Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Renovering-glemt alt bøvlet?
Forfatter: 
Dato:  16-05-2005 16:54
Puhadada! Idag fik jeg en CD-rom fra en kammerat, og minsanten om ikke der lå billeder fra da vi købte huset i august 2001 :-@

Hold da helt fast, vi mangler stadig nogle dumme småting, som at sætte fodlister i 2 rum, de er ellers malet og klar til at skære til, MEN de ligger på hemsen i garagen BAGVED 12343545 ting som jeg bare ikke kan komme til at flytte, suk 8-)

Men det er godt nok sjovt at se igen, I er velkomne til at småkigge lidt på roderiet, billederne ligger under afsnittet Renovering af hus, på min hjemmeside:
Min side

Jeg kan huske Ricko engang viste billeder fra før og efer deres renovering, jeg synes det er sjovt at se sådanne projekter. Andre der har levet med støv og murbrokker i håret?

Louise

If you're not making dust - you're eating it!
Kik min hjemmeside her
0
0
Svar på denne tråd
 
 HAR levet ...
Forfatter: 
Dato:  16-05-2005 19:44

Nej det gør vi skam stadigt :-P

Så sent som idag har jeg stået og slebet de gamle loftsbjælker inden de skal have farve og underlofter monteret på - og mine arme er lige ved at falde af nu :-(

I næste weekend ryger der et vindue og en væg i hver sin ende af stuen og bagefter skal gulvet graves op og der skal gulvvarme og isolering i

en terassedør skal i det ene hul og en dobbelt fransk skal i det andet hul i væggen ..

og så mangler vi bare liiiige ...

Men vi har jo osse "Kun" boet her i 3½ år :-P



June


Man er klog når man ved, hvad det er man ikke ved noget om


Medlem af:

itchy bitchy witch klubben - VI DANSER GODT!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 nej nej nej
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 07:40
du må ikke nævne ordet renovering....!

Jeg har i mindst 10 år levet i byggerod mens jeg stadig boede hjemme :-(

Det var så grelt på et tidspunkt at støvsugeren ikke kunne klare støvet og stod af, hvilket betød at jeg rendte med en stor staldkost og fejede gulvtæppe i køkkenet (det var før de lavede fint nyt køkken/gang/bad)

Vi havde en transportabelt komfur med 2 blus og et skab til alle madvarer der ikke var i køleskab... Boede 5 mennesker i et lille hjørne af stuen mens det var værst.

Det var dælme primitivt, jeg skal aldrig mere bo sådan!

Mine forældre købte en billig lille gård, ALT undtagen ydervæggene og gulvet i stuen har været revet ned/gravet op... Og stalden og laden er også totalt ombygget....

Og så er mine forældre ikke engang færdige endnu!

De mangler stadig og grave gulvet op inde i deres stue og isolere det osv. Gulvene bestod/består bare ef 10 cm beton med jord og kampesten under...
Og min far har bygget på deres udestue i nok de sidste 6-8 år... Nu står ydermurerne da på den :P

Mvh Sofie Iversen

Mor til Tobias f.d. 23/11/04 {> Star Dancer's HP
0
0
Svar på denne tråd
 
 NÆVN DET IKKE
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 12:34
- har boet i og istandsat bolig gennem de sidste 9 år.

"Kronen" på værket - et nyt tag sidste efterår,- så NU og endelig kan vi læne os tilbage og bare nyde at alt er super duper og tip top i orden,

- hvis altså det ikke lige var sådan at vi, da den sidste skrue var sat i taget, "bare lige skulle ud at kikke" på en stor stor ejendom (800 m2 bolig + plads til dyrene) og resultatet blev at vi købte det,-så NU SKAL VI BEGYNDE FORFRA!

(bli´r tilsyneladende aldrig klogere)

KH og rigtig god fornøjelse til alle jer andre der også er på en "ommer"
Annette



Hus til salg i Birkerød. Se : Robinhus villa id. : 25090 eller klik på linket - http://www.robinhus.dk/ejendom/default.asp?boligid=25090

Dejlige værelser udlejes i naturskønt område, med mulighed for opstaldning af hest. Evt. samlet til et par veninder - i alt 135m2. Se mere under ejendom udlejes.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tihi...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 13:38
Vi kigger også efter andet hus med mere plads til bilerne og "mit".
Vi har både set på gammelt @!#$ der skal laves totalt om og nogle sjældne gange har der været noget der er nyrestaureret.

Og jeg havde lykkeligt glemt det indtil vi fik de skide billeder, hæhæ. Men nej jeg tror ikke man bliver klogere. I den sidste ende er det vel også pengene der spiller ind, hvis vi havde penge nok kunne man jo "bare" købe noget der var det bedre.
.......hov det minder mig om jeg hellere må Lotto idag 8-)

Louise

If you're not making dust - you're eating it!
Kik min hjemmeside her
0
0
Svar på denne tråd
 
 også her
Forfatter: 
Dato:  19-05-2005 12:40
Vi overtog vores "nye" hus i 15. dec. og har siden da rodet og regeret i længere tid.
Vi har fået sat nye lofter op i stuen, køkken og entre (ca. 90 m2) i gips, der skulle spartles, glasfilt på og males adskillige gange.
Vi har malet i stuen, køkkenet, entreen, soveværelset og kontoret, samt fået høvlet gulve af i hele hytten, det havde vi dog en prof. til. (manger en smiley der sveder)

Derudover har vi fået lavet vores walk in skab færdigt og fået sat ny bordplade op i køkkenet.

Vi mangler nu kun at hovedrenovere 3 rum, hvor vi gik i gang med det ene i går aftes, så det går da fremad, samt sætte et nyt skab op i entreen :-P

Udover dette skal vi have nyt tag på hytten, når forsikringen engang hoster op med nogen grunker til det 8-)

Så der er vist nok at lave til de næste par år ;-)

Puskin
0
0
Svar på denne tråd
 
 I samme båd.
Forfatter: 
Dato:  19-05-2005 14:00
Vi købte i 1998 et gammelt bondehus med stråtag (det som der var tilbage) og hele molevitten. Vi har efterhånden fået isoleret stue og køkken, isat nye termoruder, lagt nyt stråtag på, lavet nyt køkken, lagt gulvvarme osv.

Nu mangler vi kun en renovering af et lille bade værelse og at pudse facaden - MEN nu vil de to tosser der bor der også have bygget til og det skal selvf. være et gør det selv projekt (mangler en smiley som ryster opgivende på hovedet).

Vi har dog været heldige og købe huset på et fornuftigt tidspunkt, til en billig penge og været i stand til at fokusere vores energi på huset, når vi har været igang med projekterne (dvs. heste og veteranmotorcykler mv. har været på standby)

Desuden er det jo' en prøvelse for parforholdet, og vi har begge været glade for at vi ikke har børn som vi også skal tænke på midt i byggerrodet. Det er trods alt lettere at man kun skal tage hensyn til sig selv midt i rodet.

mvh.

Trine
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider