Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 hvad kan man finde på(fødselsdag)
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 09:19
hej.

min forlovet fylder 26 her den 8 juli, og jeg vil i år igen gerne holde hans dag, dog dagen efter.

sidste år da han blev 25år, ville vi holde en hemmelig fest for ham alle gæster var indviet i programmet og mandne var den enste der ikek skulle vide noget før han kom hjem, men desværre fortalte en arbejds kollega det hele.så det blev ikek som det skulle men alligevel sjovt og hyggeligt.

men i år vil vi så prøve det igen.

denne gang komemr den såkaldte arbejdskollega ikke med da hun er begyndt at lyve, så det batter og det gider vi altså ikke. hun er ret og sagt en hypokonter.

vi vil holde det i haven igen i et telt, manden vil blvie sendt ud til hans mor og far og skal lige hjælp med noget der ude, de ved også besked.

vi vil ca have 2-3 timer til at stille hele teltet op og lave maden færdig.

har i nogle forslag til hvad man kan lave af mad???

sidste år fik vi pasta i flødesovs med skinkestrimer i og ost oven på og et stort salat bord til og dessert var frugt spyd(jord,ananas,honning melon,druer, ovs ovs på spyd) og det var rigtig lækkert.

frugt spydene vil vi nok bruge i år igen da det er rimelig billigt og smager godt og ikek ligger tungt i maven.
men hvad med hovedretten???

MVH Sandra W

Autostol 0-13kg blå/hvid( som ny) 200kr
Inliners sælges.
cc crazycreek str 40. meget gode gummeihul ny bremse.
ny pris med taske 1650kr
nu med taske 450kr
0
0
Svar på denne tråd
 
 Grille!
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 09:34
Til en havefest hører da grillmad. Masser af grillmad.

Min søster og svoger holdt havefest sidste år i anledning af 30 års fødselsdag samt barnedåb.

De havde i Inspiration lejet en kæmpe Webergrill, en RanchKettle, for kun 500 kr (torsdag til mandag, og selv afhente/levere):





Samt en slush ice maskine:



Begge dele var en kæmpe succes


mvh PiaR
quantum in me fuit.


5 små følbasser

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail


0
0
Svar på denne tråd
 
 kanon ide
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 09:51
hvor kan man leje de to ting henne??? jeg bo jo i sønderjylland.

grilmad er jo perfekt hvis verjret er godt den dag sidste år blæste det nemlig go regnede en smule.'

jeg har lige regnet ud vi bliver ca 25 hvis alle kommer og det regner jeg stærkt med for jeg sender snart inbydelserne ud så er de der i god tid nemlig.



MVH Sandra W

Autostol 0-13kg blå/hvid( som ny) 200kr
Inliners sælges.
cc crazycreek str 40. meget gode gummeihul ny bremse.
ny pris med taske 1650kr
nu med taske 450kr
0
0
Svar på denne tråd
 
 Den store grill
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 09:56
har jeg set til udlejning i bla Silvan, Inspiration og BauHaus. Ellers kan en flok alm grill jo også bruges. Det ser bare ikke lige så godt ud :D

Slush ice maskinen kan du nok finde ved at google lidt. Jeg vil gerne hjælpe dig, hvis du ikke selv finder noget.

Børneudgaven af slush ice var Sprite med blå frugtfarve. Den til voksne var Fanta Wildberry med en god del vodka. Det smagte NAM!

Fordelen (en af de mange) ved en kuglegrill er at man let kan grille i al slags vejr - der er jo låg til :)
Så vejret behøver du ikke tænke på.


mvh PiaR
quantum in me fuit.


5 små følbasser

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail


0
0
Svar på denne tråd
 
 blander mig lige
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 10:06
Hvor mange var i... vi skal holde barnedåb her d. 17-7... vi skal også sidde i telt.. havde tænkt mig at bestille mad udefra, men det med grill tiltaler da mig.. hvad grillede i, og kunne i godt følge med med alle de mennesker ?
Mette

Billeder af mine børn.

Sortbrun shetlænderhoppe sælges. 3 år, efter kårede forældre. Skriv en mail for mere info.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mette(Blossi)
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 10:15
Aj - det var samme dato vi festede sidste år - på min søsters 30 års fødselsdag. De blev også gift den dag :)

Jeg tror vi var omkring 55 mennesker.

Og der var oksecolutter, chicken wings, lammekød og masser af pølser til de utålmodige.

Culotterne var lagt i grillen lige inden vi tog i kirke. Så var de klar til brug da vi var retur igen. Vingerne og pølserne var jo hurtigt klar.
Det var lagt an på at folk selv gik omkring grillen og lavede egne pølser og vinger.

Kødet var klar til brug.
Tilbehøret var salatbord, to slags flødeartofler og flute og noget mere jeg ikke kan huske :D


mvh PiaR
quantum in me fuit.


5 små følbasser

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail


0
0
Svar på denne tråd
 
 ok.....
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 10:18
Sjovt med datoen :-)

Vil da ige høre min mand om det ikke kunne være en god ide, det lyder lækkert :-)

Mette

Billeder af mine børn.

Sortbrun shetlænderhoppe sælges. 3 år, efter kårede forældre. Skriv en mail for mere info.
0
0
Svar på denne tråd
 
 vi kan godt skaffe
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 11:05
en masse grille også en enkelt kuglegril det er nemlgi vores den gmael vi synes den var for lilel så den fik min bror og svigerinde vi gav også kun 200kr for den.

ja nu kan jeg jo ikke snakke med manden om det han skal jo ikke lige frem vide noget :-P


nej det ser da helt bestemt ikke godt ud hvis der stå 5 forskellige grille der og så har man også det bøvl med at holde styr på alle kødvare, det e rjo nemmere med en stor gril hvor der er masser af plds på den.

hvis du gider må du meget gerne hjælpe mig med at finde sådna en ice maskine, børn ved jeg ikke hvor mange der kommer der, mine to er der i hvert fald og jeg regner også med mindst to mere.

nu drikker jeg ikke rigitg vodka mere jægermaister med rød sodavand eller aboslut korant(vadka) med sprite.

og selvfølig nogle bajer men ikek for mange for så ligger jeg sku for hurtig under bordet den aften og det er jo ikke meningen.

jeg har ca 3000kr til rådighed til den dag, telt er gratis da det er en af mine forældres venners telt.

drikkevar tager folk med.
så det er kun mad, og de ting der skal lejes den da pengene skal bruges til jo også en lilel gave til manden skal han jo vel have
:-D

MVH Sandra W

Autostol 0-13kg blå/hvid( som ny) 200kr
Inliners sælges.
cc crazycreek str 40. meget gode gummeihul ny bremse.
ny pris med taske 1650kr
nu med taske 450kr
0
0
Svar på denne tråd
 
 Slush ice udlejning
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 11:29
Her er et par stykker:

Discozone i Karup

City Fun - leverer i hele landet

Tinghøj Service Udlejning i Varde



mvh PiaR
quantum in me fuit.


5 små følbasser

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail


0
0
Svar på denne tråd
 
 okay mange tak
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 12:48
mange mange tak for hjælpen skriver lige siderne op.

MVH Sandra W

Autostol 0-13kg blå/hvid( som ny) 200kr
Inliners sælges.
cc crazycreek str 40. meget gode gummeihul ny bremse.
ny pris med taske 1650kr
nu med taske 450kr
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider