikke de gør det alligevel og har bare så lidt lyst til at skulle stå og diskutere.
gravid og 3 uger til termin, det er bare ikke nu jeg har brug for de her problemer eller at styrte rundt og finde et nyt sted til hende.

Kan I ikke gejle mig lidt op, så jeg er klar til kamp her i aften når jeg skal ud på gården?

0
0
Svar på denne tråd

døgnfold
Forfatter: 
Dato:  05-06-2005 16:29
Kunne det ikke være en mulighed at lukke hende på døgnfold?
Så kan det være hun har glemt uvanen når hun kommer ind igen og du har bedre tid til babyen når den kommer.

Camille
0
0
Svar på denne tråd

døgnfold
Forfatter: 
Dato:  05-06-2005 18:25
enig med de andre i, at du skulle lukke hende på døgnfold. Det løser ikke problemet med måske er overskudet der mere i september

Hilsen

Sanne

ca. 300 kg. hel havre sælges. Skal afhentes. Pris 300 kr.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider