Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Må have en masse penge...
Forfatter: 
Dato:  31-05-2005 23:18
Jeg ved bare ikke lige hvor!! ?:-)

Har lige set den udbetalingsmeddelelse fra kommunen, hvor der står, hvad jeg har fået overført denne måned... Knap 800,- mener de det kan blive til, og så er der en lille notits med oplysningspligt.

Så er det så, at jeg godt kunne tænke mig at vide, hvad det er jeg åbenbart ikke har oplyst, for jeg har da oplyst, at jeg fik penge tilbage i skat. Og mine feriepenge har jeg også oplyst, da jeg ellers ikke ville kunne få dem udbetalt. Desuden blev de trukket fra i sidste måned!

At de trækker den overskydende skat fra kan jeg gå med til, men når jeg ikke aner hvorfor jeg ikke har fået mere udbetalt, så er man jo bare et stort ?:-)
-Skal have ringet til dem i morgen!

Faktisk havde jeg regnet med at jeg skulle ud og have lidt nyt tøj i morgen, men det må jeg da vente med (Er bare ved at trænge til nyt tøj, for jeg ahr kun 2 par bukser der ikke er i stykekr!), for med 800,- kr så kommer vi da ikke langt, når der også snart skal købes bleer. Og der skal jo også mad på bordet! Og kæresten kan ikke hjælpe ret meget økonomisk, da han først får penge på fredag (Hvis vi er heldige!), og de fleste af dem går til budget og de 15 kg. kød, som vi har bestilt. -Vi må så leve af kød og selvsåede radiser i juni... 8-)

Hilsen Tina >o<
0
0
Svar på denne tråd

du er landmand ikke?
Forfatter: 
Dato:  31-05-2005 23:32
får du så ikke løn fra din arbejdsgiver, mens du er på barsel? Eller hvad er det for nogle penge, som er "strandet"? Det var dog en ubehagelig situation. Een ting er, da man læste og kunne leve fjorten dage på pasta og ketchup - men når man har et barn er det lidt mere vigtigt at man har "til dagen og vejen"... Håber da i finder ud af det og det går i orden!
0
0
Svar på denne tråd

Det er ved
Forfatter: 
Dato:  31-05-2005 23:45
at være længe siden, at jeg arbejdede inden for landbruget... Snart 2½ år siden! (Har lige været på besøg hos min daværende arbejdsgiver i dag)

Efter jeg flyttede ned til kæresten sidste år, så blev jeg fra august arbejdsløs, så der røg jeg på kontanthjælp. Og så er det jo kommunen jeg har fået fra siden...

Hvis jeg ellers bare vidste, hvad det er de mener jeg må have glemt at oplyse, så ville jeg da gøre det! -Og kan da lige tilføje, at det var ved et rent tilfælde, at jeg fandt ud af, at jeg havde fået penge tilbage i skat, da det kun kan ses på min kontooversigt!

Hilsen Tina >o<
0
0
Svar på denne tråd

Feriepenge
Forfatter: 
Dato:  31-05-2005 23:49
er der da betalt skat af en gang...?!? Forventes du at dobbeltbeskattes af dem?

Jeg undres på dine vegne!

C

Det er kun med hjertet, man kan se rigtigt. Det vigtigste er altid usynlig for øjet -Antoine de Saint-Exupery
0
0
Svar på denne tråd

Céleste
Forfatter: 
Dato:  01-06-2005 00:04
Sådan er kommunen!! -De tager helst mere end de giver!

Hilsen Tina >o<
0
0
Svar på denne tråd

Og forresten
Forfatter: 
Dato:  01-06-2005 05:02
så tager banken de 500,- til afdrag på banklån...

Hilsen Tina >o<
0
0
Svar på denne tråd

Nu er jeg
Forfatter: 
Dato:  01-06-2005 09:00
godt nok ikke inde i kontanthjælpsreglerne. (pyha langt ord)

Nå, men jeg har en kusine der er på kontanthjælp.
Hun fik da 3000 tilbage i skat. Og hun blev da ikke trukket i den anden ende. Jeg har lige ringet og spurgt. Så er du sikker på at du skal trækkes. Altså man betaler vel skat af sin kontanthjælp? Elller hvad?

For mig lyder det jo lidt mærkeligt.

Håber da at det bare er en fejl.

MVH Vibeke

0
0
Svar på denne tråd

Har fået
Forfatter: 
Dato:  01-06-2005 10:44
snakket med kommunen. Der var sket en fejl, så jeg vil få de resterende penge i næste uge. -Og faktisk ved jeg ikke om de trækker det jeg har fået tilbage i skat...

Jeg er så glad for, at min rare bankmand ville give mig et overtræk indtil næste uge, hvor pengene går ind.

Hilsen Tina >o<
0
0
Svar på denne tråd

Nååeh, så
Forfatter: 
Dato:  01-06-2005 23:32
kan jeg bedre forstå det!!!

C

Det er kun med hjertet, man kan se rigtigt. Det vigtigste er altid usynlig for øjet -Antoine de Saint-Exupery
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider