Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Argh - influenzaen kommer snigende
Forfatter: 
Dato:  17-05-2005 15:32

Ay ay ay - i nattens mulm og mørke sprang den frem og plantede et sejrsflag midt i mit immunforsvar! >:-( Den forbandede influenza - eller hva' det er.

Nu sidder jeg her på arbejde og kan mærke feberen og snotten stige, ømheden i kroppen tage til og halsen snørre sig sammen, så man ikke kan synke :-*

Hurtigt, hurtigt, hvilke stormtropper kan man sætte ind mod dette djævelskab? Jeg har overhoved ikke tid til at ligge syg i denne uge - side op og side ned står og venter på at blive skrevet til en international rapport m. deadline på mandag :-(

Kom med de gode råd! Er der ikke en heks derude, der læser med?

Totte

0
0
Svar på denne tråd

C-vitaminer!!
Forfatter: 
Dato:  17-05-2005 15:53
Plejer at være vidunder midler her.. jeg tager stærk c-vitamin dobbelt dosis i 3 dage... dem har virket hver gang :-)

Hygge - Lise :-)

2 stk. trenser str. X-full sælges incl. tøjler, 100,- pr. stk KIG HER
0
0
Svar på denne tråd

så er man da ikke den eneste ;-)
Forfatter: 
Dato:  17-05-2005 16:59
hejsa

uhh så er jeg ikke den eneste der har været offer for influenzaen. Er dog ved at være rask nu, har bare snotnæse så det gør noget.

Men panodiler hjælper lidt på feberen. prøv det.

Celine er solgt - snøft
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har ikke
Forfatter: 
Dato:  17-05-2005 19:22
Noget vidundermiddel desværre..
Men jeg må lige brokke mig lidt over dem som går på arbejde velvidende at de er syge, jeg synes det er så dårligt overfor kollegaer :(
Hvorfor søren skal vi smittes ???

Hvis min kollega ikke var kommet på arbejde med influenzaen, så havde jeg måske kunne nyde min uges ferie, istedetfor at ligge syg.

Der er heller ingen der takker jer for at gå syge på arbejde...
.
Hilsner Lisab.

Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

her er lidt hjælp.
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 06:49

køb 12 friske citroner og 12 friske grape frugter.
6 x dagligt, drikker du saften af en citron og en grape.

du kan tro det hjælper.

virker hver gang jeg kan mærke det er sygdoms tid.

imc
livet er herligt
nyd det mens du kan

0
0
Svar på denne tråd

Tak, doktor HN
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 10:57
Takker for alle rådene :-) C-vitamin (enten i pille- eller frugtform) samt panodiler er nok vejen frem. Det vil jeg prøve i dag, for bedre har jeg det ikke.

Lisa, du har helt ret. Det ER fuldstændig tåbeligt at gå på arbejde, når man godt kan mærke, man er ved at være syg. Det er også derfor, jeg arbejder hjemme i dag, jeg er blot kort på arbejde for at hente nogle papirer. Desværre kan jeg ikke bare lægge mig og slå helt fra, da jeg er ved at skrive den danske del af en international rapport, og hvis ikke jeg overholder min deadline, så bliver rapporten forsinket i alle lande :-(

Noget andet er, at faktisk smitter de fleste sygdomme mest INDEN, man selv mærker, man er blevet syg. Derfor kan mange mennesker rent faktisk ikke "gøre for", at de kommer til at smitte deres kolleger. Når de selv opdager, de er sløje, har de allerede smittet de andre.

Nå, men god bedring til mig og alle andre, der måtte være sløje! :-)

Totte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider