Jeg ved bare ikke lige hvor!!
Har lige set den udbetalingsmeddelelse fra kommunen, hvor der står, hvad jeg har fået overført denne måned... Knap 800,- mener de det kan blive til, og så er der en lille notits med oplysningspligt.
Så er det så, at jeg godt kunne tænke mig at vide, hvad det er jeg åbenbart ikke har oplyst, for jeg har da oplyst, at jeg fik penge tilbage i skat. Og mine feriepenge har jeg også oplyst, da jeg ellers ikke ville kunne få dem udbetalt. Desuden blev de trukket fra i sidste måned!
At de trækker den overskydende skat fra kan jeg gå med til, men når jeg ikke aner hvorfor jeg ikke har fået mere udbetalt, så er man jo bare et stort

-Skal have ringet til dem i morgen!
Faktisk havde jeg regnet med at jeg skulle ud og have lidt nyt tøj i morgen, men det må jeg da vente med (Er bare ved at trænge til nyt tøj, for jeg ahr kun 2 par bukser der ikke er i stykekr!), for med 800,- kr så kommer vi da ikke langt, når der også snart skal købes bleer. Og der skal jo også mad på bordet! Og kæresten kan ikke hjælpe ret meget økonomisk, da han først får penge på fredag (Hvis vi er heldige!), og de fleste af dem går til budget og de 15 kg. kød, som vi har bestilt. -Vi må så leve af kød og selvsåede radiser i juni...