Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Part på hest, hvorfor så svært?
Forfatter: 
Dato:  28-04-2005 18:03
Hej....

Sidder lige og tænker på hvorfor det er så svært, at finde en hest at ride på....

Ligenu står jeg i den situation at jeg nok skal til at flytte fra den stald, hvor jeg har redet de sidste 4 år....

Det er noget jeg selv vælger, men nogen gange kan man bare blive nødt til det når der er for mange problemer... Det er ikke længere en fornøjelse for mig at komme i den stald...

Jeg startede med at få part der, og hygge mig vældig med det. Jeg har ikke økonomi til selv at habe egen hest, da jeg er på lærlinge løn...

Jeg prioriterer min uddannelse højt, og mit arbejde tager meget af min tid... Ville gerne ride til hverdag, men ikke hver dag, hvis i forstår..

Som jeg har haft det hidtil har det været sådan at jeg har kunne passe hesten som jeg ville, men den har stået hos ejer..

Nu står jeg så overfor den beslutning at jeg nok i næste uge fjerne mine ting og sige tak for nu...

Så nu skulle jeg jo sådan set ud og finde en ny hest, men det er bare svært, jeg har ikke den store økonomiske frihed til at betale, men vil til gengæld heller end gerne hjælpe til i stalden..

Jeg rider ikke stævner, og vil egentlig bare hygge mig med hesten, ride lidt dressur, og lidt spring, og meget gerne i skoven...

Hva ville i gøre hvis i var mig???

¤Nogen der mangler en til at ride/passe deres hest omkring Silkeborg:-)¤

Venlig hilsen oraklet.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har da to...
Forfatter: 
Dato:  28-04-2005 18:36
der gerne vil røres!!

Jeg når kun at ride den ene selv ca. 1-2 gange i ugen. (2 gange er MAX. :-D )

Så hvis du vil køre lidt for det, kan se du kommer fra Silkeborg, så er du velkommen.

Kirsten

Stald Birkehøj

Individer der residerer i transparante domiciler af ringe brudstyrke, bør ikke anvende fragmenter af geologisk oprindelse som projektiler!

0
0
Svar på denne tråd

kirsten.....
Forfatter: 
Dato:  28-04-2005 20:59
.....uhh, overvejer jo helt dit fine tilbud.....

hvor langt er der til tørring fra silkeborg?
:-D :-D :-D :-D
0
0
Svar på denne tråd

lidt ærgeligt
Forfatter: 
Dato:  29-04-2005 06:46
at du ikke bor tættere ved st.merløse.

for jeg har en hest der mangler rytter.

imc
livet er herligt
nyd det mens du kan

stævne skab købes
0
0
Svar på denne tråd

kender det :-)
Forfatter: 
Dato:  29-04-2005 12:40
Jeps, har det lidt på samme måde. Jeg vil gerne finde en part igen, da jeg nu har tid til det igen.
Men jeg har heller ikke de store penge at gøre med- og så er det svært - især her i Købehavnsområdet.

Pøj pøj med din søgning.

Hilsen Lotte.
0
0
Svar på denne tråd

oraklet....
Forfatter: 
Dato:  29-04-2005 13:27
der er ca. 35-40 km.

Jeg har 16 km til Brædstrup og derfra ved jeg der er ca. 22 km ind til rundkørslen i Silkeborg. Så der er et stykke.

Mine heste kan du se på min præsentation eller på vores hjemmeside. Linket står herunder.

Kirsten

Stald Birkehøj

Individer der residerer i transparante domiciler af ringe brudstyrke, bør ikke anvende fragmenter af geologisk oprindelse som projektiler!

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  05-05-2005 19:00
Jeg ved det enligt ikke. Men jeg var også over et halvt år om at finde min parthest som jeg har redet/passet siden feb. 2005.
Jeg fik da flere henvendelser, men der var ingen i mellem hvor det bare lige var hesten. (n)
Men min største forhindring var nok at jeg ville have en parthest jeg måtte springe på og det var ikke let at finde en. Og dressur er jeg ikke lige til.
Men heldigvis har jeg fundet den helt rigtige og håber jeg kan have part på ham i mange år endnu. (y) :-D

Her er han. (y)

Med venlig hilsen

Lene ;-)

Rideudstyr, baby/Børnetøj, babyudstyr og meget andet sælges. Kig ind på min hjemmeside. (y)

http://www.alexander-mads.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

det kender jeg godt
Forfatter: 
Dato:  08-05-2005 00:35
Jeg kender der alt for godt.
Mit problem er bare at jeg har faktisk råd til at købe en hest, og have den.
Jeg mangler bare tiden til det. Jeg kører hjemme fra kl 09:00 og er hjemme igen kl. 19:00.
Det vil jeg ikke byde en hest.

Så pris dig lykkelig for at du har tid til at ride.

Hilsen Bonnie
0
0
Svar på denne tråd

Har haft...
Forfatter: 
Dato:  08-05-2005 16:38
Har haft tre partheste.

Ingen af dem var svære at finde - de to fandt jeg her på HN og den tredje var min venindes venindes hest.

Alle tre har været heste jeg måtte springe undervisning + stævner på - alle tre dejlige vallakker :-)

Man skal bare gøre sig klart hvad det er man vil have - og være villig til at køre efter det. Jeg har haft op til 1 time og 15 minutter ud til partheste, men sådan er det jo når man skal med det offentlige og bor i København :-)

Med venlig hilsen
Lise Rohden

- Nu med ny parthest, Chico :-)
***Jeg søger billeder, historie og andet der måtte vedrøre Amager Ponyklub/Rideskole***
Medhjælper på Enghøjs Ponyclubs rideferie i ugerne 27, 28, 30, 31 og 32 sommeren 2005 - vi ses!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider