Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

eksamen next stop jobsøgning
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 17:52
Ja så blev jeg færdig med eksamen og skal bare være to måneder mere på jobbet, så er jeg helt færdigudlært.
Eksamen gik godt jeg fik et dejligt 10 tal så der er ikke nogen problemer.

Men nu skal jeg jo pludselig til at søge job. Eftersom jeg er elev i skatteforvaltningen og det område overgår fra komunen til staten skal jeg nok ikke regne med at få job der. Den kommune jeg er elev i vrimler det heller ikke ligefrem med stillinger jeg kan søge, så nu er jeg begyndt at kigge udad for at finde et godt job.

Jeg har søgt en stilling og har pt. tre andre jeg skal have smidt en ansøgning ud til, og så håber jeg bare der er noget der giver pote. Det er alle jobs jeg godt kan se mig selv i så jeg håber virkelig på et af dem.

Nu er jeg ikke så erfaren udi jobsøgningen, de tre gange jeg har søgt har jeg fået jobbet, og jeg har kun en gang prøvet at få et afslag, men det var til et job jeg heller ikke havde forestillet mig jeg fik, så det kom ikke som en overraskelse.

Har i nogle gode guldkorn som I kan anbefale jeg putter i mine ansøgninger?
Hordan "forbereder" man sig på eventuelle afslag?
Og er der andet jeg skal huske nu hvor jeg bevæger mig ud i jobsøgningsjunglen ?

Hilsen
Katrine
-Nothing is original
everyone imitates someone-

;-) Rigtige ryttere rider uden hjelm ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider