Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Bil 130000
Forfatter: 
Dato:  28-04-2005 14:20
Hjelp det er dyrt at få en fin bil, jeg har altid bare kørt i gamle biler, nogle bedere end andre, men ikke den her, en familie vogn en partner var ellers sikker på at jeg ikke skulle have flere børn, men jeg tog fejl, jeg kan jo ikke have en sådan bil og kun have en pode.

Jeg har gæld.

Hvor meget gæld har andre, vi har vel ca 500.000 er det meget, vi har jo så gård og to biler og 12 heste.

Linda
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  28-04-2005 14:43
Ingen .

Illum

Jantelov er for " små " mennesker ..
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har ...
Forfatter: 
Dato:  28-04-2005 14:48
... heller ingen :-)

Men jeg har heller ikke et hus. Har svoret at jeg KUN vil stifte gæld for at købe hus. Min bil og min hest er købt kontant, og jeg vil ikke have kontokort eller andet der trækker renter, så det ende rmed at have kostet det dobbelte af hvad jeg troede.
*£isbeth & Baloo*
No act of kindness, no matter how small, is ever wasted.
Aesop,
(The Lion and the Mouse)
0
0
Svar på denne tråd

Det var da en god ide
Forfatter: 
Dato:  28-04-2005 15:43
Men det er jo gunstigt at eje ejndom, det er ufedt med en bil for den taber jo bare verdi, men der må da være nogen der skylder noget og jeg håber bare at høre fra nogen der skylder mere end os.

Jeg føler at jeg har hele den nationale økonomi i min hule hånd, tænk hvis jeg var den enste der skyldte så meget væk.

Jeg harnu heller ikke gæld i mine heste, men i en hestetrailer har jeg.

Mvh Linda
0
0
Svar på denne tråd

Nå det var
Forfatter: 
Dato:  28-04-2005 15:52
For at se om der dog ikke var nogen som skylder mer´ end du gør :-)

Så skulle du da ha´ spurgt " Er der ingen som skylder mer´ end mig ??? " .. Tror det ville gi´ en anden respons :-)

Illum

Jantelov er for "små" mennesker ...

0
0
Svar på denne tråd

gæld...
Forfatter: 
Dato:  28-04-2005 15:56
vi har da også gæld.... ca. 600000 skylder vi væk på hus..
Hvis man "ejer" hus, så er det vist kun de rige som ingen gæld har.

Mette

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor????
Forfatter: 
Dato:  28-04-2005 16:54
Hvorfor håber du at høre fra nogen der skylder mere end jer ?:-) Man skal vel ikke optage mere gæld end man har råd/samvittighed til.....

Jeg arbejder i en bank, og jeg lover dig for at hvis man har fast ejendom, så er 500.000 ikke meget at skylde væk. Måske det kan hjælpe dig, som svar på dit spørgsmål...

Karina

Stærk fortaler for organiserede avl.

Citat Kons. J. Finderup fra LR:
"Husk, at der er store chancer for at få et godt afkom på gode moderdyr, og at gode moderdyr er en afgørende forskel på succes og fiasko."
0
0
Svar på denne tråd

ens gæld
Forfatter: 
Dato:  28-04-2005 18:42
må afhænge af indkomst.

I København kan du ikke engang få en 1 værelses for 500.000 kr, så gæld er et relativt begreb.

Vi bor i Nordsjælland med husmandssted, 1 4x4 på hvide plader, en gammel bmw og en gammel toyata corolla, 5 heste og en hestetrailer.

Og jeg er glad for vi KUN har 1.3 mil i samlet gæld, for det er væsenlig mindre end prisen for et alm. parcelhus i vores område.
man bør kunne grine af sig selv, før man griner af andre.
{>
0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor
Forfatter: 
Dato:  28-04-2005 20:38
lyder du så frustreret over alt den gæld, når du samtidig har 2 biler og 12 heste??

Jeg skylder mine forældre omkring 7-8000 kr., da jeg har lånt penge af dem til min bil. Udover det er jeg gældfri.

Så er der billeder på min præsentation

Køb billigt her
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider